Separate names with a comma.
du byter ner dig är min uppfattning då jag haft note 2 och ägt nexus innan allt förutom updates är bättre på en note 2...
Jag trodde inte jag skulle bry mig så mycket men kameran är jag nog mest missnöjd med trots allt. Att den är såpass dålig på att ta bilder i...
lcd har sämre betraktninsvinklar än amoled... men på g2 tycker jag inte det är något problem direkt 45 graders vinkel är ju inget som helst...
varför vrider du din telefon det är ingen disktrasa ;)
ja med xposed framework om du är rootad.
Jag har sparat ner allt nu utom de patetiska brudbilderna. JAg antar att nån form av ny mirror kommer upp annars får jag väl lägga upp något...
jag tänkte lösa det med ett case mate tough ist.. så löper gummit precis om glaset... välvds skärm är rätt värdelöst när det kommer till skärmskydd
nova prime förr men action launcher nu.. sparkar allt annat åt skogen.
det här stämmer ju inte heller.. är man tokintresserad av något oavsett vad det är så köper man det som passar en bäst eller om intresserar en...
är man rädd för sånt ska man nog dock inte använda android överhuvudtaget eller hur? ;)
det skadar aldrig :)
indeed!
jo det är ju så såklart.. det vara bara.. så konstigt på nå vis, jättemärkligt :D
det här är ju en jättekonstig annons... precis som mitt inlägg kanske men... att någon säljer ett presentkort på 1000 kr för 800 känns mer logiskt...
jag har samma problem med min iphone 4s.. så rövseg i sämre ljus.. totalt värdelös men i dagsljus är den i klass med min g2, nästan.
jag trodde du skulle köpa en hammock.. awesome!
är miui fortfarande bara en dålig iphone-klon? senast jag körde den var nog på 2.3 ;)
är det en dlink dir 655 ? isf måste du uppgradera den ananrs sänker den routern konstant.
Fick det att lira med action launcher men inte med tex turf ingress och google maps som alla lirar i tex paranoid android. Konstigt som sjutton .
mysko undrar varför så många appar jag kört innan med annan dpi inte längre fungerar... måste testa igen :D
jaja det fattar jg med men om jag i app settings väljer 400 i dpi.. sen kan du ju välja typ resolution och nå annat skit med.. skärmstorlekar osv...
hur sätter du dpi'n ? kan du dra en screenshot på något program du gör det för i app settings? jag måste missa nånting nånstans när jag gör det...
man tankar hem en annan version för ett annat land eller världsdel och kör in... typ
jag hänger aldrig med
Nu lär det inte hända mycket han är ju död.
Sen NÄR var Jeltzin nykter? Och skulle han nånsin debatterat i nyktert tillstånd? det föll platt det där :(
senaste dagarna har jag haft det problelmet mer än en gång faktiskt.. det släpar efter i ljudet... eller texten.. sen börjar det lira bra igen....
med den mängden ljus tar tom en blade 3 acceptabla bilder :)
läs lite ovanför så har han redan skrivit vad han kör.
köp ett zerolemon så har du så det räcker.. så kan du slå ihjäl folk med den med
haha ja kanske det finns ju ganska många ggr sms har tagit flera dagar på sig oxå men det är nog långt mer ovanligt än med whatsapp lr liknande ;)...
sms skyr jag som pesten ;)
köp en lg g2 ist då ? 3500 om du nu har råd med det... är ruggigt bra pris för en såpass bra lur.
enda jag har problem med ibland är jävlgit svajig datakoppling men då kör jag med LTE med så det kan väl mycket väl bero på det men det är lite...
N4 no doubt.. optimus g är bättre på mycket eg men du får så jävla mycket mer telefon med N4an i detta fallet. Du kommer inte ångra dig.
nej det är inte alls konstigt eftersom det alltid går att laga men du svarade ju precis på det själv. Du får betala och efter det är alla din...
hela tillvägagångssättet mer eller mindre. klart det är en personlig referens dock.
jag förstår hur det funkar det är inget problem så mer än första gångerna man testade utan att läsa på. Men det är ju ett enormt skitkrångligt och...
det handlar inte om att det inte går att laga. Verkstaden får inte laga fuktskador för tillverkaren för har mobilen en gång varit fuktskadad kan...
jepp deltaservice är bra