Separate names with a comma.
Stackars orm, bo där ute i stugan alldeles ensam.
Tydligen kallt nog för att flytta in över vintern. [ATTACH] Får rulla upp till stugan med ett par färska fällor.
Detta händer mig om telefonen har varit upplåst en period, mer än en eller ett par minuter innan betalningen sker. Gissningsvis är det tänkt att...
Vet vi ungefär vilken tid uppryckandet börjar? Eller har det redan börjat, och den ende som var värdig att räddas av gud var min högra strumpa som...
Jag är inte redo för frost på rutorna.
På tal om tokar i grupp - Anti 5G gruppen har bilivit rena fancluben för Robert F. Kennedy Jr., som de är övertygade om ska stänga ner 5G i hela...
Inte mer än att jag såg någon best-of av deras panikartade poster om den stundande dagen. :p
Du måste hålla dig uppdaterad, följa alla kristna influencers på TikTok.
Tänker på att Jesus berättat för en präst i sydafriga att "the rapture" kommer ske i morgon. Detta blir min 41:a domedag, så jag firar dem inte så...
Hur har ni förberett er inför domedagen i morgon?
Om någon faktiskt ringer mig så vet jag att det är en scam. :D
Dosdimmern i köket spårade ur och fastnade i on-läget så jag köpte den enda ersättaren som fanns lokalt, som desutom var uppkopplad. [ATTACH] Är...
Vad kallas de här rackarna som man klickar fast ramen till strömbrytare med, och kan man köpa dem löst? [ATTACH]
Min dos-dimmer i köket har fastnat i tänt läge för alltid. Någon som har tips på en ny med Zigbee och dimmerfunktion? Används till infällda led-spots.
Det ser ändå lite rimligare ut på en telefon, med en mindre skärm. iPaden ser ut som "min första surfplatta" för 5-åringar om man inte går lös på...
Stort tack till ChatGPT för hjälpen med att räkna ut alla vinklar och konvertera till cos/sin. [ATTACH]
Hur känner du inför att snickra lite? Kanske inte så billigt, men hade jag haft mer än två flaskor vin hemma så hade jag nog byggt något i denna...
De har redan dött av stressen av att inte vara först. :D
Har för mig att man via iZettle kunnat göra samma sak ett bra tag.
Då var nästa betalkort försvunnet. Hur många kort får man hämta ut på en normal bank innan de tröttnar? :P
Det kan du fundera på.
Polisen vill genomdriva maskeringsförbud på läktarna, supporterklubbarna gråter i media.
Naw. Kan lipsillarna inte gå på fotboll utan att maskera sig? Sad.
De fick väl också Covid-vaccinet?
Det får sannerligen Expressive -uppdateringen på Pixeln att kännas lite extra fräsch när iOS vrider tillbaka tiden till Aero.
Internet hemma hade hicka igår, men en omstart av routern löste det. Kör Tele2.
iPad OS 26 var riktigt fult.
Det var ganska dramatiska skyar igår kväll. [ATTACH]
Jepp, en av de lokala idrottsföreningarna körde loppis.
Jepp! Bass speaker. :D
[ATTACH] @stelin
Låt mig då berätta om Pumpkin Spice Latte på Espresso House, till det rimliga priset 75 kr. :D
I USA är de dock en hyggligt bra källa för acceptabelt kaffe, jämfört med många andra. Philz coffee är (eller var) dock betydligt mycket bättre....
Tyckte Chipotle levererade helt ok, Taco Bell var rätt fattigt. När jag var i kaliforniet för några år sedan så åt jag på ett ställe som hette La...
Har cosplayat lagerarbetare hela dagen, nu är jag mör i kroppen.
Man kan ju låta bli att tatuera sig, om man finner det problematiskt. :p
Inklusive att fladdra med armarna och ta ett par hopp åt sidorna? :p
Det mest talande i klippet är hur Uffe hanterar en krissituation. Ser ut som han omedelbart tänker springa därifrån.
Lite halvdan start för nya sjukvårdsministern. Hoppas hon är ok.
Kidsen kommer dö av abstinens. :p