Separate names with a comma.
Comviq levererar idag!;)[ATTACH]
Lite bättre med Wi-Fi @220volt [ATTACH]
Värre här:mad: @220volt [ATTACH]
Vi får börja lägga upp lite Bredbandskollar;)
iPhone 11 pro[ATTACH]
Köpt ny mobil?
Jag köpte min på Fnac.com, Frankrike i höstas och den fungerar som den ska i Sverige med tillgång till alla svenska appar och inställningar på...
Inet säljer på CDON…[ATTACH]
Bytt till Telia?;)
[ATTACH] Lite huvudvärk efter båda sprutorna fick jag, ont i armen efter den första bara men hör ni, det smakar semester!:P
Hur är det om man skaffar Fello nu, kan man få Volte o Vowifi genom att anmäla sig till beta-test?
Så ska det se ut!
Vi är jäkligt missnöjda det har du rätt i, man måste få utrycka sin frustration på något sätt;).
Funkar för mig på jobbet nu med en rasande hastighet, plats centrala Skara.[ATTACH]
Det är telefonen som har valt, brukar inte ha radioskugga där jag bor. Kan vara en mast som ligger nere kanske?
[ATTACH] @220volt morgonens försök till mätning i hemmet notera det fina E:et där uppe, inte ofta man behöver se det:P
Du bor väl inte i Skara? Nätet här lider av kraftig kapacitetsbrist, täckningen är inget fel på.
Du borde få betala premium-pris för ditt lågpris Comviq!:P
Ett par mättningar från Skara idag. Operatör Comviq. Centrum och hemma:eek:[ATTACH][ATTACH]
Mätning just nu i hemmet…[ATTACH]
Hade samma skithastighet idag, gick inte ens att Swisha utan att koppla över till 3G på lunchen mitt i stan idag…
Anker PowerCore[ATTACH]
@220volt, har tjattat med Comviq nu, efter att ha återställt nätverksinställningar och lite andra knep o knåp som supporten tycker var bra att...
Pixel 5 , kompakt, bra kamera batteri och livslängd. Annars vänta på Pixel 6.
Telia har bra fart i centrala delarna av Skara men är lika dåligt som Comviq 1,8km därifrån i villakvarteret där jag bor.
Fick aldrig det valet och efter 1 timmas väntan så bröts det. Kundtjänsten stängde 1700 så får ringa i morgon igen. Är verkligen ingen fart alls...
Stått i kö till Comviqs kundtjänst i en timma nu för att felanmäla, det går bra nu... Och chatten verkar de bommat igen...
Tack!
När jag beställde stod det ej i lager men på väg, det var i går kväll så det kan nog dröja ett tag.
Perfekt, beställde ett 4-pack och 1 lös!
Du skulle behållt din gamla 11 pro, det är en av anledningarna till att jag inte uppgraderar eftersom man bor där man bor...
4G vs. 3G Skara centrum… Hoppas det dröjer innan de stänger av 3G…[ATTACH][ATTACH] Det jobbiga är att telefonen inte automatiskt växlar över till...
Swedroid, Sweclockers och minhembio, är dock bara aktiv här.
Kört iPhone i ett och ett halvt år nu, har en Pixel 4a att leka med vid sidan om men känner inget sug alls att gå tillbaka till Android på heltid...
Som jag skrivit tidigare, hålan som teleoperatörerna glömde...
Syns inget om man går in på Tele2:s och Comviqs sidor under driftstopp, konstigt men man kan väl inte förvänta sig mer när man har en...
Plats: Skara centrum Operatör: Comviq [ATTACH]
Var utanför wifi-täckning så gick inte ens svara ordentligt, hade tänkt lägga en skärmdump på bredbands-kollen som inte ens startade... Riktigt...
Oj, trots att jag fått 2 doser har det inte aktiverats ännu, måste varit något fel på dina chip!;)