Separate names with a comma.
https://swedroid.se/vad-prioriterar-du-tunn-telefon-eller-stort-batteri/ Jag föredrar alltid en lur med högre batterikapacitet själv, om man...
BankID ger snart inte längre stöd för Android 8 "Oreo". Kommer inte vara möjligt att installera/köra klienten: BankID slutar fungera med äldre...
Tror ni Kia EV6 kommer få nytt batteri snart? Räckvidden är lite i minsta laget även om den förstås går att snabbladda. Hade varit trevligt om den...
Jag tycker det är OK givet hur mycket det används för egen del, men många klarar sig med TrueNAS också om man vill komma billigare undan. Det är...
Dra iväg ett mail till: [email protected] & [email protected]
Haha, är inte det lite mastigt? Jag brukar köra klassikern havregrynsgröt med någon sylt, och om man vill vara lite wild and crazy slänger man i...
Det är en minst sagt lite äldre CPU, så det är inte konstigt att den svettas: AMD Turion II Neo N40L Benchmarks - Geekbench 167 poäng i single...
Är det bara jag, eller har det bliivit mer poppis med nudlar och ramen? Tycker det är utmärkt, blev lite väl hysteriskt med alla burgerhak.
Kör denna med, då office så att säga hänger med. Delar också med andra i familjen. Förmodligen en av de mest prisvärda alternativen. Märk väl att...
Nej, de flesta verkar fasa ut Google TV. Philips slutade väl i år för nästan allt. Är det bara Sony, TLC, Hisense och Panasonic kvar i princip?
De kan alltså gå sönder? o_O Jag tror inte jag hunnit ha någon som blivit så gammal, utan de har liksom följt med när man sålt vidare gamla...
Pizzaugn?
Kanske slutar med att man väljer mellan en ChatGPT, Perplexity, CoPilot eller Gemini-telefon o_O
Testa starta om mobilen först som @svenix säger, och testa sekundärt at ta bort dina kort och lägga till dem igen. Ett tredje alternativ är helt...
Rätt otroligt/väldigt scifi: Världspremiär: Sahlgrenska testar 3D-printad människovävnad - P4 Göteborg
Det är användare som inte uppdaterat sitt lösenord på många år. Förr var det vanligt att man hade samma användarnamn och samma lösenord på många...
Operatörerna har tyvärr rätt dålig logistik, så de brukar alltid vara några dagar senare, men har man otur kan det dröja längre. Säkrast är kanske...
Det skiljer sig nog lite mellan operatörer, och hur snabb man är på bollen. Jag beställde en iPhone 15 Pro via Tre och fick den bara några dagar...
Den här TP-linken verkar hygglig om man vill ha lite mer inställningsmöjliheter:...
Ja, jag tror tyvärr den brakat varje gång hittills, haha.
https://www.sony.com.hk/reonpocket/en/?srsltid=AfmBOookhtVRkM7mDP7-XFg0Zyettgs8lM-6stdEqIdJPE9N_OQ5VNXm
Ja, det är nog inte samma typ av hysteri kring Pixel-lurarna, och de hade väl rätt många boxar. Den stora frågan blir om det rent tekniskt håller...
Då får vi hålla tummarna för att det blir minst lika bra, eller tom bättre =P
Det finns alltid något nytt runt hörnet, så då kommer man aldrig till skott. Är priset bra och det börjar bli dags, så är det lika bra att köra.
Är det samma som ingår i gamepass? Jag såg att det kom en version där häromdagen. [ATTACH]
Det är också en bra idé. Har postat alla förslag i vår slack-grupp.
Ser rätt liten ut, men jag diggar formen på den. Skall spana in den med.
Inte riktigt en tull, men BOE förbjuds från att sälja OLED-paneler till USA för de närmaste 15 åren.
Flyttade in inläggen hit.
Jag tror det räcker att mobilen/plattan är uppkopplad, även om det bara är mot ett mobilnätverk. Jag har det för närvarande kopplat så via min...
Kan du inte ställa in på Samsung-plattor så att de kopplas ihop med Samsung-telefonen, så att du kan ta samtal/ringa samtal från plattan? Du...
Nu finns inte den här tjänsten lanserad i Sverige ännu, men Google har ju call screening på G: Förhandsgranska samtal innan du svarar - Appen...
Jag körde alltid logitech innan, men sedan tycker jag det gick utför med kvalitén, fast kanske bättre idag. Får gå och klämma någonstans.
Vafalls. Helt plötsligt slutar musen att fungera, fick plocka fram en gammal intelli explorer 3.0. Nostalgi. Vad för trådlösa möss kör folk? Jag...
Vi har bevakning på läckta databaser och ser inget som talar för det. Det finns däremot ett mönster med de konton som blivit kapade. De har inte...
Proton 2FA är open source och har stöd för synk samt finns för alla plattformar: Proton Authenticator: Private, secure 2FA authenticator | Proton...
Ja, 10 Pro XL (låt säga ~15k) + klocka med LTE (låt säga ~6k) + Pixel Buds Pro 2 (2990 kr) blir 24k, sedan ingår väl fodral och dylikt. Tror det...
Ah, bra idé. Det borde gå att lösa.
Det är en Micro LED-panel. Dvs varje pixel är en ljuskälla, precis som på OLED. Den kostar dock 30k USD, så den är ju inte billig. Å andra sidan...
Prova nu @pernils94231