Separate names with a comma.
Betydligt vettigare prissättning på korten från AMD måste jag säga. Kommer dock köra vidare med mitt RX 6800 XT ett tag till, det klarar allt jag...
[ATTACH] :P
Nope det brukar jag inte och nässpray verkar inte hjälpa, så mycket möjligt att det är covid. Även sambon är/har varit krasslig och eftersom hon...
Satans seg förkylning! Och nu är både smak och lukt i princip borta :(
Det är nog ryssen…
Haha japp och han vill inte ta av dom nu :P
Så slipper man höra skiten själv :P [ATTACH]
@Psicosis JUST NU: Lägsta priset på bensin på månader
Ja den lär nog inte bli billig här i Sverige iaf.
Ja oled har en bit kvar innan det är riktigt moget för skrivbordet könns det som. Och under tiden kanske microled hinner ut till konsumenter
Vid kontor/surf kan jag inte rekommendera en oled då risken för inbränningar fortfarande finns och hur oled konstat ändrar ljusstyrkan. Det går...
Japp tillräckligt mycket för att konstatera att 42” på skrivbordet blir för stort, åtminstone för mig. Optimalt hade varit 32” men man kan ju inte...
Våran var bara några dagar före beräknat vill jag minnas.
@Psicosis Det måste vara nära nu till release?
Innan unge var jag i princip aldrig sjuk, nu har man minst en förkylning i månaden…
Surpuppa
Tangentbord med optiska brytare är först och främst för gamers som vill kunna justera exakt när brytaren aktiveras. Modellen du köpt finns även...
Ja den innehåller så många klassiska scener som är värda att se om och om igen :)
Sunes jul då?????
Fast den nuvarande skärmen som den här är tänkt att ersätta har jag haft sen 2019 :)
Ljusstyrkan var lagom, har dessutom inte kolsvart i rummet så ljusstyrkan var inte orsaken. Körde på 125% skalning i Windows för att text skulle...
Nope körde den på ljusstyrka 35 och mätte upp till ca 100 nits med min Xrite i1.
@bernard Igår kväll kunde jag sitta vid skärmen/tvn en längre stund och jag tror att mitt skrivbord är lite för litet. Det är bara 70cm djupt och...
Det är väl anus oavsett plattform :P
Ja oled är nog inte optimalt om det är mycket text man tittar på, då är nog fortfarande LCD som är bästa valet. Brightness limiter går att...
Du tänker på att panelen dimmar ner sig osv?
Jag har i princip bara koppar in den och har inte hunnit använda den så mycket. Men den känns rejält stor när man kommer från en vanlig 27 tum :P
LG 42 C2, ni får ursäkta röran. Eventuellt kommer tvn monteras på en arm [ATTACH]
Nu är det framme hos ombudet
Nu rör det på sig!!
Ingen C2:a idag…
Tror inte det handlar om någon autotune. Låter mer som en pålagd effekt vid det höga skriket i refrängen.
Ja de har nog massor att göra som vanligt den här tiden på året :) Men ibland har man råkat ut för att paketet endast är skannat en gång och hux...
Meh… Min LG C2 verkar ha stannat på terminalen i Örebro :(
Jag har inte granskat låten så noga faktiskt :P Men du kan lita på att det sitter många som granskar varenda ton för att hitta något att gnälla...
Exakt vad jag tänkte! Och det låter ju förvånansvärt bra :)
@Psicosis Haha fan vad oväntat [MEDIA] [ATTACH]
Kollade fel, det var visst 33 i snitt :) Och den var nog mer än normalt pga alla black week mejl/sms
20st om dagen förra veckan
Efter en del velande fram o tillbaka så råkade jag beställa en LG C2 42” att ha som monitor :O Återstår att se hur jag upplever att ha en så stor...