Separate names with a comma.
Japp, både bra för radiatorer och chassifläkt :)
Aldrig hört om Be Quiet ,men såklart man hör på namnet att de ska vara tysta :D edit, alltså att dem gör fläktar
Hur gammal är datorn, och har du kollat om det ger samma volt, tror det måste göra det
Byt till Noctua, mycket bra, mycket fula (smaksak), ganska dyra men extremt tysta! :)
Vet inte vad problemet kan vara, vad är det för märke?
Till laptops då eller? Kan faktiskt väldigt lite om datorer hårdvara osv, kan mycket mer om själva operativsystemen osv
Gillar IOS, gillar Android men jag förstår inte heller vad folk menar med att IOS har bättre flyt. Det jag ogillar mest är när en app stänger av...
Gooooood Morniiing San Diegooooo ;));););)
Ja men max 2-3 timmar, anledning för att den är fulladdad då och jag är vaknar då. Laddar endast när jag ska sova mao
Aha okej :/
Kul de tror att de kan stänga ner för gott eller? :P
Hahaha [emoji23][emoji23]
[email protected] Använder inte så jättemycket längre XD
Bäst att tagga först sen fråga :P
Yes?
Kan den vara trasig?
Love it!
Älskar att kolla på det här,... Är det någon annan som älskar allt med flyg också? [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=Omr6RRGXwz8
Söt due :*
Det jag inte förstog var hur S7 helt plöstligt är gammal. Heter inte det äldre? o_O
Provat Very Hazy? :P
Mycket [emoji23]
Något med en ROM till Galaxy Note 7 tror jag det var. Inlägget var bara copy/paste ifrån en annan hemsida samt länken till den sidan
Well, min ISP blockerar typ 60-70% sidor jag använder mig av så jag är liksom tvungen att köra med VPN eller ändra på annat skit XD
Hehe, jag blev faktiskt lite orolig jag först att själv bli bannad eller likande när jag registrerade mig här hahaha XD
Ja, hmm, IP kom ifrån Algeriet xD
@Psicosis tenk ju for de reportino u mejded is solved nau :)
Helt rätt det du skriver, är rött kunnig och lärt mig väldigt mycket från experter :)
God morgon :)
Nu kan jag hämta ut mitt 1080, fan vad snabbt det gick :)
Kan förstå det. Här finns det alltid toabesök tillgängligt, bara att komma på besök och låna när det behövs ;)
På topp! :D
Well, 58kvm är väl ändå rätt nice för 2 personer. Men jag vet inte riktigt hur stort eller litet 58 är XD
Hur har du haft det? :)
Är det du&gf som bor där tillsammans då eller? :)
Check PM :)
Använder endast på datorn XD
OjOjojojOjoJojJOjOjjojoJOj då! ;););););)
Welcome back! :D
Haha, kan inte leva utan det :P