Separate names with a comma.
@jnsson @bernard Fick detta svaret på det jag skickade in till Tapatalk Thank you for contacting Tapatalk! That forum is running on an out...
Tomten är ca 1000 kvadrat men så står ju huset på ytan samt en del annat så jag gissar på 600-700 kvadrat men med en del lutning på vissa ställen
Ja, det är verkligen en djungel och man blir ju tokig när man försöker läsa på [emoji16]. Vilken köpte du då?
Hej. Är riktigt sugen på en robotgräsklippare men vill inte lägga hur mycket pengar som helst på en. Grannen har en AL-KO Robolinho som han...
Kan du inte skicka in den till Apple då? Går ju oftast på hemförsäkring/drulleförsäkring
Har lång söktid när jag öppnar fliken olästa tex, då kan spinnern stå o snurra en stund innan sidan har uppdaterats. Har inte upplevt fenomenet...
Ok, även problemet med lång söktid? Alltid gillat Tapatalk appen men nu börjar man störa sig på den tyvärr Gillar inte att köra webbsidan och...
Köpte mina pro på NON av den anledningen, kollade med deras kundservice och fick bekräftat att dom gick att returnera Lycka till med ditt test!
Tapatalk har fungerat väldigt dåligt en tid nu. Något ni gjort med forumet som påverkar @bernard? Får inga notiser och när jag får det är det...
Du har inget Netonnet i närheten då? Där är det inga problem att lämna tillbaka. Du behöver ju egentligen bara köpa pro varianten för vanliga...
Hade ett svagt klickande i min högra, kom efter senaste uppdateringen. Testade att återställa mina och efter det har jag inte reagerat på det...
Riktigt bra när man har val på olika storlekar men med mer eller mindre samma hårdvara. Tror att Apple kan ta lite marknadsandelar där. SE2 verkar...
Tänk om dom kunde få till astrour också, då skulle trådfri vara en riktigt bra produkt.
Fick mina idag också. Smidig ihopkoppling, låter helt ok för musik med rätt pluggar i mina öron. Har inte testat samtal än men har inga jättestora...
Använder bara min klocka som klocka, pulsmätning, stegräkning och sömnmätare och för notifieringar. Använde inte GT/GT2 länge nog för att kunna...
Har haft både GT och GT2 men lämnade tillbaka båda och valde istället en Amazfit GTR. Anledningen var att jag tyckte inte tilt to wake fungerade...
qsecofr köpte en laddare till AW av mig. Bra kommunikation hela vägen, dessvärre fungerade inte laddaren som den skulle men det löste vi snabbt...
Imponerande att du hållit dom 2 vid liv [emoji106]. Har haft båda och dom är ju riktigt kult båda 2 [emoji16].
IPhone 11 pro max sen release, kommer säkert byta till 12:an när den kommer. Har inte använt Android på snart 2 år
Taget Skickar PM
Endast den liggande laddaren kvar
Den stående är din Pm skickat
Noterat Kör annonsen fram till imorgon eftermiddag/kväll
Har 1 laddare liggandes till AW klocka. [IMG] Perfekt att ha på jobbet som extraladdare om batteriet börjar bli dåligt under dagen. Bud...
Jag bytte från xs max till pro max o med facit i hand hade man ju lätt kunnat haft den ett år till. Kommer säkert säga samma sak om (när) man...
En sak jag verkligen uppskattar med Pro är samtal i bilen. Så skönt med ANC under samtal när man kör, man får ner omgivnings ljudet och hör bättre...
Samma här, helt plötsligt när jag öppnade Gmail appen var det mörkt tema. Hade inte fått någon uppdatering av appen. Gillar det skarpt [emoji16]
Alldeles för tidigt att bli sugen på en 12 pro max men jag börjar känna pirret [emoji16]. Om (läs när) jag byter kommer det garanterat bli en 6,7...
Kan nog hålla med dig där. Köpte 2 paket sist och det ena av dom höll väldigt dåligt men nu när det är slut o jag är inne på paket 2 är det en...
Köpte mina på NON för jag var säker på att jag skulle lämna tillbaka dom. Har efter jag satt dom i örat första gången inte ens funderat på att...
Tar en svart, skickar pm
Använder bara safari men har inte reagerat på några frysning (inte än allafall)
Hade 2B588 innan och jag märker ingen skillnad på den nya och den. Däremot har jag fått ett lågt klickande ljud i den högra airpoden ibland. Hörs...
Haft min Pro Max sen release, 100% batteri hälsa. Laddar lite när det finns behov och håller mig mellan 25-80% skulle jag tro. Just...
Hoppas det blir samma typ av ram som på iPhone 4/5. Gillade den och den gick att köra utan skal då den var greppvänlig. Kör också en Pro Max men...
Testade dom på vägen hem och allt verkar fungera bra, hade inga större bekymmer innan men verkar som sw releasen är ok allafall. ANC var lika bra...
Gjorde samma förfarande som ni och nu är dom uppdaterade.
Har också testat en hel del headset/hörlurar genom årens lopp utan att hitta dom där perfekta. Tyckte från början inte om airpods och hur dom såg...
Jasså, har ingen erfarenhet av det faktiskt. Har aldrig behövt power bank för någon av mina IPhones
Köpte en i veckan, kan jag växla mellan den o GTR [emoji16] Gillar den skarpt faktiskt, riktigt skön att ha på sig och ser lite "tuff" ut. Ingen...