Separate names with a comma.
Ja, och min åsikt är att han är bra. [emoji846]
Förutom du.. [emoji55] Skojade! [emoji16]
Justin Bieber är bra ju!
Gott nytt år alla! [emoji3][emoji3]
300+frakt
[emoji16][emoji16]
Så är det nog. 7 år är lång tid och händer mycket på den tiden. [emoji12]
Hamngatan.. [emoji23] Det känns som det är överdrivet allt det där då jag själv inte upplever Hamngatan som farlig i den bemärkelsen. Men visst...
Funkar också genom att ladda ner exempelvis ett stort spel. Disney har något spel på över 4GB som många på Reddit tipsat om att "ladda ner" för...
[IMG] [emoji16]
[emoji20][emoji13]
@Ascii @220volt hur mycket pratar vi om? Jag finns på Swish också. [emoji137][emoji136][emoji23][emoji23]
Hmm, varför ska du ha Swishat om @bvb fyller år? [emoji57] Nej men skämt åsido, grattis! [emoji1][emoji16]
Just precis. Jag väntade dock tills jag fått hem sim-kortet och det innan jag ångrade abonnemanget. Telefonen sa dom inte ett knyst om. [emoji28]
Du behöver inte säga upp abonnemanget. Säg att du vill ångra köpet av det bara. Jag gjorde så när jag köpte Honor 8 för väldigt rabatterat pris...
Vad gör du av alla koder du får? Du har ju fått närmare ett tiotal av mig.. :p
Sant. Vi sov några nätter på hostels i USA och det var rätt fränt ändå. Påminde lite om det i videon, man hade sin säng och ett skåp tillhörande...
Jag har haft mobilt BankID på plattor utan några bekymmer. Nu har jag dock en iPad Pro som stödjer simkort (har den något IMEI-nummer då?) men...
Håller med.
Jag har dock inte prövat extremt billiga skärmskydd utan det billigaste som suttit på min skärm är något jag köpte i USA för runt 50-lappen.
Finns inget Nr 1... eller gör det? [emoji6][emoji48]
Hehe, du är inte den enda. [emoji16][emoji16]
Apple-produkter ska ju ha väldigt bra standby har jag hört. Men ibland nollställs den har jag märkt, ifall den legat en längre stund (2-3...
11000mAh enligt Prisjakt. Typ 14 dagar.
Stackars iPad Pro (12,9") får bara ligga på wifi och ta emot notifikationer. [IMG]
Alla skärmskydd jag har testat fungerar med 3D Touch. Även de billigare. [emoji4]
Jag kör på Copter Exoglass på min 7 Plus och det funkar utmärkt. Billigare glasskärmskydd har en tendens att ha extremt dålig oleofobisk...
Tror detta är alla in no particular order: iPhone 6S iPhone 6S Plus iPhone 7 Plus Huawei Honor 8 OnePlus 3T Kvar har jag min trogna iPhone 7 Plus...
Har SBH20 om du är sugen.
Hehehe [emoji16][emoji16]
Bild för uppmärksamhet
God jul & gott nytt år!
Brukar säga lönehäxan men trodde inte det skulle flyga väl. [emoji13]
Idag* Lönekvinnan var väl snäll eller något för vanligtvis får vi lönen den 25e (som hade blivit 23e denna månad). :p
Done!
Yes! Skulle kanske sagt att jag tränar 5 dagar i veckan, istället för gymma. Kör 3 dagar styrka och 2 dagar kondition.
Jodå det tycker jag. [emoji4]
Jo jag gymmar för fullt 5 dagar i veckan.
Har för mig det är för en widget. Sveper du uppåt på ikonen så öppnas widgeten i en liten ruta istället för att hela appen öppnas.
Ja jag tror det. Vad har du för bank och vad för typ av konto? Är kontonumret ditt personnummer?