Separate names with a comma.
Ring kundtjänst såklart Tapatalked by One X
sitter just nu å funderar över varför min laddning går så sakta laddar bara på nätter annars så har aldrig kollat under tiden
Nä, det är inte någon större skillnad. Det som drar absolut mest är spotify i online-mode
Liten uppdatering Gjorde en full reset på mitt MW600 Tog bort alla parade enheter i mobilen Avinstallerade Player Pro (har den för ljudböcker)...
tycker min har lite problem att gå från 3G till H i 3´s nät sen sista uppdateringen Vet inte om deras nät har problem eller om uppdateringen...
Jo, jag får erkänna att jag är mer nöjd med One X. Men glöm inte att den kostar betydligt mer, men släpptes senare och har ICS. Har en minimal...
Både ja och nej. Hade dom fixat den på 10 arbetsdagar så hade den varit en skälig tid Men att ingen vill ta ansvar för mig förbannad Skickat...
Det är ju min som är på lagning så klart att jag har en :-) Däremot ska den nog säljas eller bytas Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Med app från play Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
han hade nog en 3-låst som inte fungerade med 3 som jag fattar det
vem frågar du?
Ja, under laddning. Men WLAN och BT är ständigt på då jag använder det hos praktiskt taget alla jag känner inkl hemma och jobbet Samma sak med...
Ja, på mina enheter är det mina erfarenheter. Annat kan jag inte svara för Kom aldrig ner i så låga siffror med samma typ av användande (WLAN,...
Har både HOX och Xperia S HOX drar något mer vid tänd skärm men Xperia drar betydligt mer i standby Totalt sett blir det jämnt ut ungefär är min...
Uppdatering Jag bor i Norrköping Sony support ringde upp, han förklarade att han pratat med phonehouse i rätt butik och att dom nu förstått vad...
Killen (jättetrevlig) På sony ska ringa butiken i eftermiddag och berättade hur saker och och ting fungerar Skickat från min HTC One X via...
Tvärstopp. Phonehouse har upp till fyra veckor på sig enligt deras avtal att laga Skulle den dra över en tid ytterligare så får jag vänta, det...
Tack. Ringe sony och fick till svar att min varit på service så länge att phonehouse inte har något alternativ.. Jag reklamerar och sony svarar...
Min fick anovo den 13 och dom väntar fortfarande på delar enligt sidan Vem ringer man på Sony för att få info om tio dagars service? Skickat...
Den sidan har fel om vikten på One X. Den väger bara ~130g Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Med mitt MW600 så kan jag lägga mobilen i mitten av huset och sedan vandra fritt. Huset är rektangulärt och drygt 60kv2 Visst, det kan förekomma...
har pratat med två olika på phonehouse idag och de hävdar bestämt att verkstaden har 4 veckor på sig
Att inte dra ut laddkabeln brukar vara vanligaste misstaget Dra ur den
ringde phonehouse nu för att kolla vad som händer med min service Han svarade att servicepartnern (anovo) har 4 veckor på sig att fixa mobilen...
Stäng av datatrafik bara Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Samma här, lämnade in den tionde Har frågat i mail och fick bara surt svar om att dom väntar på delar Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Prova hardware eller software render H/W eller S/W Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Fick precis 1.28.771.9 av tre Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
fick det inte att funka
Kompisen sa att iPad 3 har samma problem, One X vet jag har och även Xperia S Detta måste ju få ett slut
jag har också ett class 10 32gb samsung Mycket nöjd
Det är ju bara 0.14mb/uppdatering 140kb, det är ju ingenting
jag använder wifi hela natten så tyvärr inte
titta, det lönar sig att söka Widgeten har fungerat strålande tills idag. Var riktigt nära att göra systemåterställning men tänkte det var bäst...
man kan ju fråga sig hur apple lyckas få en 3GS att fixa allt detta så enkelt, med full klocka och textöverföring. Men varken Xperia S eller HOX...
Heh, undrar om jag blev lite lätt hjärnstel av iOS o_O givetvis. Tack
Jag undrar också. Förklara en gång för alla, speciellt för mig, varför du behöver Root
vad menar han egentligen med detta? To debrand you need to flash an unbranded RUU, which you cannot do at this time. All you can do is flash a...
Vad tycker du om din InsertCoin, eller något annat då? Jag har ju flashat och lekt med allt annat jag ägt så är ju inte så värst rädd av mig...
Tack. Trodde det fanns något sätt att kopplad till en dator fixa samma sak, oavsett root, cwm osv osv. De flesta tillverkare brukar ha det...