Separate names with a comma.
Till er som tvekar på att göra detta på er Samsung så kanske detta kan vara något för er: "Cell Phones: How do I restore my original Samsung ROM...
Inga problem och allt fungerar.
Kan meddela att jag har flashat in CM utan problem och allt fungerar vad jag vet. Mycket trevligt! Enkelt också. Kollade även upp hur man får in...
Går jag in på Play så står det att min Galaxy S3 inte är kompatibel med denna appen. Att hitta en apk att installera var inga problem och appen...
Lånar tråden lite. Vilken USB<->RJ45 är det som gäller? Verkar ha fått snurr på min MK802IIS nu så det vore roligt att kunna använda trådat...
Har testat den i flera omgångar nu utan problem. Roligt att det verkar ha löst sig. Har testat XBMC från XAF och det är helt underbart :) Spotify,...
Jag har inga problem med att streama 720p över wifi med MK802IIIS. 1080p drog igång men hackade alldeles för mycket.
Ingen extern hdd kopplad. Bara mitt K400 men nej, det kan inte du veta. Igår pressade jag den riktigt när den var kopplad till TVn's USB med...
Tog bort laddaren och kör nu från TVn's USB. Detta ihop med nyaste firmware. Ska testa den rejält i helgen.
Alla jag känner håller sig mer än gärna borta från allt som har med Apple att göra, inkl. mig ;) Ska dock göra ett försök att hitta en...
Är inte så sugen på att köpa en laddare till bara för att prova. Samtidigt så kan jag inte låna en laddare. Spännande detta...... -_-
Jag laddade hem den som heter Rikomagic MK802IIIS 8GB + Bluetooth Recovery Software (20130121) från http://www.rikomagic.co.uk/support.html.
Min kan ju också fungera i 2h+ utan problem så det är knepigt. Laddaren klarar av att leverera 2.1A men det betyder ju inte att den trycker ut...
Jag köpte https://www.inet.se/produkt/8906162/vaggladdare-usb-for-surfplattor-m-m-2-1a-svart Den är kopplad med den medföljande HDMI-kabeln....
Jag köpte för ett litet tag sen en MK802IIIS 8GB/BT. Sen dag 1 har den krånglat. Antingen så dör den helt eller så försvinner bilden och ljudet i...