Separate names with a comma.
Träningsresa för cyklister:cool:
[img] [img] [img] [img] [img]
[img] [img] [img]
[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] 13 Pro
Sirimione, Gardasjön
[img] Taget med iPhone 13 Pro [img] Taget med iPhone 13 Pro
Jajamen, gott om plats för 2:P[ATTACH]
[img] Taget med iPhone 13 Pro [img] Taget med iPhone 13 Pro [img] Taget med iPhone 13 Pro [img] Taget med iPhone 13 Pro
Återupplivade Netflix som jag pausade i november, kör nog bara 1 månad, valde mellan-abonnemanget för 129kr, blir nog bara någon månad, var sugen...
Sålde en Pixel 4a till @anderscederberg, bra kommunikation, blixtsnabb betalning, trevlig köpare!
Goodbye Pixel! :cry:[ATTACH]
Verkar vara en ny trend här att köpare på Köp&Sälj här går under jorden efter vunnen budgivning. Hade budgivning till 2100 i går kväll och...
Grattis @anderscederberg , skickar PM.
Har haft rätt så många diskar genom åren, varav flera externa, 2st har gått sönder, båda Seagate... WD och Samsung bara tuggar på.
[img] Taget med 13 Pro
Fotar du med din iPhone eller Huawei nu för tiden?
Ursprungligen köpt här på forumet i januari förra året, kvitto från Mediamarkt Tyskland från 30/11 2020. Skärmskydd och skal är använt från dag 1,...
I Norge antar jag?
Ny telefon?
För alla foliehattar:P[ATTACH]
Så där brukar det vara när ett batteri år slutkört.
Den här har jag ögonen på, visserligen 27tum men ska ha riktigt bra inbyggt ljud. Benq Mobiuz EX2780Q 27" Gaming QHD IPS (Datorskärmar)
Låter vettigt! De räntor vi haft de senaste åren är inte normala, nu återgår vi till lite mer normala räntor, bara att ställa in sig på det.
Då riksbankens styrränta fortfarande är 0 har bankerna bra marginaler på den rörliga men nästan ingen marginal alls på bundna räntor. Jag menar...
Ska man följa de prognoser som finns och även hur marknadsräntor ser ut kan vi räkna med ca. 2,5% högre ränta i slutet av nästa år. Att binda idag...
Har föregångaren, låter knappt bättre än mobilens högtalare.
Förstår det, gav själv 695kr på Amazon.de för ett år sedan när den var nedsatt.
Har denna själv, kanske för dyrare än vad du tänkt men den låter riktigt bra för pengarna den kostar. Anker Soundcore Motion Boom Bluetooth...
Snyggt Gällivarehäng på första bilden!;)
Men prova först att hitta ett optimalt läge på din antenn. Antennförstärkare kan vara till hjälp också, bör finnas på Kjell&Co.
Om din Tv inte hade klarat mpeg4 som de sänder med nu hade du inte fått in kanal 1 och 2 och heller inte TV4 som du får nu om än med dålig...
Läste lite tester här häromdagen:TEST: Vårens bästa elcyklar – hitta hojen för dig!
Det är Frrreedag! [MEDIA] View: https://www.instagram.com/tv/CcpvztCjd4T/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Som Gert Fylking sa: Äntligen!
13 Pro [img] [img]
Stor skillnad på färger och vitbalans mellan telefonerna, mitt öga gillar IPhones bild men frågan är vilken som representerar verkligheten mest?
Har de en äldre Tv kan de behöva komplettera med en DVB-T box som klarar MPEG 4.
Täckningskarta digitaltv
Signal i luften ska väl finnas i hela landet?
Via vanlig antenn tar du emot de kanaler jag nämde ovan digitalt direkt in i Tv:n (om den är nyare än typ 2011) eller via en enkel DVB-T box för...