Separate names with a comma.
@kissidor nämnde Mi A1 och det var den jag direkt kom att tänka på. Har en egen lång tråd. Det som gör den speciell är ju att den är en...
Precis som det "alltid" är hos Tele2
Färg?
Har inte hängt med ordentligt, men rent allmänt håller tjänster genom kopparnät på att avvecklas. Däribland ADSL.
Det ska vara helt problemfritt om den inte ligger för undanstoppad och har svårt att få signal.
Så är det! Finns inte en chans att se på batteriet om det är äkta eller inte. Är det köpt från någon annanstans än av auktoriserad återförsäljare...
Har du aktiverat och gett Tesla-unread behörighet?
Telia/Halebop behöver bara användas en gång per år för att giltigheten ska förlängas ytterligare ett år. Alltså, skickar man ett SMS (kostar 50...
Fast just som abonnemang till den (gamla, 9 aug 2017) fråga du citerade är det ju absolut inte särskilt förmånligt då det ju i det fallet inte...
Öööööhhhh... Då får nog Klarna se över sina system/rutiner/formulär eller nåt...
Hittade diskussionen på Vimlas forum "Mobilnummerbank"
Det är säkert Klarna. Någon hade samma problem för ett tag sen, och det visade sig vara Klarna som "plockat upp" det nya abonnemanget. Kontakta...
Skulle du ramla på ett riktigt bra pris med 64, så för all del. Men jag är helt säker på att även hustrun klarar sig med 32! Det går ju faktiskt...
Testade på min mobil och det verkar vara en Messenger-grej. Alltså inte knutet till mobilen. Alltså kommer jag inte att ha Messenger som...
Två år (från release i höstas) har jag för mig det sagts.
Jag svarar "något" mer formellt på jobbsamtal än på privata, så för mig är det viktigt. Dessbättre kan jag på min nuvarande mobil ha olika signal...
Såklart man kan! Folk kör ju fortfarande med Android 6 eller ännu tidigare utan problem.
Det är väl klart att man kan!
Edit: Never mind. Developer options - Memory - vips finns det där! Låter ändå originalfrågan vara kvar. Kanske finns andra vägar? Så här skrev...
Här i diskussionstråden diskuterades det.
Om du tänker vara kvar på Telia och ditt nuvarande SIM har några år på nacken KANSKE det inte kan göras till nano (utan att börja klippa -...
Stämmer att saldot följer med till Halebop. Här finns instruktioner för hur man kan sköta bytet själv om man inte har lust att åka till en...
Du kan fylla på det vanliga kontantkortet. Men passar det bättre kan du ju ha ett separat surfkort i din kommande Xiomi eftersom den har dubbla...
Tror de 125 kronorna som nämns är speditörens, dvs Postnords, hanteringsavgift. Den som finns redan idag. En ren expeditionsavgift. Tull och moms...
Kanske, kanske inte. Jag tror inte att man egentligen är ute efter de där 10-kronorsprylarna som kommer hit säckvis, men samtidigt kanske man vill...
Tror inte du kan få bättre mobil för pengarna! Behövs inget "fix o trix" för att komma igång (som det annars kan behövas på kinalurar), utan bara...
Skickar en länk i alla fall tror jag... Skulle jag köpa en till skulle jag nog kolla in detta och välja varianten med DHL som både går fort och...
Jag kan inte yttra mig om Geebuying, men köpte själv min Mi A1 (det är ett Mi, inte Ni) på Aliexpress i Xiaomi-butik där. Just nu finns den inte i...
Idag kom den som "vanlig" (utan fix o trix) OTA för mig (har Nougat innan update). Laddar ner nu.
Det är väl till och med så att första mars är det datum förslagt senast ska PRESENTERAS. Det ska sedan genomföras så snabbt som möjligt efter att...
Går det inte att ta bort kopplingen mellan app och Googlekonto? Har faktiskt inte varit med om att annat än Gmail-appen (som jag personligen VILL...
Jag låter bara bli att använda dem... De "gör" ju liksom i allmänhet inget om man inte kör igång dem och t.ex. lägger in konton.
Dikterat? Gissar att det ska vara "som funkar i Sverige" eller nåt. ;) Bra tips i alla fall. Absolut värt att kolla in!
Har inte köpt film så det vet jag inte. Har däremot köpt böcker och musik utan problem. Alltså inte bara appar. Så film borde ju funka det med.
Stämmer! (Båda frågorna)
Jag har också fått den uppfattningen. Fast fick nog för mig att det skulle varit fixat i januaripatchen. Men det är bland annat därför jag inte...
När jag gör enligt beskrivningen dyker det upp att detfinns uppdatering efter 4-5 tryck, men det försvinner efter några sekunder (utan att...
Möjligen en begränsad variant. Begränsningen skulle kunna vara mängden man får dela och vem man får dela till. Men, som jag skrev borta i andra...
Kanske inte helt realistiskt att förvänta sig samma tjänster hos lågprisaktören som hos fullprisaktören. Tre har ju inte infört det hos Hallon....
Men detta är ju inte "alla frekvenser". Vare sig band 8 eller 20 är väl med?