Separate names with a comma.
Vad är fel? Själv är jag helnöjd Skickat från min Xperia S
Du har tänkt rätt Skickat från min Xperia S
Jag hade jättesvårt för dom i början men har lärt mig Prova att va på hemskärmen och trycka på alla ytor runt prickarna så ska du se att du snart...
Fråga honom vad han söker efter först och främst Skickat från min Xperia S
spela draw something :)
Xperia S har mycket bra ljud Jag kommer då från iphone 4 som referens
Stör mig på samma sak Dock bytte jag till Dolphin mini istället, rapp som attan och älskar gestures
Webbläsaren tyckte jag var riktigt bra första dygnet Den börjar bli trögare nu. Tips på lösningar? Eller har jag för höga krav
Ja, du gör som du vill såklart
Jag tror ju att 3G vid stängd skärm är bättre för batteritiden än WiFi vid stängd skärm Alltså är det bättre med WiFi off vid stängd skärm
Push-mail behöver inte wifi för att fungera Själv gör jag ett eget test med juice defender ultimate idag och kanske i morgon
Ändrat topic
Såg den i morse eller igår och blev sugen Avvaktar tills någon har provat den. Annars rätt smart
Då får man sortera efter inkommet på prisjakt HTC Hero toppar din lista
Det finns olika sett att se på det Eller så ser man till att man blir bäst när det väl släpps för att få ett gott rykte. Ett gott rykte får man...
ser mycket bra ut för att vara så få laddningar
nu gäller ju det där bara modeller från 2011, inte xperia S tyvärr så vitt jag kan se
det är Sony (SE) programvara fick själv söka info och det handlar om kommunikation med t.ex live-klocka, pulsmätare och sånt lyckades jag förstå...
Ja till råga på allt så står det ju 20gb i våra avtalspapper för oss som har detta Ska vänta tills månadsskiftet och se vad som står på Mitt3,...
Jag bugar mig djupt och tackar ödmjukast. Hoppades verkligen att jag skulle ha fel!!!
Måste bara fråga, har nog gjort det tidigare i tråden Finns det verkligen inget sätt att ha olika ljud till sms och gmail ?? Inte nog med det så...
såhär skriver en på XDA "Sony Eri^W Mobile Russia confirmed ICS for 2011 devices in early April on Twitter, and the update for XPS"
3 timmar tänd skärm och 1 timme samtal Hur mycket mer begär ni egentligen??? Framförallt, vad hade du innan som klarade mycket mer?
<embed src="http://www.box.com/embed/fbsenj5z9bf219m.swf" width="466" height="400" wmode="opaque" type="application/x-shockwave-flash"...
Även jag måste ha lärt mig hur Touch fungerar bäst för jag har inte heller problem alls längre Blir mer och mer nöjd även om inte allt är 100%...
Min mamma fastnade för arc S sa hon nyligen utan att för den delen köpt nån Skickat från min Xperia S
Ligger det någon sanning i detta?
För varje dag som går så pallar batteriet mer och mer. Idag hade jag skärm tänd 2:33 minuter och mobilen igång 7 timmar. 24% kvar. Då hade jag...
Nej, det är inte mer klart Jag beställde 32mbit 10gb och mina papper säger annorlunda Förstår inte Skickat från min Xperia S
Vad skulle det innebära rent praktiskt? Skickat från min Xperia S
luckan till iphone öppnar du med ett gem :) Men en riktig systemåterställning då?
4-5mbit räcker rätt gott för det mesta man vill göra som inte har med download att göra Oftast så är det låg ping som får det att kännas rappt...
Till att börja med så vad tycker du är max vad man behöver? Alla torrentklienter jag känner till är begränsade i hastighet om man inte betalar...
Ja det lär ju bli ett jäkla rabalder och en massa moderering när alla ska byta ut sin SXS mot One X bara pga ICS Ser inte fram emot det
hha, jag hade ju samma. Bra att du är uppmärksam Däremot fick jag aldrig några 20gb enligt mitt3 Ska avvakta nollställningen i månadskiftet...
Har du konverterat något för att spela genom stock-player? Tycker inte jag har fått något att fungera
jasså? Spännande. Nästan så jag vill ha bildbevis ;)
har bara provat en, men den brukar rekommenderas mx video player
0.407% / minut blir det faktiskt
En på XDA som gjort en Timelaps http://www.youtube.com/watch?v=HlFZwTWObQg