Separate names with a comma.
Det funkar alltid med free shipping från Amazon.de om du handlar för minst €39.
Under den knappen: [ATTACH] Uppe till höger.
Komplett Bank sänker räntan till 0,85%: [ATTACH]
Den enda gång jag har kontaktat Fellos support via mail så svarade de inom ett dygn.
Jag var Prime-medlem 14 dagar på Amazon.de. Jag fick det gratis genom att kryssa i en ruta när jag beställde varor. Det verkade som att jag kunde...
Jag säger inte emot dig men det lustiga är att denna sidan finns: Amazon Prime Sverige | Just nu: Testa Gratis i 30 dagar! Jag har inte provat...
Jag misstänker att det här är ett problem som kommer att dyka upp hos alla operatörer i större eller mindre omfattning. Problemet med s.k. "grey...
Storbritannien har helt andra uttag. Men alla övriga länder i Europa kan använda en adapter med europa-plugg. Den lilla platta kontakten som är...
Med all sannolikhet följer det med en adapter med europa-plugg som passar i våra uttag.
Det verkar inte gå med vilken hårddisk som helst. Troligen gör mjukvaran i boxen någon koll av att hårddisken är av rätt modell. Ev. kollas t.o.m....
Vimla har enligt egen uppgift c:a 50 anställda. På denna sida kan man se att de bl.a. har 12 meriterade tekniker och programmerare, tre i driften...
Här är ett fantastiskt bra inlägg i Vimlas forum. Trådskaparen sammanfattar på ett tydligt sätt allt som jag har emot Vimla. Exemplariskt...
Nä, jag är långt borta från Vimla numera! :) :)
Det finns också en stor risk att användarna inte förstår hur Filter-appen fungerar. Den blockerar alltså ALLT, utom de nummer du vitlistar. Du...
Tack så mycket! Jag tog en av platserna. :)
Det är ju inte så mycket aktivitet i denna tråd så jag tycker det är OK att diskutera sparformer kopplade till crypto-valutor och annat också.
Nej, jag testade inget sådant. Jag använde appen så lite att jag inte hade intresse av att forska mer i saken.
En liten varning utfärdas för denna app! Jag provade den några veckor och bestämde mig sedan för att avinstallera den. Då visade det sig att...
Brukar komma runt den 6:e i månaden eller så.
Det vanligaste i Frankrike är eluttag av typ E med ett utstickande jordstift i mitten. Eluttag av typ E används i följande länder Men det...
Postens avgift 75:- plus moms på 80 kronor vilket blir 20:-. Summa 95:-.
Jag vet inte hur du betalade men man bör betala med Paypal för att få bättre skydd. De flesta säljare brukar göra återbetalning ganska snabbt om...
Ja, det kommer att fungera som du vill.
Just de adaptrarna har jag köpt från Amazon och de verkar mycket bra! De klarar 5Gb/s dataöverföring och klarar laddström upp till 2.4A. Jag...
Rapportera gärna när du tvingas byta över till Vimla 2.0. Det ska bli intressant att se vad som egentligen blir slutdatum för Vimla 1.0.
Klarna sänker den rörliga inlåningsräntan från 0,96% till 0,85%. [ATTACH] I mina ögon var detta inte helt oväntat då jag alltid misstrott...
Fick nu svar på min fråga till Fello om ev. större sparad surfpott för alla kunder. Detta är vad jag skrev: Och detta är svaret jag fick. Fello...
Det kan man nog få. Ett förtydligande är att man normalt inte förhandlar om räntan med Skandiabanken utan att den sätts lika för alla efter vissa...
Det är inte första gången Vimla påstår att något är löst och sedan visar det sig att det var det inte alls. Vimla har ingen koll helt enkelt. Och...
Jag har Cmore TV4 paketet. Det kostar 139:-/mån men med Elgigantens kundklubb rabatt får man 20% rabatt så då blir det 111:-/mån. Då får man...
Hamnade på 1,39%. Det är vad jag förstår deras nya normalränta om man är lågt belånad. Jag har ingen extra rabatt för att jag har några andra...
Telenor är Norges motsvarighet till vårt gamla Televerk. Så de har ju en stor byråkrati i generna. Jag har jobbat både i vårt gamla Televerk och...
PFC byter kortutgivare från Wirecard. Det står dock inte vad de byter till istället: [ATTACH]
Via Revolut kan man nu få tre månader Viaplay för priset av en. [ATTACH]
Och dessutom gäller den sparade surfen hos Fello hur länge som helst. :) Hos Vimla är den tidsbegränsad till ett år. :(
Idag skulle Skandias nya modell för bolåneräntor börja gälla för mig som har förfallodag 1/10. Jag gick in på Skandiabanken och kollade min...
Det verkar som att man behåller surfpotten om man nedgraderar:...
Även jag har seniorabonnemang och har fortfarande 25GB i potten. En höjning till i alla fall 50GB som @bernard föreslår hade varit välkommet! :)
Nja, det kanske kan ligga en del i det du säger. Men att Vimla har haft stora problem med sitt betalsystem är tydligt. Särskilt i övergången från...
Nån som har hört nån vettig anledning till att den ska kosta $49 i USA och €69 i Europa? Det är en ganska avsevärd skillnad. $49 motsvarar c:a...