Separate names with a comma.
#maketontispresident
helu
Är det inte lite komiskt när ett bemanningsföretag anställer ett annat bemanningsföretag för rekrytering?
Man kan ju alltid ta en trial och testa. Försöker själv göra en övergång från dreambox (enigma2) till iptv. Problemet med dreambox är att det är...
Kolla upp din hemförsäkring, de ska täcka alla dina merkostnader i samband med din resa till Turkiet (även kostnad för samtal till sos)
They look up to me I got fake people showin' fake love to me Straight up to my face
Ah just hade helt glömt bort det [emoji16]
Om man ska till USA första gången någonsin vad är det värt att tänka på förutom esta visum?
Otrolig batteritid på p10, älskar den luren
5h och 20 min SOT med p10 [emoji106]
Jag får ut drygt 4-4.5 SOT och jag har platshistorik aktiverat på batterispar
Yes väldigt nöjd, batteritiden är grym jämfört med s6 dessutom är den mycket rappare!
Fick hem nilkin tempered glass, den är helt ok men det finns svart ram runtom skärmen som tar alldeles för stor yta. Det va denna jag beställde så...
Jag beställde denna CAFELE New For HUAWEI P10 Case Cover HUAWEI P10 Plus Luxury Soft Silicone Smooth Scrub Case Matte Fashion Phone Cases...
Tyvärr medföljer det inget skal
Riktig grym batteritid på p10
Jag beställde en 2 meter kabel, återkommer när jag fått den [emoji2]
Pickle Rick!
Hehe nejdå ska ta och vila någon vecka och sedan söka något nytt alternativt plugga ett år till och ta en magister [emoji14]
Sista dagen på jobbet [emoji106]
Jättegärna, hur långa är dem? Vill gärna ha 1.5m
Jävla aliexpress skickade fel case till min p10 [emoji35]
Jag har jobbat hela sommaren [emoji20] dock så slutar jag på fredag [emoji106]
Hmm Okej riktig synd ska luska vidare och se om jag hittar något
@evoloan Försök med det här https://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=72686012&postcount=13
Rip. Vad hände?
Måste man teckna abonnemanget på plats? Hittar inte det på nätet
Vimla enligt mig kör på Telenors nät annars har du fello som kör på Telias nät
Haha den va bra [emoji106]
Despacito?
Då har man sett den läckta versionen av GOT, rekommenderar er dock att vänta tills 1080. Sista 20 minuterna ska man helst se i HD
Måste roota för att få tillbaka Samsung emojis [emoji20]
Hatar Googles emojis
Någon som rootat telefonen? Vilken guide följde ni?
Var får man tag på extra super charge kabel till p10 som inte kostar multum? Fick hem en vanlig usb c kabel men där funkar inte super charge
Jo har redan köpt en :D
[MEDIA] View: https://youtu.be/HgzGwKwLmgM
Huawei p10 [emoji106] [emoji106]
Fap fap
covfefe