Separate names with a comma.
Oh, getting closer! Om 23 inlägg är jag Youth Droid, woho!
Vad är nästa steg efter Kid Droid? Youth Droid? Och när blir man det? :D
Det låter ju inte helt omöjligt. Det gör att man förmodligen får mindre pengar ju längre man väntar med att sälja den eller? Uppdateringarna lär...
Jag är lite småchockad över HTC Magics prisutveckling den senaste tiden. Jag köpte min från NoYes för ungefär en månad sedan och då kostade den...
Tycker att alla kan köra med SweDroid som tagg när de lirar :D
Se så fel man kan ha! :D
Telia vet jag har Spican iaf, tror dock ingen har Acern.. Ang. abonnemang är Tre ganska populärt. De har bra täckning, bra mobilsurftjänster och...
Tror tyvärr inte att det går :/
Det finns inget som slår trackpaden på en ny MacBook, inte en chans. Och trots att detta är ett Android-forum så måste jag erkänna att kvalitén...
Jag förstår mig inte på Telia. Vi har beställt bredband från Telia, fick hem modemet igår. Jag ringer och frågar om jag behöver aktivera på något...
Jag är också lite sugen på BFBC2 :) lirar i princip bara BF2 nu. Vad är bra/dåligt med BFBC2 då? :)
F*n va fräckt! Mitt första försök :) [img]
Finns ju ett par begagnade Acer Liquid på Blocket för runt 3k :)
Precis. Det är förmodligen därför som iPhone är så populär. Det och för att i dagens samhälle handlar allt om utsidan och inte insidan (läs den...
Du kan tanka hem en officiell uppdatering till telefonen (från HTC eller Vodafone, vet inte var dom kommer ifrån till brandade telefoner) och...
http://www.mataffaren.se/ är det ända stället jag vet där man kan handla mat på nätet. Vet dock inte om det funkar med streckkoder, men man tycker...
19h 43min har jag haft min Magic igång med SuperD 1.8 :)
Har man gjort något bra ska man belönas, grattis alla ni som kommer få telefoner :D
Finns den kvar?
Jag tycker att alla borde grattulera AndreasLjung eftersom att han fyller 18 idag! Stort grattis från mig iaf :D Nu: god natt!
Stort j*vla GRATTIS till dig då på 18-årsdagen :D :teeth: :cool:
Ni andra kan ha era egna veckans låtar, det här är definitivt veckans låt för mig :) http://www.youtube.com/watch?v=YVTjn2tGHqw
Jag hade nog satsat på Spican. Bra processor, ganska stor skärm och den är garanterad en uppdatering till 2.1.
Good Will Hunting, så j*kla bra! Sitter i skolan, det är fredag, jag slutar om 4 timmar och 20 minuter.... SKOJ
Jag körde också med en taskkiller förr i hopp om att telefonen skulle bli snabbare, men faktum är att jag fick precis motsatt resultat. Det märker...
Jag får väl slå ett slag för Grooveshark då. Har kört det på datorn i ca 6 månader, köpte ett års VIP ($30 för ett år eller $3 per månad) för...
Om du söker här i forumet efter Market Enabler så skall du nog kunna få hjälp :)
Man kan inte få allt här i livet ;) 01:12, börjar 09:30 i morgon. Dags att gå och lägga sig? Varför, är inte trött.. Ska nog kolla lite på...
Tack fregor. Ja, för 50 kr kan man nog inte förvänta sig så mycket men den verkar ju vara okej ändå. Hur mycket tjockare blev telefonen ungefär?...
Underbar app Kaj! Riktigt grym! Fast just nu har jag faktiskt standard-väder-widgeten som finns i Android 1.6 på min startsida, av någon anledning...
Najs, får hoppas att det kommer till Android :)
Grattis! Tycker det är riktigt bra att Google främjar utvecklingen :)
Yes It make SENSE, get it? :D
Du är en pärla manny!
Ja det tror jag..
Nice! Den ska jag minsann använda på min Magic även om det är fel upplösning :D
Haha, tänk om man kunde göra så över allt ;) Jag är t.ex. 18 men känner mig som 20, får jag handla på Systemet då? :D
* Att det går så fruktansvärt långsamt att skicka ett SMS på min HTC Magic * Apples nya stämnings-jippo * Att jag är så sent ute med mina läxor...
Ganska roligt att tråden under din heter "HTC Hero säljes" :) Den finns i Stockholm, är inte rootad, och den är vit. Kostar dessutom 3k. Du...
GrooveShark VIP har jag, kör det både på datorn och i Magicen, tycker det fungerar väldigt bra. Som ovan nämnde kostar det $3 i månaden eller $30...