Separate names with a comma.
Jag använder Billhop, aldrig haft problem med dem. Synd att deras värvningssystem lades på is förra veckan :/
Vet inte om 99kr anses dyrt, annars finns det hos webhallen. Webhallen.com
Mina små tester Waze är bättre i CarPlay Spotify funkar bättre i AA FB funkar i AA men inte i CarPlay.
Den är nog slut för det priset.
Inköpsland + region om jag förstått det rätt (: Så för att få EKG just nu måste klockan vara inhandlad i USA. Sen behöver du nog peta med regionen...
Sugen på en S4, frågan är om man ska hitta en begagnad i Sverige för ungefär 4200 ish eller om man ska plocka hem en från USA, har kompis där, då...
Köpte en NUC av @dymatize Betalade i förskott och allt kom fram välpaketerat. @dymatize är trevlig i kommunikation och ser alltid till att allt...
Så det gick att få ut den för det priset ändå? (:
Ska kika med kompis och återkommer.
Är du första ägare av XR?
Ja, får prova igen senare (: Både Amex och Revolut ger notis i appen nästan sekunden efter att betalningen gått igenom i kortterminalen, sjukt...
Man får inte heller 20gb extrasurf som man tidigare fick :)
Har bara gjort tre köp, men jag har aldrig fått notiser, samt att det tar ca 1 timme innan de dyker upp i appen. Revolut som är mitt underliggande...
Härligt xD Så man skulle hämta i butik alltså ;)
Antar att alla som la en beställning visste att något inte riktigt stämde. Vissa företag brukar bjuda på deras fel, andra inte.
Finns originalkartong till milanese loopen?
4500 för klockan. På en av bilderna ser man något på toppen av bezeln, är det damm eller är det hairlines/små repor?
Ok, aja, återkom med riktpris om du ska sälja, drar tillbaka budet och letar vidare då det egentligen inte är LTE varianten jag vill ha då Vimla...
Jaha, ursäkta, men trodde det var aluminium modellen xD
Riktpris?
Endast byte? Annars lägger jag bud på AWS4, 3500 + frakt
Se PM :)
Söker fortfarande. helst 44mm 40mm i rymdgrå kan funka vid rätt pris
Nu ser jag att transaktionen är ”reverted” i Revolut-appen. Får se hur det slutar (:
Det var första gången jag betalade med kortet, så kanske tog längre tid. Har fortfarande inte fått notis, däremot fått Mail och ser köpet i...
Sådär, provade Curve för första gången. Nu har det dykt upp frågor som jag kanske kan få svar på här. Har Revolut som underliggande kort, tog...
De försöker få tillbaka amex-stödet.
Beställde du från gearbest? Blev det någon avgift? Testat mikrofonen på dessa än?
På min mobil zoomas det in lite random
Provar om på nytt, hör av er om ni har någon i bra skick att sälja, helst i rymdgrå :)
Tycker inte man ska hänga ut folk direkt, kontakta admin och låt de sammanställa information.
Hjälper inte då de ändå blir avstängda.
WeChat, Revolut exempelvis, inte alltid jag får sms och behöver be de skicka igen. Tror nog operatörerna sparar på att bjussa på detta då stor...
Har denna Appstöd? Stödjer denna VPN på något vis?
Whitestone Dome är riktigt bra enligt mig.
Hade jag rest mer i jobbet hade Amex Platinum varit en No-brainer :) Man får ju ut sjukt mycket valuta för pengarna.
Det sköna med detta är dock att det bara funkar. Flertalet tjänster där man behöver vänta på SMS som aldrig kommer fram. Sen att Telia är den enda...
Kan betala upp till 4000~ beroende på tillbehör LTE kan funka, men betalar inte mycket mer för det.
Köpt här på forumet, använt i ca en vecka innan jag bytte till ett läderskal. Säljes för 125 inkl frakt med brev. [ATTACH]
Webhallen fyller snart 20 år, De inleder med en "sneak-peak" med lite erbjudanden. Webhallen.com Google Home för 1269: Webhallen.com Bose...