Separate names with a comma.
Jag är också mångårig Universal-kund och har varit mycket nöjd med dem tidigare. Men sedan något år tillbaka har jag kunnat konstatera att...
Med tanke på att det var en begagnad enhet: Hur var skicket på själva telefonen? Några synliga repor eller andra defekter?
Tveksamt upplägg. Framförallt p.g.a. ingen säkerhet/integritet men också p.g.a. att man blir helt beroende av Puffins servrar och hur länge Puffin...
Ett tips är att välja en dator med minst följande spec: core i5 cpu 8GB RAM 256GB SSD Skärmen bör också vara full-HD d.v.s. 1920x1080 pixlar....
Fri frakt på CDON månaden ut: [ATTACH]
Ja, man är ju tacksam så länge man kan hänga kvar på Vimla 1.0! :)
Jag vågar mig på en gissning här. Baserad på erfarenheterna av Vimlas tidigare förmåga att uppfylla tidplaner samt det enkla faktum att Vimla inte...
I Polen ska det vara Polkomtel som Vimla 2.0 har roamingavtal med enl. listan ovan.
Det är väldigt vanligt att folk skriver i Vimlas forum om problem med roaming och Vimla 2.0. Speciellt i Tyskland rapporteras det ofta om problem....
Just datumet 19 januari 2038 ringer en liten klocka för oss *nix-nördar. Det är den dagen 32-bitars klockan som används i bl.a. Linux (och därmed...
Det vore kul ifall du rapporterade hur fort du får den och vad alla avgifter blir i slutänden. :)
Frågan är inte helt enkel eftersom framtiden alltid är svår att förutsäga. Det säkra alternativet är naturligtvis att lära upp barnen på manuell...
Just nu tycker jag att Svea Ekonomi har den bästa räntan 0,85%. Det kan variera över tid vem som har den bästa räntan men Svea Ekonomi brukar...
Det hela känns dock väldigt halvfärdigt. Det krävs två utvecklingssteg till innan man faktiskt kommer att kunna dela en betalning. Varför lansera...
Jag har inte Vimla 2.0 själv så jag har ingen egen erfarenhet av den. Men vad jag läser i Vimlas forum så finns det fortfarande en del bristande...
Det är samma projekt som pågår fortfarande. En del betalsätt är överflyttade till Billogram medan andra fortfarande ligger kvar hos Klarna....
Frågan är inte alls dum! Svaret är att det är en förhandlingsfråga. Du måste kolla med din tilltänkta bank vilka villkor du kan få där. Det...
Jo, Vimla påstår att utveckling sker parallellt. Men man säger också att inga nya features kommer att lanseras innan betalpartnerprojektet och...
Finns ingen tidplan för det. Kommer någon gång efter att bytet av betalpartner och migrering av alla kunder till Vimla 2.0 är klar.
Som jag skriver kan du koppla Curve till ett annat kort som ger dig bonus. Det är alltså inte Curve:s tre månaders bonus jag pratar om (som i...
Det är faktiskt väldigt dåligt. Jag brukar ligga på min ISP Universal (ägs av Alltele) och fråga om IPv6 ungefär en gång per år. De är uppenbart...
OK, det verkar ju bara beröra dem som har Preem-kort via någon organisation. Jag har ett vanligt Preem-kort direkt från Preem och de ska inte...
Jag har inte fått någon info att något sådant skulle vara på gång. Var har du hört detta?
Den stora fördelen med Curve jämfört med PFC är att Curve kan du koppla till ett kort du får bonus med. Så att alla köp du gör med Curve ger dig...
Om man vill ha en hyfsad kabel till ett bra pris så säljer Netonnet just nu Remax USB-C kabel för 29:- USB-C-kabel med metallinslag för...
Ett annat alternativ om man vill ha ett gratis kort med kontantuttag utan avgift är att skaffa PFC. P.F.C. - Koll på pengarna
Om du menar att du sköter mailen via en webläsare så rekommenderar jag att du istället skaffar ett riktigt mail-program t.ex. Thunderbird. Då kan...
Det beror ju lite på vilken app du använder för att läsa mail? I de flesta mail-appar (och även i Gmail-appen) kan man lägga in flera konton. Du...
IKEA:s är billiga och håller hög kvalitet: LILLHULT USB typ C till USB-kabel - IKEA LILLHULT Mikro-USB till USB-kabel - IKEA
Vill man ha ränta på sina besparingar är det nisch-bankerna som gäller. Sveadirekt, Volvofinans m.fl. Vill man ha gratis kredikort så är det...
Tyvärr har det blivit så både hos försäkringsbolag och banker att det är nya kunder som är intressanta. Det finns nästan aldrig något intresse av...
Det du ev. missar med att säga upp ditt bankkort är väl tre saker som jag kan komma på. Ingen av dem är väl några stora grejor och själv sa jag...
De gånger jag tankat bensin med Komplett-kortet har jag fått 1% bonus. (Har provat Ingo och Preem).
Här har du väl ett rätt bra pris. Köper du två st. blir det fraktfritt (över €39). https://www.amazon.de/dp/B073S8TQH6/?tag=oid02-21
Jag gillar din historia och funderar på att följa ditt exempel någon gång!
Jag pratar aldrig i mobil eller är upptagen med något annat när jag går in i en affär. Jag går in, hejar på personalen och framför mitt ärende....
Kanhända det skiljer mellan större orter och mindre. Jag bor i Göteborg. Även om jag bor i en relativt lugn villastadsdel så är här så många...
Fenomenet är ganska utbrett. Jag hämtade igår ett annat paket i en annan servicebutik i min närhet. Personalen (en kille i 20-års åldern) satt...
Absolut! Amazon.de har väldigt bra erbjudanden på minneskort emellanåt.
Jag har ett par gånger köpt minneskort från Ebay som visat sig vara pirat eller fake. Problemet brukar inte vara att man inte får den storlek man...