Separate names with a comma.
Gå in på Google play store och ladda ned "Locale More - Language settings" Sitter på mobil och är en bit från Sverige så jag har lite krångel att...
Tack för förtydligandet. Jag missförstod dig. Jag kollar och återkommer, om ingen annan hinner före
Om du laddar ner swifkey eller ev. annan keyboard så kan du ladda ner lite andra språk än "stock".
Håller i 3-4 dagar mellan laddningarna. Men som TS skriver, det beror på vad man använder för appar och hur mycket.
En av mina favoritfilmer. Hoppas det är den Europeiska versionen, den är väl en kvart längre eller liknande.
Jag hade fel. Jag blandade ihop det med min Samsungplatta. Där finns ett kryss på dessa hjälpdialoger. I telefoninställningarna har jag dessvärre...
Hos mig poppade hjälptexten fram både på låsskärmen och inne i alla möjliga inställningar. Skall kolla om jag hittar någon inställning för detta....
Jag har inte rutan kvar som sagt.
Det finns väl ett litet kryss längt upp till höger på den rutan har jag för mig? Jag fick bort den i alla fall.
Klicka på ditt profilnamn, så du kommer till din profilsida. Där finns det en länk som heter "Forum" med en liten drop down-meny. [img]
Jag var med om en liknande incident på jobbet, när jag stod i hissen och pratade i telefon. Då hade det solklart med dålig täckning att göra. Har...
"I see dead pixels"
Ironic, Loosing my religion och Creep :)
När jag började spela publikt som trubadur, så hade jag 3 av dessa låtar i min repertoar. +wonderwall. :D
Kollade XDA och det skall tydligen finnas åtminstone en tredjepartsbrowser. Dock stod där inte i tråden vilken som avsågs.
Håller på att installera 5.0.2 OTA på WiFi-modellen just nu. E: Den känns bra mycket rappare. Kanske placeboeffekt, men till och med sambon...
Jag gillar iden jag också. Detta följer jag med intresse. Skall införskaffa en lur för ändamålet i höst.
Radiohead. Bra låt :)
Jag accepterar cookies också.
Editerade mitt svar ovan, om du inte fick notification på det.
Aha, menar du att din högtalartelefon är igång automatiskt när du svarar i telefonen? Edit: Googlade runt lite och hittade lite om liknande på en...
Jag har faktiskt kommit till sans när det gäller det där med SSD vs mekaniska diskar. För bara något knappt år sedan var jag "ivrig" förespråkare...
Så sant. Dock kommer jag inte skaffa 4 st sådana till nasen inom överskådlig framtid ändå, känns inte riktigt prisvärt. Men tanken är sweet.
2 TB SSD på gång. Äntligen säger jag. Raida 4 sådana i NAS:en :D...
Jag väljer alltid att synka kontakterna (lägga till nya m.m.) till google-kontakter i telefon och använder inte HTC:s eller Samsung:s egna...
Jag har inte det problemet själv. Den låter lagom och jag har den i mitten någonstans i skalan. Jag har dock powertoggles installerat, så det kan...
Ja, det är sant. Det var min första tanke bara.
Bryggaren och filtret var bland det gulligaste.
Välkommen hem :)
Här är det runt +20° både inomhus som utomhus. Behagligt.
Testa ta bort eventuell proxy-inställning i din WiFi-konfig. Det är möjligt det är aktiverat i din telefon. Värt ett försök.
Jag tror du måste ställa in "Google sync" i själva programmet. Det bör finnas någon knapp/inställning för det. Anteckningarna kan du säkert spara...
Det går att lösa. Jag kan hjälpa dig och guida, jag vet inte hur mycket kunskap du besitter om csv-filer m.m. om det nu skulle behövas? För att...
Jag skulle vilja ha bildkvalitet från en Canon 5D MkII med en EF f/2.8 17-24mm och EF f/2.8 24-70 via EF 85L f/1.2 till EF f/2.8 70-200mm IS L i...
Det ser du om du loggar in på ditt googlekonto på en dator. Kolla dina kontakter där
Har du synkat kontakterna lokalt på telefonen och inte till ditt googlekonto?
Jag använde outlook för Android till jobbmailen. Den drog batteri som tusan. Avinstallerade och sedan dess, tillbaka till 3-4 dagar mellan...
En grej jag inte kände till var att uppdateringen inte fungerar om man kör Windows 7-8.1 i virtuell maskin. Den måste vara installerad på...
Jag har (på tidigare androidtelefoner) haft lite sådana här "fel" och små irritationsmoment och faktiskt så har samtliga av denna typ av problem...
Saken är att var tillverkare ofta har sitt eget lilla format på säkerhetskopiorna. Olika telefoner inom samma märke brukar gå bra, men till/från...