Separate names with a comma.
Fan vad najs
postnord har fått elektronisk information om din leverans... Hur stor är chansen att jag får paketet på måndag? Jag vet att när jag beställer...
Jag dricker sällan så det påverkar inte mig så mycket [emoji16]
Ska se den ikväll och spoila allt [emoji16] [emoji6] [emoji14]
[emoji20]
Sup
Jag slog till med 5 [emoji16] [emoji6] Ingen aning faktiskt men skulle inte förvåna mig [emoji16]
Lel, iMac pro för 60k
Ni som har barn, när börjar jullovet?
Gratulerar [emoji16]
Rutinerad [emoji14]
Bra råd.. Ska börja med att lägga till henne på fb [emoji2] vet inte riktigt om det klickat än, bara pratat om jobbet i allmänhet och lite...
Vettefan jag lägger endast till folk jag känner
Jag säger det [emoji16]
Tack för svaret gubbar, efter noga övrrvägning så känna det bäst att säga till personen direkt vad man känner och inte via någon chatt. Får man...
Hur väl anser ni att man måste känna någon för att lägga till de på Facebook tex? Har man pratat typ 3-4 gånger och sen lägger till någon på fb...
Här är min 505 [emoji16] [IMG]
Det är det som är problemet med mig, jag är otålig. Vet inte hur jag ska kunna finna tålamod [emoji20] jag vill så mycket och jag vill att det ska...
Är det försent att börja en masterexamen vid 25år? Vet inte varför jag börjar oroa mig men jag är nyutexaminerad och arbetar med något som jag...
Grattis bubbis [emoji173]
Då har jag och din dotter något gemensamt ;-) Nuub jag fyllde år igår [emoji16] [emoji6]
Tack för tipset, hade ingen aning om att man behövde anmäla boende till flygbolaget. Får man någon info om det när man bokar flygresan? Någon...
Någon som varit i LA? Tänkte boka resa dit under sommaren - en månad. Tänkte hyra en bil och sen åka till Las Vegas :-) aldrig varit i USA...
Ah en fin lördagsmorgon
Äh det var ett skämt take it easy [emoji6]
Haha sånt sysslar @Leo83 med [emoji16] inte jag
Haha nej men det går framåt
Idag är man riktigt glad [emoji16] [emoji16] [emoji16] [emoji16]
Jag är bara dåsig som fan haha ska inte ta skiten mer då det inte hjälpte alls
Nepp det är i oral form, Cocillana. Alkohol och morfin. Används vid rethosta Jag vill bara sova [emoji20]
Det där är jag idag [emoji16]
Faking shit inte ens morfin verkar på mig
Japp kan förstå det, har många polare som är i samma sits. Går dock på väldig stark kur mot min acne som gör att min immunförsvar är nedsatt,...
Hehe nej har aldrig missbrukat något i mitt liv [emoji14] jag varken röker, dricker eller snusar [emoji16]
Hihi absolut [emoji16] tänker dock inte ta det förrän jag verkligen behöver det, vill nämligen inte bli beroende [emoji20] har en hosta som gör...
Nu har man fått morfin utskrivet [emoji848]
Har ni tips på bra in ear hörlurar som inte kostar över 500kr? Helst inte Bluetooth Går även bra med Kina märken
Nu har man tappat rösten också, kul [emoji20]
Vårdcentralen öppnar kl 08.00 så jag sitter och väntar för att boka tid [emoji20]