Separate names with a comma.
Korrekt. Jag ändrade precis dpi via build.prop till 400 och inga konstigheter. Notera att ro.sf.lcd_density=VALUE ska läggas till längst ner i...
Kör 420 med adb metoden, och inga konstigheter.
Yes, den kom ut vid 12 tiden idag. Låser denna då det finns en tråd där uppdateringar diskuteras:...
Nu var inte TS fråga om var man får plats med en kompaktkamera...Så nu lägger vi ner den debatten och återgår till ämnet.
Och changelog för 3.2.6 DozeMode switch i utvecklaralternativ låter ju intressant, samtidigt som det känns oroväckande. Är det så att dom inte...
Estimeringen av leveransdag för expressfrakt har varit missvisade länge på Oneplus sida. Finns otaliga rapporter om det i denna tråd. Om du vill...
Verkar vara via Community Build 3.5.2 https://swedroid.se/forum/threads/communitybuild-3-5-x.136817/#post-1950573
Flyttade ditt inlägg till denna befintliga tråd där 3.5.x diskuteras. :)
Jag tar inte ansvar för brickad enhet,förlorad data eller support av denna process. Se till att kopiera över bilder/dokument innan du går vidare...
Hej och välkommen till Swedroid :) Några förslag på lösning: 1. Om det är första gången du försöker uppdatera till 10 så kan det vara tillfällig...
Då ditt problem är enhetsspecifik och inte allmänt android så flyttades den.
Testa Autosync OneDrive appen. Testade den med en tidigare version av OOS när OneDrive appen inte ville synca. Fördelen med autosync är att man...
3.2.4 är den senaste versionen som är tillgänglig för allmänheten. Vilken version som är den senaste hittar man snabbast här och med viss...
Enda jag hittat/använt tidigare som fungerat någorlunda dugligt är Nimbus Clipper. Edit: Screenshot Snap Free ska också ha den möjligheten.
Stänger denna och hänvisar till den befintliga tråden där problem relaterade till batteriet diskuteras....
Android central nämner Så långa timmar och otillräckliga resurser får nog tyvärr effekten att dom mest kompetenta inte blir långvariga. Dom lär...
Nexus 5x med nuvarande pris är oslagbar. Men några alternativ som jag kommer på just nu,alla blir däremot dyrare än 5x. . Huawei Honor 8 Swedroids...
Även om tekniken kallas laser så är det inte en traditionell laser stråle som kommer från telefonen utan den är s.k infraröd. Tänk fjärrkontroll...
Som det ska vara då.. Härligt!
Första sidan inne i twrp>wipe =[ATTACH]
Yes.
Rent historiskt sett så nej, kommer med all sannolikhet resultera i ostabilitet eller brick osv. Full wipe är mer eller mindre ett krav från Rom...
Auto brightness alternativet finns bara inne i Inställningar >Display.
Öppna upp default Messenger appen (Inte FB!), och då kommer den fråga om den ska vara standard. Om inte den frågar direkt, tryck på 3 prickarna...
Hoppas kompisen håller sina fingrar borta från din mobil så du inte hamnar i liknande strul. TS fråga besvarad, tråd låses.
Nej, jag tycker personligen inte SAR värdet är något att oroa sig över då den är inom ramarna för EUs regelverk/lagar. Källa Ovanstående är då...
Det är skärmlås mitt förra inlägg hänvisar till. Så exakt i vilket steg är det du fastnar när du följer instruktionerna?
Ping @wenom666 Du hade väl också en P9? :)
För att stänga av det gå till:Inställningar >Ljud & Avisering >andra ljud >Vibrera vid tryck.
Testa med att logga in på http://www.google.com/android/devicemanager med ditt Google konto som du även använt i telefonen. Välj din enhet >Välj...
Känns ju som att notifikationer borde vara prio 1.
Ber er nu hålla er till ämnet, nog diskuterat om hdr!
Även min röst går på Asus. Och med den budgeten du nämner @Eder så skulle jag välja RT-AC66U. Haft en sån i ca 3 år innan jag uppgraderade och...
Ja det visas med både färg och namn på sim kort...Båda dessa kan man själv ställa in/välja via inställningarna.
Ifall nån missat detta, Se till att kolla av klistermärket på baksidan så det verkligen är en godkänd enhet ni får sen. :)...
Och den som inte läst testet kan kika här för mer info.
Med den så fungerar det..den är öppen vid läsaren. [MEDIA]
Tråd rensad.. OT kan diskuteras i den alldeles egna delen dedikerad för detta som heter just Off Topic.
Hej och välkommen till Swedroid :) Oneplus är ju inte direkt kända för deras service eller support. Långa väntetider och väldigt...
Jag hade hellre sett en remake på originalet :)