Separate names with a comma.
det gäller bara vissa modeller av samsungs serie och mega vågar jag inte säga om det ingår eller inte.. de tär bara at prova lixom ;)
Z, one och S4 upplevs iaf av mig som segare än min note 2 tex.. note 2 är förutom storleken som man mste komma över det bästa ute imo. Det är...
garantiäreden ska gå på 10 dagar som max.. dvs 2 arbetsveckor så har du den inte efter det ska du kunna få ersättning.
jepp dom brukar vra snabbast tyvärr ligger deras service center helt åt helvete om man inte är bilburen eller bor i närheten. speciellt för mig...
Designen börjar falla i samma spår som samsung och iphone även om kag vidhåller att det är jävligt snygg design i jämförelse :)
Nej det kan vara kört igen om du får ett dåligt moderkort men 4.1.2 ska råda bot påmptoblemet...
jag lämande som sagt in min idag och enligt mig måste det vara sds... appar krashade några ggr förra veckan och jag har fått nån omboot men inte...
Lämnade precis in den hr testat olika sladdar ochnnytt batteri i butik. Stendöd... Får jag den lagad och får ett mobo med sdschip i igen säljer...
Kör pa på min n7 och den är mycket sämre nu än förr. Stock är snabbare...
Tror det är sds faktiskt... Kom att tänka på att luren känts seg hela dagen det har lixom tagit tid allting när man tryckt på back osv... Och nu...
Idag kom jag hem satte luren på laddning ich den lyser rött som den brukar. När kag sedan ska kika på den vaknar inte skärmen och nu tarden inte...
långtryck på widget sen rezise... dra ut hela raden... settings på widgeten och transparent, klart...
det är inget unikt för mobilen och löser sig fort med att du helt enkelt sveper appen du vill döda åt sidan som det sagts tidigare. Det är lite av...
Alltid nåt tjafs med nya grejer jag hoppas med jag är tämligen unik mwd problemet
för mig är nästa hela vänster sida upphöjd. hoppas på engångsföreteelse.
glas-släpp precis som på den gamla för min del.. skall skickas tillbaka
låter som något tillverkaren av skyddet borde bli ersättningskyldig för eg...
fungerar det verkligen att bara dra in senaste stockrommen? flashcountern finns ju där iaf eller? roota, bort med flashcountern sen in med stock...
jag hade inte heller problem med den förut men har stängt av just för att googles appsync suger röv iaf. Men har påträffat en hel del vänner med...
kolla så ni inte har appdatasync på i inställningarna på erat googlekonto... typisk megabov
raid0 och 1 ? :D du menar såklart raid5 eller 10 ...
verkar vara lite random för hur tjänsterna funkar beroende på leverantör och routes med såklart. dropbox är för mig oanvändbart nästan oavsett...
Ja det låter lite väl bra :) 3500 låter väl mer rimligt isf typ dom oppon cilket fortfarande är ett skitbra pris
asså vilket jävla pris! kinamobilerna börjar bli riktigt interssanta.. cm lr miui stöds ju oftast med.. oppo find 7 verkar ju oxå vara intressant...
Jag har både och batteriet med wifi på full syns etc ger bra batteritid minst 4 dagar men jag använder den väldigt sparsamt. När jag precis köpte...
jag körde innan ajg skaffade fogg internetdelning från mitne note 2 till min blade 3 som jag hade på styret på hojen... funkade klockrent jämt. nu...
icloud är verkligen allt det fina som google inte är när det gäller restore... totalt kickass
wakelock detector är riktigt bra att reda ur sånt här med oxå... som vanligt finns lite klassiker g+ maps facebook riktigt fina batteri-slinkor....
nej inet i huvet men jag ska kolla med min gode far som var den som tipsade mig en gång i tiden ;)
Så meckigt är det inte du gör det via datorn och copar sen bara filen till telefonen jg har fyllt i lite över 10000 platser och det tog inte så...
.kml slutar det på om jag minns rätt
ooooohhh dett ahar ajg gjort en liknande grej för med locus maps... det går att göra... googla på locus map file eller nåt så borde du nog hitta.....
Lätt val, en s4 sälj den köp en note 2 och få pengar över :)
Ahh bandbredd menar du :)
det blri dock ganska svårt att tala om täckning i någon annan bemärkelse än just...täckning eller?
läste ni ens inlägget om det enda ni kunde komma med var att täckningen inte var så dålig? :D
svar är helt klart nej.
sgs 4 active är väl bästa just nu... smaksak mot xperia z kanske men just active har ju fördelen med fysiska knappar i vissa lägen. sen gäller det...
Action launcher tog första platsen från nova för min del den är sjukt trevlig. Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
Tyst här i note 2 delen av forumet har ni alla gått vidare till andra enheter måntro? Jag älskar min note 2 men börjar känna av storleken på ett...