Separate names with a comma.
Fantastiskta bilder och kul att du är tillbaka på forumet, du har varit saknad!
Det går inte och behövs inte heller.
Har alltid laddat på natten så kör med en svag laddare så hastigheten spelar ingen roll för mig alls.
Jag gick från 11 PRO och tycker den känns som en rejäl klump i fickan i jämförelse, större skillnad än jag trodde men blir väl van…
De säljer väl tyvärr bara sina mobiler i Japan. Vet inte hur deras band funkar i Europa om du nu skulle lyckas få tag i en.
13 Pro, Ultra, vidvinkel, 3ggr och 5ggr[ATTACH][ATTACH][ATTACH][ATTACH]
Kom att tänka på denna: Sharp visar gigantisk kamerasensor – samarbetar nu med Leica, Panasonic hade ju denna för några år sedan med lika stor...
Laddade hem betan i morse får vi se hur den är. Har lite dålig erfarenhet av att köra beta på ny version från i fjol eller om det var året innan...
Tiden gick fort, det var inga problem med att den var för lång.
Såg just Bond på bio, kul och annorlunda i dessa tider att sitta så nära okända människor i en trång biosalong… Filmen fick godkänt i alla fall, 2...
Värt att köra beta nu? Tog bort min beta-profil när skarpa iOS 15 kom.
Så här?[ATTACH]
Ingen egen erfarenhet utan läst vad bildnördar på minhembios forum och Thomas Ytterberg på Sweclockers skriver. Toknöjd med min LG Oled som jag...
Och undvika Philips som inte går att få till en korrekt bild på…
Om det är mig du menar så har jag bara testat en gång på "vanliga" Apoteket. De godtog det efter lite protester, detta var i somras. De kunde inte...
Körde standard i denna bild.
[ATTACH] [ATTACH] Iphone 13 PRO över, Pixel 4a under, gillar IPhones bild bäst men fontänen blev för mörk där och för ljus på Pixel trots att jag...
Billigt bakskal i väntan på det Nilkin skal jag beställt som var restnoterat.[ATTACH][ATTACH]
Nu har jag inte provat P40 men är du nöjd med den och kan stå ut med de nackdelar det medför att köra Huawei idag då vissa saker kanske inte...
Den övre är iPhone.
13 Pro, 56% kvar på batteriet. Första fulla laddningen. [ATTACH]
13 pro vs Pixel 4a båda nattläge här tycker jag iPhone vinner en lätt match.[ATTACH][ATTACH]
Nog inte så många som köpt den här i forumet, antingen köper man den bästa eller den minsta;)
13 PRO, läge rik kontrast[ATTACH][ATTACH][ATTACH]
Ja la för lite tid på det denna gången för att kunna säga det men generellt gillar jag bilderna och mångsidigheten med 13 PRO.
Tack, blev helt klart bra med din metod, den medföljande monteringsramen var också till bra hjälp!
Hur var det nu @dannejanne och @220volt i vilken ordning gör man bäst proceduren vid montering av skärmskydd, dusch, dansa naken i badrummet och...
Tillbehör till min 13 PRO [ATTACH]
Kommer lägga ut lite bilder och jämföra 13 PRO med Pixel 4a när jag hinner, knäppte några bilder på lunchen. Första bilden i bildparen är iPhone,...
1964 gammal som gatan.
Vi kan ju börja med din årsmodell ;)
Fint skrivet!
Tyvärr har den redan gått vidare till min dotter som var hemma på besök, han inte med en jämförelse men den känns grym!
[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]...
13 Pro [ATTACH]
Full förståelse för det, känner lite så själv också efter att tidigare varit ett stort fan av Huawei men idag köper jag inte gärna kina-prylar...
Mi pad 5 ser fin ut annars, börjar säljas i mitten av oktober i Sverige.
Den finaste!
Minnet fullt? Dotterns iPhone 8 var lika dan men blev bra efter lite rensning av foton och videor.
I natt fick vi akut ta avsked av vår älskade katt som varit med oss i 15 år efter en kort tids sjukdom, tungt idag:cry: