Separate names with a comma.
@indika Har du testat The Room? Länk till The Room Three https://play.google.com/store/apps/details?id=com.FireproofStudios.TheRoom3 Har fått bra...
Beställde Google flip case till Nexus 5X, kostade väl runt 400-ingen tror jag. Kommer väl om någon vecka. [img] [img]
Pålitlig, vänlig, seriös och flexibel. Rekommenderas å det varmaste.
Ah, tackar. Då är den saken biff :)
Har inte hunnit leta efter kvittot och är inte ens säker på att jag har det kvar, köpte telefonen i april 2015. Jag kan förvisso kolla på min...
Hämtade min 5X på lunchen. Håller på att uppdatera. Den är grymt snygg. Ersätter min Samsung Galaxy Neo 5 (jobb-luren). Stormtrooper-vit, med...
Jag skall fotografera telefonen med tillbehör, så får ni se med och utan "Fabric case" också.
Jag kollar PM ikväll eller imorgon när jag har lite tid. Måste leta rätt på kvittot också.
Jag antar jag har kvittot hemma någonstans, är på jobbet nu. Köpt hos Comviq, men är inte låst till någon operatör. Samt så är den aldrig Rootad...
Efter inköp av Nexus 6P och Nexus 5X så ligger min pedantskötta Galaxy S6 Edge (Gold) 32GB oanvänd. Med blått Samsung fabric flip-case och...
Haha, hemlisen är få och låga utgifter
Till exempel denna som ny flagga på månen [img]
Lajja runt på månen med någon polare. Riva ned alla flaggor som länder satt upp och sätta upp en egen flagga med valfritt motiv. Resten var inte...
Tror att pocket fixar biffen. Har inte testat själv dock.
Undrar om där finns en app som fungerar som en stämpelklocka baserat på när jag ansluter mig till jobbets SSID/WiFi? Så jag själv kan logga mina...
Javisst. Det är en början god som någon tycker jag.
Gör det. Vad kul. Hojta till när du känner det är dags för en alpha :)
Kom på en grej till, se historiska max och min-värden skulle vara ball, med datum och klockslag, för att se när något "gick i taket" och sedan ev....
Testa och labba på, så provar jag i Arch (eller valfri dist) Har du github?
Kul. Testa och skriva en applikation typ "inxi" så kan jag testa loss den i Arch. Skulle vara kul att testa.
Haha, ja jag säger det, inget är rätt eller fel. Tycker det är kul med olika smak och tycke.
Jag har låst min skärm med ett snabbval (widget) som jag bara låser upp när det skall Netflixas :)
För att kontextualisera en smula [img] vs [img]
Nu satte jag igång och Googla på Smartwatch3 och hittade att 4:an ryktas komma om inte alls för avlägsen framtid. Hm. Det kan bli en sådan. Tax...
Okej, tack. det är väl "bara" 1:a och 2:a gen som finns, och det kanske behöver ett eller två år på sig att "mogna" lite. Dock verkar det sjukt...
Jag har sett två "kategorier", de som (likt hur jag är) som vill ha det smått, diskret och "osynligt" typ Intel NUC som står gömd, trådlösa...
Finns det någon lika platt som en "vanlig" klocka. Tycker det verkar jättesmart med en smart watch, men de jag sett och provat är för tjocka. Vill...
Tax för tips. Skall testa när den segar ner sig.
Oj, förlåt. Det är jag som är otydlig. Skrev detta inlägg i en annan tråd....
Tax för tips! Skall testa en annan jacka helt enkelt. Återkommer.
Hm, kanske det som hänt med appen Expressen som drog halva batteriet utan att vara igång.
Nyhetsappen "Expressen" verkar draina batteri på min Nexus 6P. Kollade den i kanske 5-10 minuter när jag åkte buss och glömde bort mobilen i...
Oj, vad kul! Tack så mycket. Skall testas. :)
Finns det? Älskade Myst och Riven, är helt min typ av spel, finns det något snarlikt till Android?
Det är förvisso något jag kan leva med. Det funkar ju bra på bussen och tuben, det är ju de längsta avstånden jag använder dem. Tack ändå för...
Så det är att reklamera lurarna? E: Nej, de funkar ju med Sambons Z3C och min jacka. Då är det väl bara reklamera telefonen. Men var ligger...
Vet inte. Vad är softshell för material? Jackan är en billig HM-jacka från förra året. Yttermmaterialet är 47% Polyester, 44% Cotton och 9%...
Nu vet jag inte om detta är ett specifikt Nexus 6P-problem, men jag testar. Jag köpte igår ett par Philips Bluetooth hörlurar (SHB9850NC) och de...
Faktum är att många har frågat samma. Kontakterna har per se grupper fortfarande, typ "Arbete, Övriga, Familj m.fl." (gå in och editera en...
Stort tack för tips. Funkar utmärkt.