Separate names with a comma.
Skulle tippa på att det är smidigt att skärmen tänds när man tar bort telefonen från örat, så det går att avsluta samtalet :)
3 kör aldrig enbart 4G 800 från en site (eller det är ytterst sällan man gör det), utan då är det också 3G 900 på samma site - för att man ska...
Problemet i dagens samhälle är ju att detta blir ytterligare en grej man ska ha koll på. När det har spridit sig mer så att mobilbetalningar mer...
Mina utspridda plastbitar? Jag har ett kort som är direktkopplat till mitt bankkonto, det dras alltså automatiskt - direkt. SEQR blir ju en grej...
Jag tror inte att vi riktigt är där än för mobila betalningar som det fungerar för oss i Sverige. Det behövs en bra koppling till bankerna för att...
Garantitiden bestäms av tillverkaren och inte operatören. Sony erbjuder två års garanti på sina mobiltelefoner.
Man skulle kunna ha ett bättre helhetserbjudande, till exempel. För familjer som kan ha Telia hemma borde man kunna få en lösning för hela huset...
Resultatet påvisar mer eller mindre att Telia inte heller erbjuder tillräckligt mycket mervärde för att betala lite mer. Inte heller via Halebop....
Nu börjar kvartalsrapporterna att presenteras. Nu ser abonnemangsunderlaget ut som följer: Tele2 (inkl. Comviq) Kunder apr - jun 2016: 3 714 000...
Uppsala C [IMG]
WiFi-samtal har nu börjat fungera på vissa wi-fi-nät utomlands också. Detta lite beroende på hur det är inställt. :)
4G+ eller LTE Advanced innebär att hårdvaran och nätet kan kombinera två frekvensband för att det ska gå att få högre hastigheter. Det Telia...
https://www.iis.se/docs/Bredbandskollen_mobil_surfhastighet_2016.pdf Telia har högst medelhastighet på 27,2Mbit/s Tele2: 23,3Mbit/s Tre och...
Tryck på volymknapparna så tystas samtalet för dig, men det fortsätter att ringa. Dvs ljud och vibration tystas - men på skärmen visas det...
Sergels Torg [IMG]
Japp, det fungerar så länge nätet och din telefon har stöd för det. iPhone 6 ska ha stöd för det vad jag förstår. På en iPhone visas det inte...
Om du vill rensa ram-minnet kan du ju gå till "dra för att stänga av" skärmen och hålla in hemknappen. Då stängs alla appar, de ligger dock kvar i...
Du borde ju få fakturan med specifikation utskickad till dig på papper, utan kostnad, om man inte klarat att lösa problemet - tycker jag....
För att spara batteri kan man ju då sätta telefonen i flygplansläge och slå på wi-fi, så funkar det ändå :) Skickat från min iPhone med Tapatalk
Bromma Blocks parkering Tre [IMG] Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ja, men ser man samtidigt vad jag hade betalat hos en annan operatör hade det kostat en hel del mer - samtidigt som täckningen där jag befinner...
Läser man pressmeddelandet skrivs det att man idag kommer att aktivera detta. Så jag skulle tolka det som från och med imorgon är allt klart....
Det verkar som att 3 också kommer öka kapaciteten längs järnvägarna. Det handlar då om 3G 900. :) Skickat från min iPhone med Tapatalk
Tack! Läste för snabbt :) Skickat från min iPhone med Tapatalk
Tele2 och Telenor aktiverar från idag 160 stycken nya siter längs sveriges järnvägar. LTE 900 kommer dessa att användas till.
Har 100GB surf och använde 32GB surf förra månaden, samt ytterligare 15GB för musikstreaming som inte påverkar datamängden. Skickat från min...
Tror inte att vi kommer kunna se speciellt bra surf på tåg inom de allra närmsta månaderna/åren. Att bygga en site med den kapaciteten som krävs...
Kollat lite mellan Stockholm och Uppsala. Märker ingen egentlig skillnad. Dör på samma ställen som tidigare. Bland annat Solna-tunneln och efter...
Är samtalen, SMSen och MMSen genom Telias nät? Det går tydligt på datatrafiken, men inte för det andra.
Gränby Köpstad Tre [IMG] Telia: endast 3G. Skickat från min iPhone med Tapatalk
Det kommuniceras till återförsäljare på olika sätt, bland annat i kampanjguiden man har. Samtidigt så vill Telia inte gå ut med det för stort,...
Jo, det kan man. Men det ger ju ingen egentlig hastighetsvinst i jämförelse med 2600. Men man kan ju samtidigt erbjuda högre hastighet i fler...
Tre månader innan är det som gäller generellt. Ibland är det sex månader som gäller. Det beror lite på vilken abonnemangsform man har :) Skickat...
Nedre delen av Gräsö, mycket sommarbesökare. Tre [IMG] Telia: endast GPRS Tele2 och Telenor: ingen täckning Skickat från min iPhone med Tapatalk
Det står "4G" oavsett på en iPhone. Skickat från min iPhone med Tapatalk
1. Vart finns detta paket med 200GB data och vad är kostnaden? Finner endast 100GB på er hemsida.. 2. Tele2 finns i andra länder, så argumentet...
Tele2 förlorade väl runt 40000 kunder under Q1 2016? Iaf vad jag kan se enligt rapporten du hänvisar till. Är mest intresserad av hur Tele2...
Så det här med att man på, bland annat, save desk ska driva merförsäljning och se till att kunden väljer Tele2 som helhetsleverantör är borta? Det...
När skulle ni ha slutat att mäta försäljningssiffrorna? För mig låter det helt sjukt, troligtvis har ni lagt större vikt vid NPSen än tidigare....
Nu kommer man inleda ett arbete att täcka igen hål som finns i nätet, med ny täckning för 3G och 4G. Man börjar i Linköping: Mjärdevi/Lambohov,...