Separate names with a comma.
Har skickat PM Sent from my LG-D802 using Tapatalk
har tappat, eller, kämpat bort 8 kg sen oktober ungefär Känns bra
Nej då, det är en E30.en 320i-87 med bytt motor till 323i Var min pärla på den tiden Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Den bilen hade jag 2001 typ. Om man ligger i bilen framför och kollar i backspegeln Så står det BMW :-) bor på vikbolandet Sent from my...
Förstår du mitt nick bättre nu? Fundera på varför det är bakvänt och återkom :-) [IMG] Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Kan bara svara för mig själv. Och jag använder mest safari. Jo, för mig det det bra Sent from my LG-D802 using Tapatalk
13", grundmodellen Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Kör för fan. Har precis avverkat min första månad med Mac air. Enbart nöjd Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Tack för att du kom ihåg min gamla tråd :-) Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Låser tråd och hänvisar till https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=104371&highlight=wifog
Finns det aktuella byten? Vart finns den? Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Är någon förvånad över att man köper en airport express, det tar 1 minut att installera och allt funka exakt som det ska? Tack Apple Sent from...
Provar Wifog på en mac. Fungerar än så länge, får se när bandbredden tagit slut..
Någon som har bytt från en gammal 2.4Ghz-router till en kombi och kör 5Ghz och har reflektioner??
Beställde precis mobilt bredband http://www.bredbandsbolaget.se/mobilt-bredband/vip-usb-modem.html
Detta måste ju anses som rätt billigt? Har ADSL hemma http://www.bredbandsbolaget.se/mobilt-bredband/vip-mobil-wifi.html
jag har problem med att BT stör ut WiFi. Det har inget med det att göra? Jag har inte tänkt igenom detta svar, men jag hade själv problem senast...
buhuu. Någon skickar ut mobilt bredband gratis snabbar sig inte tillräckligt Lägg ner nu
tack för info om root. Jag har cwm så det går inte. iofs skulle jag gärna gå tillbaka till stock om det fanns någon som liknar iCloud...
Någon som provat att uppdatera när ni är rootade? Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Fick precis sagt på Facebook att det ska fungera med sticka i datorn Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Bra. Fick tag på tre stycken på två timmar, fråga dina polare helt enkelt :-) Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Jag är väl blind. Hittade FAQ och att det var en klickbar länk, sen visa mer typ Hittar inget
har du nån källa på det? jag hittar absolut inget
ingen som har svar på funktion med usbmodem? Blir ju svårt att få reklam utan en app antar jag
missat ditt inlägg, sorry Jag är van med ganska gamla windows-pc i övrigt, så visst, jag kanske inte är rätt man att döma Men det är...
Eller svep över hemknapp och välj quick memo Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Löste det. Skapade en ny nätverksgenväg. Nu är allt confat ordentligt just vad gäller det. Upptäckte att airplay från itunes funkar...
Tack för fler bra tips det jag bråttas med just nu är att få fatt i min usb-disk som sitter i en Boxee Box. Verkar inte vara helt enkelt. Skulle...
För mig så är det safari som inte fungerar med cmore. Chrome gör jobbet utmärkt Det enda som oroar mig är att OSX tycker chrome drar mycket...
Verkar som en extension av alla redan utmärkta gester osv. Tack Sent from my LG-D802 using Tapatalk
tack för alla tips. Jag har ställt in att släcka skärmen när jag kastar ner muspekaren i högra hörnet, och att komma tillbaka till skrivbordet när...
sitter och confar min nya macbook air. Har aldrig kört mac förut och försöker febrilt att förstå allt, lära mig kommandon och hur man ens skapar...
Köpte en macbook air 13 igår kväll. Satt hela natten och lekte Har ni tips på appar, webbläsare osv man måste ha ? Vad gäller safari så är...
Det är ju BT jag tycker drar, inte Spotify. Min förra One S drog praktiskt taget inget i jämförelse Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Kör man mycket Spotify via BT så är denna lur inte att föredra, eller, den är iaf inte sån succé som alla vill påstå. BT drar massvis tyvärr....
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Vi leasar en octavia ny, 3000mil per år i 3 år (andra vändan nu). Den kostar mindre per år o fasta kostnader än min v50 t5 awd - 06 som jag...
Jag misstog mig nog, för det var den andra som faktiskt fungerade :-) Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Fattar inte skillnad mellan odexed och deoxed eller va tusan det heter. Har en stock rooted rom Sent from my LG-D802 using Tapatalk