Separate names with a comma.
Kollade precis på recensionerna för Apple Music på Android. Tråkigt att de som inte gillar Apple betygsätter appen negativt. Jag tycker appen i...
Sålde en iPhone 6 till Hessi. Snabb betalning och återkoppling. Rekommenderas starkt!
Skulle inte se det som en omöjlighet att Apple vill få igång Sonos-stödet före Chromecast-stödet. Men sen är ju Apple alltid Apple - så man vet...
Eftersom tävlingen är avslutad tillåts tipslänkar nu igen. Håll koll dock på tråden som föregående länkade till för riktlinjerna. :)
Tycker att det är konstigt att det krånglar till sig, samt att det ens går att reservera pengar om kortet inte varit öppnat på rätt sätt -...
Hej, vilken telefonmodell är det du har?
Ja, ringer trepartssamtal ganska ofta (någon gång per månad) och inget pip uppstår alls, oavsett hur samtalet initieras. Testar jag dock med en S5...
Industristaden, Uppsala Tre [IMG] Telia har endast E-täckning här.
Pipet verkar vara uteslutande med S5 (och eventuellt äldre modeller) hos 3. Inget problem när jag ringer med trepartssamtal med min iPhone eller...
Hej, tyvärr är det väldigt svårt att hitta en telefon som lever upp till de krav du ställer, för del prislappen du tänk dig. Om möjligt skulle...
Det går, men det verkar vara lättare på Android. För det mesta växlar den bara mellan de föreslagna albumen/listorna och börjar spela något av...
Jag hoppar fram och tillbaka mellan Spotify och Apple Music - men kommer tillbaka till Apple Music gång på gång. Varför? Det går snabbare att...
Ett riktigt fynd, ju. [emoji857]
På något sätt känns det som att det är något glapp eller liknande. Bara för sakens skull, har du testat med en återställning?
Man verkar ha väldigt frikostiga tolkningar överlag. I början skulle man ju lansera i början av september..
Svavagallerians parkeringsgarage: Tre: [IMG] Telia har endast 2G-täckning.
Säljer min tidigare Apple TV då jag har köpt en ny. Mindre än ett år gammal, inköpt 25 maj i år. Kvitto finns, även garanti finns ju kvar till...
Med största sannolikhet täcker garantin inte det felet då. Telefonen har ju då blivit utsatt för yttre åverkan.
Hej, det räcker inte med att byta mjukvara på telefonen. Det enklaste är att låsa upp den med en upplåningskod. Själva operatörslåset ligger kvar...
Har för mig att det tog en timme eller så, för mig.
@Ascii, @Facemeat - hur kom ni fram till beslutet att köpa en Apple Watch nu också? [emoji23]
Samtidigt är det ju så att det är långt ifrån majoriteten som har dessa problem. Absolut är det för många, men ser man till hur många iPhones det...
De nya skärmsläckarna på Apple TV är sjukt snygga!
Ny Apple TV! [IMG]
För att vi inte vill prata med dig? [emoji6] Skämt åsido. När man däremot flyttar Farsta och Stureplan till Solna kommer det att bli mer plats...
1. Har man gjort något de gånger den varit inlämnad? Har det varit för samma eller olika fel, eller för hemknappen? För de övriga sakerna skulle...
Hej, jag ska försöka hjälpa dig så gott jag kan! 1. Är det något som du tycker påverkar funktionaliteten? Hur känns andra i jämförelse? 2. Om...
När skaffade han hallon exakt?
Luthagen, Uppsala Telia [IMG] Tre [IMG]
550kr har jag för mig. :)
Via AppleCare+. Var en liten repa på baksidan. :)
Ska jag vara ärlig så såg jag till att den blev utbytt innan jag sålde den. Heh. Men håller man den i bra skick, spelar det ju mindre roll om den...
Absolut är det mycket pengar, dock så är det värt det skulle jag säga. I slutändan blir det ju inte helt superdyrt. Köpte min iPhone 6 64GB för ca...
850kr istället för dryga tusenlappen. Har ju inte tänkt förstöra den, men när det väl händer ger AppleCare+ mer än hemförsäkringen. Samma sak vid...
Köpte AppleCare+ idag. Känns bättre på något sätt! Kostar dock mycket och kanske inte är värt det i längden, men tryggheten känns bra på något sätt!
Det var ju riktigt bra!
Från början av nästa år försämrar Microsoft OneDrive-erbjudandet, verkar det som. 100 och 200GB prenumerationstjänsterna försvinner, istället ska...
Ny artist: http://www.stage3.se/artist/miriam-bryant/
Ja, det ska gå. Det innebär ju dock troligtvis en kostnad för dig. Först betalar du för ett nummerbyte på ditt abonnemang, sedan betalar du för...
Håll tråden till ämnet, känns inte som att denna diskussion kommer någonstans. /mod