Separate names with a comma.
Står Belsimpel i annonsen. Holländsk butik som levererar till Sverige.
2500 kr kanske.
Ja, det låter rimligt. Dock är ju blocketpriser i regel kraftigt saltade. 2000-2500 kr kanske. Köpte en begagnad 4 XL för 2800 kr i forumet i...
Söker ovanstående lurar.
Oj. Mycket billigt!
Ni som bytt batteri via OP i närtid, vad har slutnotan landat på? Ser superbilligt ut på deras hemsida men antar att priset där inte inkluderar...
@robcar Kan du säga något om hur du upplever 12 Pro jämfört med t.ex. Mi 11-serien etc?
Tack! Faktiskt exakt samma som min 11 Pro haft senaste veckan (också 13.7%).
Tack för det! Då är jag rätt säker på att jag inte skulle störas av kurvorna. Börjar nästan föredra en lätt kurva jämfört med en helt rak skärm....
Ja, nog bättre att köpa en vanlig telefon och ett rejält skal/skärmskydd. Något som får mig att tveka ytterligare är hur sannolikt det är att en...
Mina första intryck efter en dag. - Snygg design på baksidan (ser och känns premium) men ful framsida med onormalt stora ramar runt skärmen....
Var finns den och hur ställer du dig till att ev. skicka först med tanke på att du saknar omdömen?
Antar att det är detta case man ska ha om vill ett tunt skal. Har originalcaset från google och det är på tok för bulkigt för min smak. Gör en...
Stockkameran är nog lite sämre men det vägs upp av bättre stöd för gcam. Jag hade lätt valt poco f3.
Vad tror ni om Note 20 Ultra och S21 Ultra nu när S22-serien släppts. Vad är rimligt/sannolikt pris begagnad i bra skick?
Redmi Note 10 Pro / 11 Pro har bästa kameran men det är fortfarande ett rejält snepp ner från flaggskeppen.
Tror jag absolut inte. Marknaden i Asien är alldeles för stor och priskänslig för det och i Kina körs ju inte ens googletjänsterna. Däremot kanske...
Ja det är sant. Har du fått din GT 2 Pro såld förresten? Har du en Mi 12 Pro nu? :)
Nog inte uppenbart. Jag har aldrig sett någon Note 20 Ultra säljas begagnad för under 5K om den är i bra skick. Dock lär väl priserna gå ner nu så...
En 11 Pro ligger ute på tradera nu och den har redan fått bud på 3500 kr. Förmodar att det är TS telefon.
Tror traderas slutpriser är en bra indikation på marknadsvärdet. Dock går telefonerna lite högre där på grund av upptrissad budgivning så man får...
S22+ har en lite bredare skärm än S20+ så skärmytan är inte mindre.
Väldigt tveksamt. Jag tror att S22U bara är marginellt bättre.
Mi 11 har varit uppe här i forumet några gånger senaste månaderna och har för mig att den låg i spannet 3500-4000 kr. På tradera tror jag de går...
Oj, det var oväntat lågt. Mi 11 gick ju för 3500-4000 rätt nyligen och 11 Pro har ju en hel del fördelar jämfört med den. Eller syftar du på 11T...
Svårt att uppskatta. Gissar på 4000-4500 kr men beror på lagring etc. Tror den kan ha lite bättre andrahandsvärde än vad som är normalt på...
Var inte så frälst i designen på tidigare renderingar men när MKBHD visade den vita varianten vattnades det i munnen.
Haha. Den där med att svepa nedåt hade jag inte koll på. Underlättar faktiskt en hel del. Misstänker att man måste ge den mer tid innan man kan...
Jag köpte min begagnad med ett skin som redan var installerat. Det var inte dbrand utan ett annat märke. Via en snabb googling verkar något...
Precis. OnePlus och Oppo m.fll. verkar också recycla fjolårets modeller 2022. Tror det kommer innebära att Apple plockar marknadsandelar då ingen...
Konstigt. Min verkar nästan alltid ge en någotsånär korrekt puls, dock kan den vid enstaka löprundor rapportera helt fel siffror. Typ 20 slag för...
Ja, skaffade faktiskt en 12 Pro Max helt nyligen via forumet för det kändes som det var dags att ge iPhone chansen igen. Dock blir jag inte såld...
Jag använder min Mi Watch enbart för löpning (både inomhus och utomhus). Jag förstår skillnaden mellan cykling och löpning men varför skulle...
Ändå intressant att så många använder iPhone som daily driver trots att detta är en androidforum. En aning oväntat måste jag säga.
Xiaomi Mi 11 Pro. Har fortfarande inte hittat en bättre telefon trots att jag växlat mellan 10-15 andra lurar i närtid. Xiaomi kallade 11 Pro...
Håller helt med. Har en iPhone 12 Pro Max och skärmen känns klart större än t.ex. Xiaomi Mi 11 Pro. 19.5:9 aspect ratio + rak skärm gör en enorm...
Har du funderat på ett skin istället? Tycker den satt perfekt i handen med ett sådant.
Ser rätt bra ut. Dock hjälper inte mörkt läge på telefoner med LCD-skärm.
Jag har tidigare varit en stor motståndare mot kurvade displayer men branta kurvor som på OP7Pro/8Pro är ju i princip borta nu. En lättare...
Haha, ja skal bygger ju på yttermåtten en hel del och gör telefonerna mindre smidiga och fulare. För egen del brukar jag dock tvingas använda skal...