Separate names with a comma.
Köpte mobil av Andyman11. Han hade inga referenser sedan tidigare men fick ett bra intryck, snabba svar och vi pratades vid telefon. Mobilen...
Bump (:
50 + frimärke för Incipio?
Hmmm, klickar väl hem ett från Amazon. Blev lite billigare där än hos Mobilefun.
Så det enda som egentligen är bra om man nu ska ha glas är? Whitestone Dome? :) Sitter med fingrarna på köpknappen.
Nöjd med skärmskyddet?
Funderar lite på whitestone dome, men den verkar svår att montera bara :S
Har två kompisar som köpte iPhone 8 Plus framför iPhone X pga designen. (Tjejer)
Bump :)
Ska tänka lite, återkommer och inväntar för att se om det kommer mer (:
Söker tillbehör till Samsung Galaxy Note 8 Skal, skärmskydd eller dbrand.
Se PM
Ah ok, avvaktar lite och får tänka. Ingen DeX?
Är budgivning under 7990 tillåtet? ;)
Har en Oneplus One som jag tänkte se om man kunde byta mot någon annan mobil? Kan tänka mig att lägga ca 500-1000kr emellan beroende på modell. Är...
Frågan är om det blir dubbla kameror som V30? Skulle även vilja se dual sim, då blir det ett enkelt val för mig :)
Vad kan frakten gå på? Börjar med 500kr + frakt
sjukt svår att få tag på i HK tror jag. Rika mainland kineser brukar köpa upp det mesta. Många köper och säljer på andrahands-marknader för flera...
Vet dock att Apple i Täby har hjälpt till med mobiler som är köpta i exempelvis USA och Taiwan.
Tråkigt ja. Dock har jag klarat mig bra utan snabbladdning. På min S7 stängde jag av det helt. Påverkar batteriet för mycket.
Jo, 50% på 30 minuter enligt https://www.macrumors.com/2017/09/12/iphone-x-iphone-8-fast-charge/ Men man behöver en Macbook laddare...
Lär väl fixats innan det kommer till Sverige.
Micro-SD kan man fetglömma :)
Du lär nog bara behöva byta applikationer.
Samsung har en Popup store i Täby C där man även kan testa DeX
Dualsim? =)
Bump
Tack för erbjudandet, men behöver en mobil i väntan på nästa iPhone (:
Får fundera, ska se om de kommer fler saker (:
Har en OPO. Bruksskick med lite småmärken på ramen, annars i helt ok skick. Någon som vill byta någon annan rolig mobil mot denna? Typ en xiaomi?...
Samma sak hände min farsa, fast på 50kr :S Han använder Comviq och jag gick in och stängde WyWallet efter det.
http://consumer.huawei.com/minisite/se/vipservice/ Är den under 3 månader gammal och du reggat dig på VIPservice så ska den bli utbytt :) så ta...
Annars kanske en iPod Touch skulle vara något? Då kan du nog ladda ner sakerna offline på enheten. Problemet är väl dock att den kanske anses vara...
Jag är som sagt intresserad av två tg234 (: finns även jag i sthlm om du kan tänka dig sälja löst.
Endast byte? Kan du tänka dig att sälja 2 st TG234?
Garanti?
Min brorsa kanske kan vara intresserad. Han har en P10 som är en vecka gammal och kör med original skärmskydd till samt ett skal. Dock tror jag...
Nej... Samtalslistor kan du få från operatören om du står på abonnemanget
Lugnt, alla i Sverige och de flesta länder har fått det modemet så du är inte ensam :) https://www.apple.com/iphone/LTE/
Det beror väl på hur ni använder mobilen? Antar att ni inte använder mobilen exakt likadant