Separate names with a comma.
qhd skärm, 5,5 tum 3gb ram 13-16 mp cam... ip67-klassad.. tyvärr verkar den inte presentras förräns 17 maj så det är drygt att vänta.
jag trodde inte iphone fick säljas olåst ens ? om man nu inte köpt den kontant såklart.
själv börjar jag bli lite negativ ang lg även om jag älskar min g2. lg verkar vara bra på att smälla i bra hårdvara men väldigt dåliga på att ta...
lg g3 zte verkar komma med en lur med 4550 mah batteri och 4 gb ram (rykte änsålänge) huawei kommer med en riktig feting oxå. oneplusone det är...
g3 blir 5.5" enligt ryktena... vatetntåligheten vore kul men tror inte på det då samma rykte envist sa att nexus skulle bli det vilket jag inte...
hoppas ni inte får 4.2.2 utan isf 4.2.3 eller nåt.. kitkat har inte varit annat än en strulig release.. fungerar inte alls tillfredställande på...
true kan vara bland det dummaste jag hört... samsung skötte uppdateringar till den luren troligt mycket bättre än de flesta och det är dessutom...
du har inte bara installerat xposed va? du har aktiverat det eller installerat det inne i appen med? ;)
nästa lur ska vara ipklassad och samsung är det inte tal om för min del mer om jag kan slippa. hade hoppats på en klar beskrivning av LG G3 som...
det var ju fel på en ganska stor batch lurar i början det skrevs det rätt mycket om. kolla upp så du kan byta ist?
nej har du root kommer du inte få köra ota den kommer klaga direkt. då är du tvungen att få bort root och hoppas på lite tur att det lirar.....
jag använder gps dagligen i snitt.. 4-6 timmar och den funkar kanon jämt utom som det sagts innan inomhus.. men i bilen, cykeln och till fots.....
+1 på den!
Väntar på 4.4.3 eftersom det inte är fixat i vanilla heller Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
som jag läser det betyder det att om du har rootat så kan dom bara inte garantera att efter service är en upplåst och rootat igen utan dom har...
ja du får gå till 4.2.2 isf... men ljudbuggen är ju enkelt fixat.. roota ist så är det snabbt gjort.
det funakr bra med custom roms iaf. det dröjer nog inte länge förräns det lirar på stockroms igen antar jag ;)
det är inte bluetooth som drar batteri det är android os... det är en bugg i kitkat som bara visar fel information.. helt missvisande.
har du tricksat med developer mode? isf finns en screen always on där.. kolla även snabbknapparna i notifieringsfältet.
jaf håller med fireworks här det var ju inte nåt speciellt alls jämfört med de flesta flaggskeppen idag... hur man nu eg tror att det kommer bli...
javisst är det väl så ;) kundtjänst är ju kundtjänst av en anledning hålla kunden lugn och nöjd tills hjälpen kommer så att säga ;)
suck ok nästa gång jag stör mig på en funktion så drar jag det med dig först så det är ok att klaga på är det ok?
det handlar inte om att vara jobbigt det är bara en så sjukt skitnödig funktion att den inte finns... alldeles för van vid det från nexustiden för...
att svenska supporten skulle känna till alla buggarna som upptäckts i kitkat i dagarna är lika sannolikt som att jag skulle ski*a guldnuggets...
fortfarande ingen "multitask" knapp i mjukvaruknapparna?
behövs ingen uppdatering problemet existerar bara i trådbundet. samma problem finns på nexusenheter.
förstår inte hur anti-samsung ska suga på vad? skärmen är bra det har dom väl i stort sett alltid varit men det är ju så otroligt mycket annat som...
men asså... första gången en telefon ger mig sån här huvudvärk angående updates.. nu har jag philz recovery och root.. om jag bara kör in OTA ist...
jag lyckades inte ens installera toolen eller så stämde inte patharna alls med det som stod i beskrivningen ;) edit: märks att man är unixtomte...
fixar detta även stock recovery? jag är sjukt kluven på om jag ska köra stock eller cloudy bla bla som jag pratade med dig om igår ;)
om man är rootad löser man problemet med xposed framework.. eller ja med en modul till det såklart ;)
du har helt nya location settings nu.. knappen heter förmodligen location eller så är den helt borttagen till förmån för endast av eller på under...
är det någon som haft twrp eller cwm samt root som har installerat uppgraderingen? vågar inte köra den innan jag vet att jag inte kommer mörda...
det var det väl? för att veta att det fungerar så bra som det bara kan så bär du utan tvekan ALLTID ha en helt ren lur efter en uppdatering.
För bästa upplevelse, absolut Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
det är mycket vanligt med saltvatten i bassänger ja. sen behandlas såklart vattnet oxå men det finns en mycket stor mängd badhus som idag använder...
Som subject säger önskar jag byta en svart LG G2 mot en nexus 5 i vilken färg som helst men dock med 32 gb minne då 16 är för liten för min del....
bilder som denna får mig absolut sugen på att byta ut g2an mot en nexus 5.... absolut jävla svinsugen... suck :(
Mao ska man inte köra in kk alls. Kan jag installera uppgraderingen med root och cwm inlagd? Den borde ju bara skriva ny recovery tycker jag men...
Just nu kör du med sladd från datorn för att uppgradera. Själv funderar kag på att lägga in lg g pro 2- porten ist.