Separate names with a comma.
Ja, tror att Apple håller på dem. Vad jag förstod det som ska ju bland annat Messenger få bättre stöd, vilket alltid är trevligt. [emoji4]
Vi får hoppas att det löser problemet! Tycker överlag att watchOS 2 känns bättre och lite mer färdigt. :)
Min klarar sig två dygn även med GM. Gick från 1.0.1 till denna. Kanske behövs en återställning för dig?
Som redan sagts så kan man köpa en olåst iPhone hos de vanliga elektronikkedjorna. Även de iPhones och köps kontant hos operatörerna är olåsta....
Finns väl en app som heter Samsung SideSync om jag inte missminner mig.
Hej, det ska inte vara spärrat. Men chansen finns att din telefon väljer att ansluta på 2,4GHz med N-standarden istället. Logga in på routerns...
Här tänker jag att vi kan samla alla första intryck av nya Z5 Compact. :) [IMG] Här är mina: Telefonen är riktigt bra byggd, känns stabil och...
[IMG] Bättre ljud än vad jag trodde det skulle vara! [emoji106]
Då låter det som att den är låst. Kolla med Tele2s kundtjänst imorgon, ska inte vara några konstigheter att återbetala eller kreditera en...
Troligtvis inte, om jag inte kommer ihåg fel sedan jag jobbade på Tele2 så måste man prova att låsa upp den först.
Det är mycket bättre, fortfarande ett visst lagg - men det har verkligen blivit bättre.
Tecknades något abonnemang samtidigt?
Borde gå att låsa upp telefonen direkt, det är ju tidigast 12 månader efter inköp med abonnemang. Vågar inte svara på om du behöver betala för...
Halloj! Kör en iPhone 6 primärt, en riktigt grym telefon på alla sätt. Tror även att 6s kommer vara det. Kan ju vara ett bra alternativ om inte...
Konstigt. Kör du någon annan dialer eller så? Du kan ju också gå in och kolla hur det ser ut med standardprogramen, alltså de man valt som förval....
Funkar för mig utan problem. Flera som ringt sedan uppdateringen, så inga konstigheter vad jag märkt alls.
Inte vanligtvis, brukar ske mellan 02-05 lite beroende på operatörerna som det flyttas mellan. Tiden kan framgå i ett bekräftelse SMS.
Jo, absolut - men det är tillräckligt bra för att jag ska klara det bra. Men det är först eget uppdateringen idag jag börjar känna så på riktigt....
Måste vara något sånt, det här känns inte normalt. [emoji16] Bättre kamera, snabbare processor osv. [emoji85]
Börjar gilla min S6 edge mer och mer nu och inte speciellt taggad på nya iPhone 6s. Vad händer!!??
Känner mig ännu mer nöjd idag i och med den uppdateringen som släppts. Tråkigt nog har det gått ungefär ett halvår innan Samsung verkar ha fått...
Efter en snabb googling verkar det vara som följer: Apple Watch - 10000 appar. Pebble - 6000 appar (februari). Gear övriga - 5000 appar...
Krävs appar utvecklade för Tizen för att de ska fungera om jag förstår allt rätt. Hämtas troligtvis i Samsungs app-butik.
Tror att man behöver spara en del till nästa iPhone också. Blir ju ett större hopp mellan iPhone 6 och 7 än 6 och 6s, känns åtminstone rimligt. :)
Samma sak i år. iPhone 6s har inte OIS, iPhone 6s Plus har OIS som nu även ska fungera vid videoinspelning.
Här är de nyheter denna mjukvaruversion ska innehålla enligt kontaktperson på Samsung (ej deras kundtjänst) Bättre batteritid. Apps edge....
Konstigt, så ser det ut för mig på de telefone jag kollat på: [IMG]
Inte på de telefoner jag kollat på, vilket är både min iPhone 5s, 6 och 6 plus samt Galaxy S5 och S6 edge. Ikonen finns kvar när man kör igång...
På Snapchat är det samma val som för blixten om man kör den vanliga kameran. Uppe i vänstra hörnet. Dock tycker jag inte att den funkar jättebra...
Oj, sorry. Det är en ny typ av vibrationshantering för att man ska kunna ge mindre och mer distinkta skakningar. Användas tillsammans med...
Forcetouch, alltså att ett val hanteras olika beroende på hur hårt man trycker/nuddar.
Vet ej faktiskt. Men känns som att det spelar mindre roll egentligen? Borde den inte nästa sålt mest ändå?
Nu iPhone! iPhone 6 och 6 plus är de mest sålda telefonerna i världen. iPhone 6s och 6s Plus -Ny färg: roséguld -3DTouch - force touch alltså....
Tagit bort de senaste inläggen. Håll diskussioner till tråden för diskussioner. Inte här, se namnet på tråden.
iPad mini 4 skulle jag säga. Var ju ändå ett tag sedan iPad mini 2 släpptes. Skulle tro det. Kommer inte ihåg priserna man visade.
Då missade hen det.
En iPad mini 4 släpptes. Skillnaden som jag förstod det var innehållet, nu ska den ha motsvarande prestanda som en iPad Air 2.
Ny Apple TV med ny fjärrkontroll och stöd för appar. Siri-remote verkar vara en stor del i nys systemet på den. Nu söker man också i alls...
Verkligen, känns som ett omotiverbart köp. Det är den också. Kommer sluta på runt 10000kr här i Sverige med 128GB och 4G.
En iPad Pro med 128GB minne och 4G kommer kosta 1079 USD, dvs typ 9100kr. Varför inte bara köpa en dator istället?