Separate names with a comma.
Hej! Har ett Playstation 2 som är redigt gammalt. Jag köpte det på så fort det fanns tillgängligt i Sverige. Nu behöver jag hjälp att hitta en...
Jisses, ingen aning! Du får nog säga vad du vill ha så får jag ta ställning till det. Trasig USB port är ju ingen probs att byta, och en sådan har...
Verkligen ingen som har en trasig S2 liggandes?
Hej är på jakt efter en trasig Samsung Galaxy S2. Enda kravet är att skärmen är hel.
Visst känner jag till att det är förbjudet att ta grejer från tippen. Men på vår återvinningsstation har jag stått med gubbarna som jobbar där...
Nu menade jag ju om det ska kastas. Om det ska vandra vidare så finns det ju program som raderar mer än en vanlig formatering.
Det är ju ruskigt enkelt att göra detta. När ska folk lära sig att förstöra data på sina minnen/diskar. Alltså använa sig av något som verkligen...
ThePhonehouse tar 1500 för ett byte. DYI på HOX;en är verkligen inget jag rekommenderar. Har bytt en del skärmar genom åren, men HOX:en ger jag...
Skola någon? [IMG] Kloakservice,,, [IMG]
Kul med lera! Humor, kanske inte men det är ju roligt att roa sig när man grejar med lera med ungarna....
SOm alla andra mobiler där. Som sagt, skrämmande att folk ens handlar på liknande ställen. Visst, vill man chansa så handla skräp, men gnäll...
Inte om det inte finns ett liknande dokument upprättat mellan den första och andra ägaren. Men som sagt, det där gäller ju bara om du behöver få...
Jo det är ju inga problem. Men nu gällde ju detta till nano-sim. Jag försökte enligt en guide, dock så "flikade" ena kontaktytan upp sig, och...
Gnälliga barn som vägrar att somna. :mad:
Det var det ju visst! Champions League final ju. :scared:
Hittade , på Samsungs hemsida. DOH!
Hej! Försöker hjälpa en kollega att uppdatera sin telefon. Men den kräver att man reggar ett Samsung-konto. Problemet är att det redan finns ett...
Kolla hur mycket ström den ger ut! Det står väl på någonstans! SÅ länge den ger mindre ström än vad din lur kräver är det ju lugnt! Kolla på din...
Ibland har de ju andra dealer än operatörerna själva. Phonehouse hade Desire X för 69:- pottabonnemang hos 3. Riktigt bra pris för den luren, men...
Det stämmer :o Jag hade visst inte kollat ordentligt. Obegripligt att jag missade det, för det var ju inte svårt att se. Men, skitful är den...
En TV-box som inte klarar HD känns inte så aktuellt år 2013. Sen ser den ju ut som en skitbillig och skitful leksak från PrisStopp eller...
Sådärja! Då lär man ha höjt snittåldern en del på svaren!
99:- och "hurlättsomhelstattbyta" http://www.euromobile.se/se/samsung-galaxy-s2-laddkontakt.html
Jag gillade verkligen min Legend också. Enligt mig så finns det ingen telefon som varit lika skön att hålla i och som gett samma gedigna känsla....
Du kan få en One X med sprucken skärm en Defy och eventuellt en Xperia X10 också.
Du kan få 50:- för telefonen. Då får du stå för frakten! Trodde rena blåsannonser hörde hemma på blocket, och inte på ett forum där folk vet vad...
Mitt problem lite kommer och går nu. Jag har sprucken skärm och "WiFi-antennproblemet", så en tur till verkstaden är nog bara bra. Men syndromet...
Det du borde ha gjort var att fråga Tre innan om hur du bäst löste det här. Vilket är det svar du redan fått från Tre, då hade de erbjudit dig en...
Någon sa att Elgiganten kommer sälja SGS 2 för 2222:- med start den 25:e. Är det värt? Det är isf till 14 åriga dottern. Men jag hittar inte info...
Vet inte om problemet är löst, men nu hoppade den igång, helt av sig själv?! Mycket konstigt. Jag återkommer om det strular igen.
Hej! Trodde först att batteriet laddat ur på min nalle. Men nu har den suttit i ett tag och problemet kvarstår. Laddlampan lyser inte heller!...
skulle jag bytt idag hade det blivit en Xperia V. då jag e mycket ute både i jobb och fritid så hade den passat mig bra. Jag har en HOX idag, och...
Precis! Har en 4s som jobblur och var ju tvungen att jämföra. Privat har jag en HOX, och det är klart det är skillnad på upplevelsen . Men,...
Framtiden är här ju,,,, Fan alltså när man höll på med att ställa skärmar på tryckkänsliga plattor, då kunde de avgöra vilket hörn man tröck...
Tack för den! Något sådant ser det ut som!
Nej den är det inte. Den är mycket större, 20-22" kanske.
Hallå! Nu går det en W8 reklam där en unge ritar på en stor touchskärm. Vad heter den? Var finns den att köpa? Ser ju jäkligt nice ut. Vi måste...
Nej! Alltså, om du har en telefon som hade Gingerbread och nu har Icecream så kommer den inte återgå till Gingerbread.
Hej! Beroende på hur du har dina kontakter så kan det vara bra att spara dem. För att göra en backup på dina kontakter gör följande; 1.Tryck på...
Tack för det! Även jag har nu utnyttjat dina 50 kr! Folk som gör små saker för varandra gör människor glada!