Separate names with a comma.
Tillfälligt såld genom annan säljkanal, stänger denna sålänge.
Kastar med Zelda breath of the wild :)
Yes då vet jag (: Och ja, blocket ska man undvika ;)
Är det bara oöppnade som är intressant? Lillbrorsan har en space gray iPhone 8 på 256gb och vi finns i Stockholm. I och med att den är använd så...
Noterat. Avslutar detta ikväll 21:00 och den kan hämtas på fredag som tidigast.
Hur gammal är den?
7100
6900
Nja är svaret, tänkte ge bort Zelda till brorsan
Gött, tänkte också köpa en sån. Vart köpte du den från?
Köpte det begagnat nyligen men föll mig inte smaken riktigt. Komplett i kartong med kvitto. Skärmskydd i glas på sedan ny enligt förra ägaren....
6700
Hur gammal är burken? Finns det möjligtvis garanti kvar på den?
Jag skulle provat att koppla ur samtliga puckar förutom den pucken som är ansluten mot internet och sen prova.
Låter väldigt skumt faktiskt. Har wifi fungerat bra innan du bytt till Google WiFi?
Beroende på hur långt puckarna står från varandra så har jag fått olika resultat. Bäst resultat får jag från pucken sm är kopplad mot...
600 kr inkl spårbar frakt för Apple Pencil, deal? :)
Häftigt, vilka lurar använder du?
Gillar hur AirPods funkar, fick tyvärr sälja de eftersom de blev oanvändbara när jag pendlade eftersom ljudet utifrån tar över musiken.
Vilken version av kameran kom i senaste uppdateringen? Försöker återställa till 2.7.33 från APKMirror som jag misstänker är den versionen men vid...
Kan ta skärmskydden för XZ2, skicka mig PM med nummer så swishar jag.
Har lite skal :) iPhone X skal & tillbehör + annat
Google Keep borde funka
Har du bilder på mobilen? Endast byte? Om inte så lägger jag ett bud på 5500 inkl frakt
Hur menar du som vanligt? Hjälper Samsung Service Center till med den? Om ja, hur vet man det?
Är det gråimport? Eller säkert mobilyx nordicmodellen?
Har du bara kollat? Testat att försöka gräva upp något med en tandpetare exempelvis? Inte alltid så lätt att se dammet i botten :)
1. iPhone X - Melkco plånboksfodral i läder 60kr 2. iPhone X - Rhinoshield bumper 100kr 3. iPhone X - Ghosttek skal 100kr 4. Samsung IN-EAR...
Köpte ett skinn till OP6 från Ompan. Snabb och trevlig i kommunikation. Skinnet kom fram som det skulle. Rekommenderas.
Har z-wave fjärris över. Använt den tidigare tillsammans med Home Assistant för att släcka lampor men har nu gått över till att tillförlita mig på...
750 + frakt om du inte finns i sthlm
Vart i detta avlånga land finns du? Tar du emot bud? Isåfall lägger jag 600 + frakt för ryggsäcken med powerbank om du inte finns i Stockholm.
I Sverige är det endast Telia och Halebop som har VoLTE aktiverat för OP6 vad jag kan minnas.
Tar den för 100, PMa ditt nummer (:
Bud fram tills 09:00 imorgon. Ledande bud 250.
Var nog lite otydlig. Tänkte till Google home mini. Något liknande Resultat av Googles bildsökning efter...
Har du något bild på skinnet? Täcker den även ramen?
80kr inkl frakt? =)
I uppdateringen så va det VOLTE och VOWiFi för Telia Finland
Har du Telia Finland?