Separate names with a comma.
Har sett de tre första avsnitten av Dexter säsong 5. Hoppas serien går över till att vara lite mer som den var de första två säsongerna, just nu...
Resident Evil: Afterlife Förmodligen helt officiellt världens sämsta film någonsin. Hade det inte varit för att Milla Jovovich och Ali Larter ser...
Jag vill ha en smarthpone med Ajfån 4:as skärm, Desire's storlek (själva telefonen), vanilla Android, tangentbord och ett batteri som håller...
[img] Laptopen :D
Har blivit halssjuk. Imorgon är det fredag. Jag hade tänkt gå ut med polarna och festa. Nu får jag ligga hemma och dricka (jäger?)te istället. Fan.
Hahahaha, jag ska nog köpa en till mig själv :D
Ja du kan ju alltid höra med henne, men jag lovar inget ;)
sprit
Du använder för närvarande 115 MB (1 %) av 7508 MB. Tar bara bort reklam och nyhetsbrev och skit som inte är intressant, allt annat får ligga kvar.
Jag är, men känner att det vore ett oerhört onödigt köp. Jag älskar min Mini Pro men hatar skärmen (läs upplösningen), men känner att det...
Ah sorry för att jag missade det, men tack :)
Dagens supernapp: har återfunnit kärleken för Android och min Mini Pro + att 2.1 är precis runt hörnet (slutet av oktober sa SE senast, hoppas!) +...
John Mayer - Slow Dancing In A Burning Room John Mayer <3
Tur man läste denna tråden, funderade faktiskt själv på en N8 lite halvt. Jag har även kollat på Samsung Wave som i princip har samma specs som...
Den bakgrunden hade suttit som en pinne i en hundskit på min Mini Pro :D
Någon som vet om det här är bra utrustning om man ska (börja) lära sig att DJ'a lite smått hemma? Vestax Typhoon Koolsound Mix Station Numark...
Darius & Finlay feat Nicco - Do It All Night - Michael Mind Radio Edit
Hade "Fuck me im famous" förut men nu kör jag på en bild jag hittade på Wallbase.net. Rätt skön post-it-lapp tycker jag :D
Manny, har du bytt ut din gamla trotjänare ADP1'an mot en ZTE Blade? :O
Eminem - Cinderella Man
köper du min Mini Pro för 3k då? :D
+ 2! :cry: Jag tror jag har blivit lite smått sugen på Nokia N8 eller Samsung Wave o_O
det måste varit fruktansvärt mysigt med chili, vitlök och/eller annan krydda du använde i såren gissar jag?
Väl inget fel på lammkött? ;)
Jag har en simpel liten fråga. Hur i hela fridens namn kan mobilen dra mindre batteri när jag använder den än när den är i viloläge!?
Kanske byta mot en X10 mini pro? Var finns telefonen förresten?
Var i Sverige finns den? :)
Du kanske är sugen på att byta med en X10 mini pro?
Jäkligt trevliga ikoner! Ska testa dem nu, bra jobbat :D
Zombieland Riktigt bra film, blev positivt överraskad. Såg att någon hade beskrivit den som "Superbad meets Shaune of the Dead" och det var...
Den nya sidan är väldigt snygg! Och loggan är klockren :) En liten fundering; fungerar Spiderpaden med till exempel X10 Mini Pro som ju är ganska...
Ja misstänkte det. Ska prova lite senare, tack för hjälpen so far :)
Apple :teeth:
True dat man. Om man gillar sån sort är den här låten riktigt bra: Maino - All The Above (feat. T-Pain)
Ser dig rätt mycket :) 6/10
Jo den har minneskort och jag provade att exportera dem som en .vcard-fil, lägga den på minneskortet och importera från minneskortet på den gamla...
Grymt snygga! Här kommer lite önskemål från mig :D Spotify Shazam IMDb Bump Astro Maps Ficklampa Gesture Search MSN Gmail Soccer Livescore
Nu ligger det till såhär att jag behöver kopiera alla mina Google-kontakter till en gammal SE Walkman som jag ska ha med mig på en längre...
Jag beställde ett rött skal ett par minuter efter att jag sett ditt inlägg, 179kr är ju ingenting ;) Okej, gissade att det skulle vara rätt...
Snyggt! Hur är baksidan på det skalet? Strävt som det svarta eller lite blankt?