Separate names with a comma.
om dom hävdar att den är kass pga repan på bakstycker gör dom ju självklart fel men om dom kan berätta vad som gått sönder ist så är det ju en...
den kör vi faktiskt med.. det är sjukt roligt.. alla kämpar som satan för ett specifik paket så visar det sig i slutändan vara typ en flaska...
versionen som kom ut först var inte helt stock utan hade tydligen drivers från 4.3... just nu vet jag inte vad status är men det borde väl vara...
Usb ser allt precis som man ska
så bra som reklamen säger är det ju aldrig men nånstans mitt emellan brukar sanningen ligga. Kameran är skitbra det är inget snack om det... de...
inte på länge isf... weborders är ju fulla och man sätta upp sig på väntelista.. inte en suck att dom plöjer ut det till butiker. Enda gången man...
jag har med slutat köpa klappar.. jag brukar köpa nånting till min sambo eller så köper i något tillsammans som en gemensam grej.. detta året ska...
hrm.. det funkar alldeles utmärkt för mig både i linux och i windows.. ser alla kataloger.
jag ahr ett par ajays one och det är väl säkert långt ifrån kickass men jag tycker dom funkar kalas för mig och det är ju utan tvekan bra mycket...
stäng ac 3g som nämndes innan eller ända ner till gsm kanske om du har en operatör som kör över gsm. Det är ju bar aatt slå på igen när man tar...
glad för din skull hoppas på fler historier i framtiden ;)
jag har en bugg med min lur som aldrig verkar försvinna.. har jag ringt med den så drainar det luren som fan.. med flera tusen wakelocks i...
men du blev nöjd då ?
Ja precis tap tap tap
gå in på inställningar konton och ditt google-konto.. där kan du stänga av en herrans massa sync.. samt google inställningar för google now osv......
tycker den här var lite bra som chameleon.. gillade den 3 dagar sen bort med skiten. det är en bra idé men som vanligt funkar de tinte i längden.
förmodligen en klassiker.. begränsad sync.. endast wifi och låg ljusstyrka dvs ointressant.
snap camera hdr fick ajg som tips till min lg g2 och den är faktiskt riktigt bra.. hett tips
men lixom varför... undrar vad resten av apparna som återfinns i listan gör... asså... ähh nu vet jag inte vafan jag pratar om längre.. tack iaf :D
brukar vara så ja
dålig täckning är definitivt en bov i dramat det brukar suga ut batteriet rätt bra när den får kämpa för signalen.
TACK underbara människa! Funkar klockrent nu..
transparent trix var väl htc först med för några år sen det är väl inte direkt ovanligt och nånting som efterfrågats. Men det är ju det visuella.....
trolling på hög nivå eller är ts full? det är ju trots allt lördag lixom ;)
laggar även på min dator...vilket verkar skumt med tanke på att den utan problem drar hd i vanliga fall ;) det verkar dock vara väldigt lite...
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.marginz.snap
köpte precis när jag läste i den andar tråden du skrivit och indeed.. skitbra app! skall hårdtestas imorgon ;)
skoja inte :D
fatta hur många skärmar dom fått byta för nollor som sabbat skärmen med flit bara för att få ny när den varit sönderrepad osv... Eller inför...
G2an kan du köra CM på med så det är inte sååååå himla farligt ;) har själv en G2 och är sjukt förvånad över hur mycket jag för en gångs skull...
3 har automatiskt 4g på ALLA sina abbonmang numera.
du kan stänga av det utan root via servicemenyn. Jag har fryst mitt med titanium backup eftersom jag är rootad. nu kan jag inte göra nåt i...
Håll koll på data vs appdrain och kolla om du ser nåt mönster... ladda hem betterbatterystats samt wakelock detector. Om inget av det...
då får du behålla en gammal telefon? ;)
nypris 4200 idag... 2500-3000 är skäligt
samma ljud som när man stoppar i sladd i usb'n? glappis eller fukt...
Absolut.. folk underskattar MS förmåga är jag helt säker på.. jag var riktigt nöjd med min lumia 800 och wp 7 när några appar knappt fanns.. och...
Kör du officiella romen är den monstruöst buggig, skärmen om man är van vid bättre modell ser hemsk ut, lite minne, långsam, ljudet är minst sagt...
jag har en blade 3 som telefon att spela turf med då den är så billig och eg inte gör nåt om den pajar. Om det hade varit min vanliga...
det vet jag inte direkt.. .jag lyssnar på spotify på min jobbmobil som är en iphone. varje dag till och från jobbet säg ca 4 timmar. samtidigt...