Separate names with a comma.
Endast en koll om intresse finns. Har för tillfället ett dbrand på. Finns säkert några mindre repor under men endast pyttesmå vad jag kan minnas....
Om apple väljer att ta bort dom så fort så är det ett erkännande för att det var en framtvingad nödlösning. Vilket det är I mina ögon. Ser långt...
Nån som hört nåt mer? Borde ju hända nåt snart, var ju ändå då ett tag sen mailen skickades ut.
Nån som har fått reda på nåt?
Ookay
Det verkar som problemet snarare ligger hos er andra än hos oss som verkligen har en enhet med edge? Alltså ett icke problem.
Själv påverkas jag inte av edges krämen på min s8+. Trodde innan köp att det inte skulle kännas helt perfekt men det har inte påverkat mig...
Eller så är folk nöjda med det formatet, alla måste inte tycka som du själv ser jag inga som helst problem med formatet på min s8+.
Nej tack till svepgester generellt. Material design tror jag inte dom överger rakt av. Men nån typ av förändring kan ju vara lite kul.
Pm
Har en red dragon(tror jag den heter). Om nån har nån annan kulör liggandes att byta med så hojta så ska vi se om den är intressant
Söker en frontier. Totalt repfri. 2500kr kan jag ge. Finns det nån som vill bli av med sin så hojta.
Såld till @Timpppa Tack för visat intresse alla
46
Noterat, tänkte köra budgivningen tills imorgon kväll kl 20 så du vet.
Det är zenity RR Evo. 7.1.2 men bör uppdateras för att få nyareå bättre säkerhet. Som sagt, den har legat ett tag orörd.
Den har legat i en byrå ett bra tag men enligt frugan så ska den kännas normalt. Inga konstigheter.
Säljes helst i ett paket eller bytes mot en Samsung s3 frontier i första hand. Båda produkterna är enligt mig i mycket gott skick. Op3an är rootad...
360 gen 2?
360 gen2 I gott skick. Ej originalband kvar men sitter ett brun läderband på. 1200inkl frakt.
God jul på er!
Another widget.
Samma här ..
Finns det nåt bra gratisprogram till pc/android där jag enkelt kan importera listorna jag har på Spotify till gplay music? Jag föredrar nån bra...
Å det funkar?På sidan eller ovanifrån? Vill inte se ut som en loco när kön växer bakom
Ja jo det förstår jag, är på mitt 3e köp på ica(sjukt smidigt) har inte vågat på typ systemet eller nån annanstans där det inte är uppenbart att...
Var längesen jag rockade Samsung, kör nu en s8+. Ni som tagit steget å köra nån custom rom, alt moddad stockrom. Orkar ni dela med er av...
Blivit lite intresserad av playstation vr efter att ha provat Samsungs vr brillor. Ni som redan köpt, ge mig gärna lite info om det är...
Ok. Tack för övrig info
Ok! Den har jag ju köpt dessutom Du vet inte om det finns nåt sätt att knyta ett knapptryck till Googles vädertjänst app?
Söker alternativa väderappar som tar datan från Googles resultat som visas i Google now. Behöver det för att knyta vädret dit via klwp/kwgt vid...
Köpt i juli. Rootad Nån mindre repa på displayen som endast syns i nån vinkel när man letar. Toppskick förövrigt. 1st sandstone case. 1st...
Op5 64gb?
Op5 64?
Edit, ej aktuellt
Bump
Attans Lycka till iaf
Op5 64gb? Vet ej vad mirrorlink är iofs..
Köpt 4 juli från op. 64gb. Rootad samt upplåst bootloader. Nån liten smårepa, som jag enbart ser om jag letar i vissa vinklar. Kommer med original...