Separate names with a comma.
Bra-att-ha-länken. :) Swish Status
Skulle säga att om Klarna faktiskt manipulerade kassan (Klarnas checkout är dessutom såld till tredje part), så skulle det resultera i mängder av...
Detta ser ut att var vad jag söker. Får forska lite i hur man kan lösa vidarekoppling etc. för minsta möjliga friktion. Vill helst inte byta...
Du har inte bara lyckats träffa de tillfällen då Swish legat nere på grund av diverse överbelastningsattacker? Känns som om det händer ett par...
Finns det någon lösning för en fast telefon, fast med SIM-kort? Telia kommer plocka bort det fasta nätet hemma hos min far relativt snart, och...
Det var meningen. Hittade dock bara tidningar i skogen på 80-90 -talet. :/
Skatorna är så sjukt sugna. Fick bygga om huset förra året för att de kaosade runt för mycket och bara sprätte ut alla nötterna överallt.
Låt mig presentera - en dag i häcken. [MEDIA]
Jag tänker att det förmodligen inte skiljer allt för mycket mellan tjänsterna egentligen. Förutom när SMHI missar regnoväder för att "området var...
Det vore kul om man kunde ta flera olika leverantörers prognoser och få en slags medeltal på dem. Kanske svårt när det kommer till molnighet, men...
Satte min gamla trådlösa kamera ute i häcken. Inte den bästa bildkvaliteten, men det kan nog bli en del roliga klipp. [ATTACH]
Jordgubbarna kommer oavsett vilket drabbas av svår brist och höga priser runt den 19 juni.
Tihi. [ATTACH]
MAXA!
Nest Audio-högtalarna funkar finfint i mindre rum, som ett stereo-par fyller de ännu större rum. För vardagsrum hade jag kikat på något större,...
Jag tror jag blev uppringd av en AI-telefonförsäljare idag. En ganska naturlig, men lite stel röst, men meningsbyggnaden var lite udda. När jag...
@bernard Hittade denna modellen för att bygga NAS av min M920q....
Haha, jag och sambon brukar alltid skolja om att man får bly på köpet på Dollarstore. :D
SMS är ingen fara, de redet han inte ut att läsa. :p
Men, hur ska de då kunna lura på min far kalsong- och strumpprenumerationer? Sad.
Den ser rätt cool ut. Man saknar ju analoga VU-mätare. :) Vad jag förstått så är i stort sett alla nya bandare utrustade med samma mekanik (bara...
Jag får veva igång grammofonen och vinna tillbaka dem. :D
Känner att jag ändå drar gränsen vid DVD när det kommer till film på fysiskt format. Även om jag uppskattar dessa utgåvorna. :)
På tal om Volvo. Detta är min favorit i byn, och det är inte ens en Epa. Körs ofta av en blond tjej. [ATTACH] Fast det var ett tag sedan jag såg...
Naj! Vi har redan för många epor i byn.
Om man är väldigt mjuk på foten så kan man få den att dra strax under 0,8 när man kör på landsväg (80 km/h). Inte superimponerande siffror direkt. :D
Har spanat på just det kortet, kräver dock extra kontroller för att få lite fler sata. Finns också N100/N150-kort med fler sata och 2.5Gbit om man...
Den är fantastisk att köra/åka långt med, men dricker bensin som ett as då det är 2.5T -versionen. Känns som om de slagit i botten när det gäller...
Ah, ja, jo, det är kanske lite orimligt med dagens elrpiser. I Microservern kan man stoppa t.ex. en Xeon E3-1260L eller 1265L som har en TDP på...
Oavsett vad som händer med den sen så behöver jag nog sköta den affären, tror inte min far reder ut att fixa en försäljning av den. Så jag skriver...
Ingen större anledning förutom att marknaden svämmar över av den kombinationen, till väldigt låg priser. :p
Valet och kvalet. Det är ganska uppenbart att jag redan växt ur min lite äldre Microserver som jag kör TrueNAS + HA på. Så jag behöver hitta något...
Får nog skriva över min fars bil till mig. Har haft den stående hemma hos mig så han inte ska få för sig att köra den. Men nu har han fått för sig...
Har inte labbat så mycket med kamera-funktionen tidigare, men under presentationen igår så kickade jag igång kameran, höll den mot TVn och frågade...
Jag testade att slå igång reglerna vartefter, men alla utom just "charging" fick automatiseringen att stanna. Oklart varför, för tekniskt sett...
Jag är bara tacksam att "do a barrel roll" fortfarande fungerar. :)
Jag är mer imponerad av att han hittade en random snubbe som bjöd på en massa öl. :D
Batterinivån uppdateras mot HA, har hållit ett öga på telefon/HA sida vid sida. Får testa vägen via Dev Settings och se om det gör skillnad mot...
Man ska alltid testa i skarp miljö. :D [ATTACH]
Någon som lyckats använda en förändring i batterinivån på en mobiltelefon som trigger till saker? Enligt guider och chatbottar så borde följande...