Separate names with a comma.
Jag skulle snarare försöka hävda till att det är ett vanligt problem och har ingenting med varken mjukvaran på telefonen eller moderkortet. Det är...
Ovanstående fungerar eller så drar du helt enkelt ner statusbaren och stänger av "flera fönster" i listan där. Om du inte har tagit bort den från...
Menar du den med ett antal appar (Multi-window) ?
Ja vad ska man säga. Tur att man inte är medlem där i alla fall..
They don't? Wow. :neutral:
Har du rätt drivrutiner för mobilen installerade på datorn? Testat olika USB-portar? Vad händer när du försöker ansluta mobilen via kabel?
Det går att ha kvar, har en kompis som har det. Smått avundsjuk.
Vet inte riktigt hur jag tänkte, men är sugen på root men fortfarande osäker på huruvida man verkligen kan återställa den till 101% standard....
Förväntas inte 4.4 komma nu i januari på officiell väg? Kan man ta emot OTA om man rootar och flashar?
Dropshipping är ju bara att de levererar utan märkningar ("dx") för att du ska kunna sälja vidare produkten till kundens dörr utan att du är en...
Vet inte varför du tycker det är så fel med det, jag tycker bara det låter som en fin gest för besväret. Som sagt hade ju h*n köpt mobilen rootad...
Jaha, ja det finns hundratals. Nästan alla tweaks för att göra telefonen bättre är gratis med vissa undantag såsom premiumversioner för fler...
1. XDA är en hemsida om mobiler/operativsystem/etc, deras forum utgörs till stor del av Android(enheter) och hur man får ut det bästa ur sin...
1. Ja det ska du kunna, om du kan Engelska kan du kolla XDA. 2. Du behöver inte root gör att ladda ner piratkopierat material, diskutera inte det...
Det är väl rätt så normalt? Tror alla i min närhet säger 'hon'.
Tror nog de har tagit bort alternativet i 4.3..
Någon som har bumper till sin mobil? Funderar på att beställa en men vet inte om det är värt det, kan vara skönt att testa men skyddar ju inte så bra.
Det är ju också så att vissa mappar faktiskt skapas automatiskt av applikationer/systemet utan att för dess skull vara nödvändiga. Stör mig också...
För svenssons - båda ja och nej skulle jag säga. Använder den på datorn just för att den är snabb men visst fan är den hungrig på RAM. Firefox är...
Ja, tror Google har gått ut med minst 18 månader som "gräns"/riktlinje för uppdateringar, det vill säga att de måste stödja och uppdatera sina...
Du menar s3 va? Galaxy s har stannat på 2.3 och får inga officiella uppdateringar längre.
Haha, tänkte inte ens på att vi var i One-sektionen. Men i alla fall, hittar inget sådant på min så nej, under säkerhet finns det inget.
Inte alls säkert. Note är väl utgående och finns säkerligen inte att köpa så billigt. Oftast begär butikerna fullpris för gamla modeller som de...
Widgetlocker, kostar en liten slant men det är det lätt värt. Inte nog med att du kan lägga till widgets så kan du också ändra i stort sett allt...
Är byta låsskärn ett alternativ kan du ju göra det.
Det var väl varken kopbem eller Playstation? Om du tänker på tråden som startades rätt så nyligen i Ot delen här på Swedroid?
Borde väl finnas någon med en tändare alternativt en kiosk/affär i närheten då?
Nej, har du råd och vill ha/ser användning för båda är det väl Inger fel med det.
Du borde ha tillgång till stock Android recovery , volym ner eller volym upp tillsammans med powerknappen borde fungera.
HTC One är grym och hyfsat billig nu. Inte den bästa enligt specifikationer med HTC byggkvalitet, Sense, och en f.ö grym telefon kompenserar upp...
Ful? Klockren design ju, längtar tillbaka hehe.
Bilplatta eller hemma/vägg- platta?
Om du menar strömknappen så ska det räcka med 10 sekunder (Androidstandard).
Jaha, ja jag är ju ingen audiofil och tycker faktiskt min One är superb på båda högtalare och hörlurar men har för mig att jag kollade på något...
Fan vad tråkigt att höra. Båda för en själv men också för ägaren och familjen(om det nu har hänt något allvarligare). Hoppas det kommer något...
Jo, de är ovanligt bra, har dock inte lyssnat på någon i-enhet men läste lite och har för mig att de sades att i-enheter fortfarande låg snäppet...
Tror dock att i-enheters ljud slår One när det kommer till audiofilen, sitter bättre DAC chip eller något i 5s vad jag vet. Intresset har nog...
Jag ser ingen som helst anledning till att byta, även om det just nu bara är rykten. Riktigt nöjd med min One och sakerna jag kan klaga på är nog...
Hehe, det tror jag inte. Tror nog du ser ut som en gentleman haha ;)
Känns sjukt bra med skjorta och kavaj, måste finna mod att bära det till vardag också :)