Separate names with a comma.
Ny (begagnad) Marantz CD-spelare till retro-anläggningen. Köpt på Tradera.[ATTACH]
Finns det inte en auto-hz funktion i Chromecast med Google Tv? Har för mig att det kom i någon uppdatering i våras, kör själv Apple Tv som har...
Vanlig TV i Telia Play och SVT Play sänds i 50Hz, ställ in den på det så ska du se att det blir bättre.
Ny Tv upp på vägen, de gamla fina retro prylarna fick flytta upp ur bänken och ta gamla Tv:ns plats ovanpå, Hifi-katten ville förstås vara med på...
Sista BW fyndet för mig? Är ju egentligen en OLED-förespråkare men behövde en ny 2:a TV, ersätter en 13 år gammal LG Plasma. Ordinarie pris enligt...
Hade samma problem, uppgav mitt personnummer, de hittade mig inte men sen frågade de efter mitt telefonnummer, det var tydligen det jag var...
Gällde inre mig tydligen… har nyttjat för många erbjudanden tidigare.[ATTACH]
Man kan ju aldrig vara helt säker på att det verkligen är original tyvärr. Kanske dags för ny telefon?
Dåligt batteri kanske? Är det original eller kopia? Kan ju vara så att det legat på lager några år.
Jag det är en tråkigt utveckling, LG lanserade konstiga modeller och fick lägga ned, Motorola har kass upppdateringspolicy, Sony har ett märkligt...
Det är väl jätteskillnad på kablar, fråga bara audiofilerna;)
Den är "tillräckligt gammal" för att fortfarande få använda googles tjänster, det är de nyare Huawei från P40 och framåt som är drabbade.
Har en Daikin sedan 1 år som jag är jättenöjd med den värmer hela hustet på egen hand förutom kanske de allra kallaste dagarna när det är mer än...
[ATTACH] Ny AW 8 fyndad från Halebop.
[ATTACH] Tips för iPhone, vattenpass finns sedan iOS 17 i inställningar för kameran:
Spelar mindre roll egentligen då den kommer kopplas till extern skärm. Inga spel i stort sett, dottern kan möjligen få för sig att spela lite Sims...
Insett att vi behöver köpa ny dator, den gamla som hängt med länge är sonens gamla laptop med trasig skärm som jag kopplat till extern skärm, den...
Brukar räcka med att ringa uppsägningsavdelningen och hota med att byta, har gjort det 3 år i rad nu.
Tack för tipset! Blev en uppgradering till 8:an! :)
Tack!
Menar du @magnellan så stämmer det.
Känner alltför väl igen det där. Även om man flyttar riktiga meddelanden från skräpposten till inkorgen och svarar jag på att de aldrig ska hamna...
Kul! Det är en telefon jag kan ångra att jag gjorde mig av med, förutom att kameran var kass så var formatet underbart! Edit: kom på att det var...
Jag var hemma sjuk hela sista veckan i oktober:eek:
Imponerande ändå vilket lyft Google gjort med Pixel sedan förra året! Från 16 till 32%. Vilket märke har din primära Android hösten 2023?
Gråväders-cykling [img] Apple iPhone 13 Pro (Stock camera, 1x, 26mm, 0.01s, f/1.17, ISO 50, 12.19MP)
Kul att du är tillbaka, du är väldigt värdefull i forumet med dina kunskaper, fina foton och erfarenheter av olika topptelefoner!
Cyklar mycket men lyckades faktiskt göra en vurpa i somras när jag fotade i farten:eek: gick hyggligt bra och telefonen lyckades jag hålla kvar i...
Fångat i farten i mörkret , ändå imponerande! [img] Apple iPhone 13 Pro (Stock camera, 1x, 26mm, 0.07s, f/1.17, ISO 1250, 12.19MP)
Snyggt!
Det är absolut en trygghet.
En SE 2020 kanske? Får uppdateringar ett par år till i alla fall och går att få tag i billigt. Edit: eller kanske denna? iPhone XR, 64GB
[img] Apple iPhone 13 Pro (Stock camera, 1x, 26mm, 0.01s, f/1.17, ISO 100, 12.19MP)
Skulle säga att den är prisvärd om du klarar dig med 2 HDMI 2.1, skiljer bara marginellt i bildkvalitet. Tror du skulle bli jättenöjd med den!
Blir nog bra, bättre sikt vid terrängkörning dessutom enligt texten, passar väl bra!
Kände att det fanns en risk för det så köpte bara sådant jag själv gillaro_O
En grupp här bara, har i och för sig inte varit hemma hela kvällen men verkar bli mycket godis över...
För de pengarna får du en Pixel 6a i bra skick, skulle jag rekommendera.
Gå till en riktig cykel-affär så mäter de bredden mellan dina sittben och rekomenderar en sadel därefter.