Separate names with a comma.
skön röst! .. men sådan här musik är igenting för mig ;p
Det där låter ju konstigt, säker på att det är samma mail / kod ? jag har varit "blind" många gånger när det gäller det där.. kolla igen och...
Ronny K. Pres Advanced
jag andvände BitTorrent Client | aBTC förr, men det var ett tag sen, och då funkade det bra! var väl mest hit 'n runs för min del iofs....
lite julpynt! [IMG]
grattis :)
4 Player Reactor Air Hockey Deluxe dom är det enda jag kan komma på, finns väl säkert hundratals men.. ;p
10/10 får den av mig, älskar den filmen!
Glory.Daze.S01E04.Papa.Dont.Pre-Game.HDTV.XviD-FQM så JÄVLA skön serie. tokigt kär i den redan efter 4 avsnitt :)
+1! en utav mina favoriter! han är sjukt rolig : D
Har precis vart på bio och kollat på harry potter med tjejen, riktigt bra!
https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=16042
fattybooth camerazoom fx kan man göra lite roliga saker i med hourface är ganska kul med
ifall du ska ändra ikonerna på docken, är det bara göra ett longpress->change icon. om du ska ändra ikonerna som du lägger på dina homescreens...
vad säger market då? står det bara still?
Snowstorm, beautiful widgets, simi clock,battstatt,tajm,pure calendar widget..vet mer widgets..men jag har fått hjärnsläpp \= sent from my...
Senaste avsnittet av how i met your mother, skönt avsnitt. sent from my samsung galaxy s using Tapatalk
vill också veta!
det där var sjukt roligt :D tack!
tack!
Vad ska du köra med för launcher då? :)
Home switcher sin ruf0ns säger är smidigast tycker jag
Har aldrig spelat något spel på facebook, kommer aldrig göra det heller.
vart hittar jag dessa widget-genvägar? lust att länka? :)
24 år.
jag har inte lyckats modda, jag tror det var apkmanager jag testade med, men då fick jag bara ett "error-meddelande" att jag inte hade java på...
jag har 8 invites kvar, om någon nu är sugen, så pm'a mig!
@wuqqs tack! jag är riktigt nöjd med transparenta widgets. @Ozzalbatrozz, antingen paint som sagt ovan, eller ifall du redan har nån bild som...
Jag har inte stött på några problem på min sgs ännu. rullar på fint :)
Legend of the Guardians 2010 8/10 riktigt skön film
[IMG] LP plus (moddad) fancy clock snowstorm ikoner är här ifrån swedroid. docken vet jag inte, kanske är här ifrån med? riktigt nöjd nu.
Riktigt roligt spel! ;D men jag har har inte fått spela så mycket, tjejen tog min mobil direkt när hon såg detta spel :D
Jag avinstallerade appen, störde mig för mycket på att den texten var där.
jag har det, men jag är så otroligt dålig på att måla ;(
aah för fasiken! det vore najs!
gött med pepparkakshus? det roliga är ju att göra det! :D joina bruden och visa hur man bygger : )
testa poweramp, jag har för mig att man själv får välja vilka mappar den ska hitta ljud i. så om du gör en mapp på sdkortet "mp3", så ska det...
ett litet gäng med simpla, men fina bakgrundsbilder! :] [IMG] ladda ner
jag har 10 invites. :)
9/10, sett dig mycket! hela tiden :)