Separate names with a comma.
Tack för informationen men är inte ute efter en 3G/4G router utan en för fast bredband :).
Tack för erbjudandet, men nej tack.
Pris?
Söker en hyfsat billig router till min mor. Routern ska klara av 100mbit/s samt vara stabil. Pris upp till 500kr. Snabb betalning via Swish om...
Jag har haft båda telefonerna men det är som @Ara skriver att det beror på vad man prioriterar :). Mi A1 har större skärm, bättre batteritid samt...
@jimmyfogelqvist
Absolut det är bara du drar ett PM vid intresse.
Lägger ett bud på 1700kr + frakt
Fick precis OTA på b.la. juni säkerhetsuppdatering samt lite annat småfix. Riktigt imponerad av Essential att de är så snabba med uppdateringar...
Velar mellan om jag ska behålla min Essential Phone PH-1 eller inte så jag kollar endast intresset för byte/försäljning. Vet inte riktigt vad jag...
Skicka ett PM med bud + frakt för båda så kan jag posta dom imorgon bitti :).
Jag har inaktiverat en hel del bloat på min gamla S8 med Package Disabler Pro + samt BK Package Disabler. Båda finns att köpa på Google play...
Har gjort några affärer med @ola1978, grymt trevlig kommunikation och solklar goodguy! :)
Har dessa två skal till Google Pixel 2 som är helt nya och oanvända om det är intressant. [ATTACH]
Har en OP6 8/128GB som är i nyskick som jag vill byta mot en Google Pixel 2 64/128GB då jag tyvärr inte kommer överens med storleken på telefonen....
1: iPhone X 2: Google Pixel 2 XL 3: OnePlus 6
Hoppas på bättre kameramjukvara från OnePlus i kommande uppdateringar annars ser jag fram emot när Gcam finns att ladda hem :).
Finns att beställa via Webhallen samma skydd :)
Nu har jag lagt beställing på en OP6 8/128GB Midnight Black + ett karbon protective case från Webhallen. Hoppas telefonen kommer på tisdag/onsdag...
Stort tack för hjälpen, nu fick jag igång det på min Gear S3 :D.
Jag tackar för din åsikt också :D. Det är ju som du säger gällande skärmen i Pixel 2 XL, känns som lite gamling ifall man får en med blue tint...
Jag såg några exempelbilder i OP6 fototråden och det såg riktigt bra ut tycker jag, så det är nog som du säger att jag borde bli nöjd med kameran...
Tack igen för tipset gällande custom rom men jag har aldrig rootat en telefon eller satt mig in i hur det funkar så där kvittar det för mig :).
Ja rent prestandamässigt tvivlar jag inte en sekund på att OP6 är vassare och även mer energisnål. Det är endast kameran som får mig att tvivla...
Tack @Timpppa för din åsikt :). Det är just kameran i OP6 som gör mig osäker annars hade jag slagit till på den direkt. F*n detta är svårt val...
Har beslutsångest gällande vilken av dessa två telefoner jag ska beställa :). Villen av dessa hade ni valt och varför? Planen är att denna tråd...
Testat flera olika apk filer med samma problem :). Får rodda i det mer när jag kommer hem. Tack för hjälpen alla hittills!
Testade installera Samsung Pay Framework 2.8.81 (arm64 + arm) (Android 5.0+) men fortfarande samma felmeddelande :neutral:
Jag får av någon anledning inte igång Samsung Pay på min Gear S3 med min Essential Phone PH-1. När jag håller i övre knappen på klockan så kommer...
Söker skal till Essential Phone PH-1. Skicka PM med vad du har samt pris :).
Funkar för mig nu igen :).
Det är samma problem för min del :). [ATTACH] [ATTACH]
Velar mellan om jag ska behålla min Essential Phone PH-1 eller inte så jag kollar endast intresset ifall någon vill byta sin Google Pixel 2 XL...
Dom telefoner jag ägt som ja vet har alla knappar till höger är Google Pixel 2/XL, Sony XZ2 och Essential Phone.
Fått bud av @Exxpert via PM på 700:- inkl frakt för Lenovo surfplattan.
Jag skickar PM strax :).
Det är ingen fara :), kan lika gärna varit jag som tolkade fel. Nu ska jag inte spamma mer i din tråd. Lycka till med försäljningen.
Trodde du godtog startbudet som du fick på 3500kr + frakt, det var därför jag undra :), men då är jag med.
Okok :)
Hur länge kör du budgivning?