Separate names with a comma.
Håller ju på och testar en sån här jag också i helgen och jag måste erkänna att jag gillar den mycket mer än vad jag trodde att jag skulle göra....
Det är väl ingen nyhet att anodiserad aluminium repas om det misshandlas vilket dessa säkert gjorts. Tror hela grejen är uppblåst av ingenting...
Förmodligen. För även om min jobbtelefon som är en iPhone 15 har 60Hz bara så märker man att den rullar generellt lite bättre.
Ja inte är iOS 26 färdigt inte. En del visuella buggar och den sista putsen saknas definitivt. Dock gillar jag designen och så småningom får de...
Väldigt mycket på Air också. I alla appar framförallt. Väldigt dåligt flyt just nu.
Ska bli kul att få se kameraintryck sen!
Funktionstestar sambons iPhone Air ;) Efter att ha använt denna en liten stund känns allt annat väldigt tjockt helt plötsligt. Grym känsla i...
Min packas också hos 3 nu. Beställde nån timme bara innan de tog bort det billiga priset. Svart Air 256GB.
Då hann jag i sista stund knipa en Air från 3 som jag tänkte sambon ska få testa och gillar hon den inte så går det väl att sälja vidare den med...
Såld till @DanisLL
Har en svart Find X8 Ultra i nyskick till salu. Bilder kan jag lägga upp sen har inte tillgängligt just nu. Men finns inga skavanker. Tänkte mig...
Snygg som fan är den indeed men jag skulle känna mig lite begränsad när det gäller färger på wallpapers tror jag.
Tror både mobilen och lurarna måste ha stöd för AptX.
Vilken bank rekommenderar ni mig att vänstra med? Har Handelsbanken i dagsläget men deras vägran att nyttja Google Pay är irriterande. Finner...
Pura 70 Ultra [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [img]
Har samma problem hemma med 9 Pro där andra telefoner jag har fungerar mycket bättre. Det var samma med 8 Pro när jag hade den. Tappar wifi rätt...
Testar HarmonyOS Next på min Pura 70 Ultra. Det går att nedgradera till 4.2 om man vill annars hade jag aldrig vågat testa. Om man tycker...
De har nog blivit mycket bättre. Hör typ inget om inbränning på nyare mobiler (så länge man inte misshandlat dem).
Att inte visa samma statiska bild på skärmen under långa stunder. Ser ut som att det är "hemskärmen" som har bränts in. Mobilen kanske låts ligga...
Har inget abonnemang. De gånger jag tvättar mer grundligt landar det på mellan 300-400kr. Väldigt dyrt. Mycket billigare i OKQ8 gör-det-själv mack.
Ser att jag nämnts här inne tidigare. Alltså jag är oerhört nöjd med allt på denna telefon. Jag har ingen direkt noterbar kritik att ge den när...
Sitter nog kvar med min 9 Pro detta år blir inte värt kostnaden för en uppgradering känner jag.
Det låg lite i luften :P
[IMG] Oppo Find X8 Ultra (Ultra HDR, Stock camera, 3x, 70mm, 0.02s, f/2.14, ISO 1000, 12.58MP) [IMG] Oppo Find X8 Ultra (Ultra HDR, Stock camera,...
[IMG] Huawei Pura 70 Ultra (Stock camera, 3.5x, 95mm, f/2.14, ISO 125, 12.58MP) [IMG] Huawei Pura 70 Ultra (Stock camera, 3.5x, 95mm, f/2.14, ISO...
Ja det är störande. Händer dock inte så ofta typ 1 gång om året. Det var mycket mer frekvent i början när jag fick tinnitus för cirka 10 år sedan.
Jepp det händer för mig också.
[IMG] Oppo Find X8 Ultra (Ultra HDR, Stock camera, 1x, 23mm, 0.01s, ISO 64, 12.58MP) [IMG] Oppo Find X8 Ultra (Ultra HDR, Stock camera, 3x, 70mm,...
[IMG] Oppo Find X8 Ultra (Ultra HDR, Stock camera, 3x, 70mm, ISO 80, 12.58MP) [IMG] Oppo Find X8 Ultra (Ultra HDR, Stock camera, 6x, 135mm,...
I början var jag försisktigt skeptisk när jag såg designen på första developer beta framförallt kontrollcentret som såg weird och alldeles för...
Inte direkt teknikköp men nya keycaps till mitt Filco. Inväntar bara internationella kitet pga felskick. [IMG]
Du missade precis tyvärr kampanjen slutade igår efter att ha varit igång en väldigt lång tid.
Alla har inte fått den än (inklusive mig). Rullas ut på serversidan och inte bundet till en specifik uppdatering.
[IMG] Oppo Find X8 Ultra (Ultra HDR, Stock camera, 6x, 135mm, 0.01s, ISO 200, 12.58MP)
Kan bara instämma angående X8 Ultra den tar väldigt naturliga foton. Master Mode dominerar här också. [IMG] Oppo Find X8 Ultra (Ultra HDR, Stock...
Köpte ett gammalt klassiskt tangentbord Filco Ninja Majestouch-2 TKL. [IMG] [img]
[IMG] Oppo Find X8 Ultra (Ultra HDR, Stock camera, 6x, 135mm, 0.01s, f/3.26, ISO 100, 12.58MP) [IMG] Oppo Find X8 Ultra (Ultra HDR, Stock camera,...
2 veckor kvar till nästa semester (har uppdelad i år). Men det är så lite folk på jobbet nu så det är inte så mycket att göra.
Jag kör Natural. Tycker vivid har för starka färger.
Kommer ta cirka 2 veckor i frakttid då det kommer mellanlanda i flera länder på vägen. Har för mig att PostNord tar över paketet i Sverige och att...