Separate names with a comma.
tyvker det är bs eg.. visst dom var horrielt dåliga på updates... i samma anda som sony och samsung... samsung innan galaxy s och med galaxy s var...
Ett ickeproblem förstorat i samma magnitud som en artikel om SD i aftonbladet dvs.. inget att bry sig om.
ah du ser då hade jag fel iaf ;) jag bytte jobb i mars så det fanns lite spelrum för att minnas fel ;)
nexus one fanns iaf innan jag bytte till mtit senaste jobb så 2009 måste det ha varit...
typiskt icke-problem som ist skapade problemet med skapandet av styggelsen. bort med skiten.
genusdebatt taken to far indeed.
skillnaden är väl att just dom är förkortningar på ord i samma stil som osv, bla och iaf tex... hen är en styggelse.
nej det funkar bara på en deodexad rom som sagt...
samam problem för mig med mina one+ efter en tid.. skitstörande dessutom fungerar inte längre knappen i med nya gapps för 4.2 av någon anledning.....
dom dyker upp pga gammal recovery-version.. kör du cwm så uppgrade till.. 6.0.0.15 eller vad den heter där är det löst.
ett rykte kan nog aldrig vara annat än just ett rykte iof ;) du menar ett rykte som visade sig inte stämma? ;)
Det är ingen idé en kod är tagen på en sekund oftast Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
det man är sugen på att köra ;) om man är nöjd med 2.54 så kör på den tills 4.2.1 eller 4.2.2 kommit och de värsta buggarna är borta..
tyckte mest videon var ett enda virrvarr av effekter man inte behöver?
det var väl nån annans tur lixom.. först htc sen 2 samsung... lg gör fina hårdvara så den blir fin att ha ;)
rykte
sköna anledningar med... apputbud sure... även om det aldrig var ett problem för mig förutom turf.. som bara finns till android och snart iphone...
va?
den är inte bättre än 2.54 iaf.. det är ju 4.2 så alla fina buggar är ju där ;) enda anledningen att jag testar nu är för att min 2.54 är helt...
jag kör 2.54 ännu ska lägga in 2.99 idag eller imorgon tänkte jag.
jepp 2.99
finns ingen bättre än PA när det gäller just dpi-biten tycker jag.. uppdateringarna kan du ju få bort det är bara att plocka bort goomanager.. den...
det enda jag förknippar kyrkklockor med är bröllop eller begravning och det verkar de flesta jag känner tänka på med. gudstjänst förekommer väl på...
Vad kör du för rom nu då? Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Min gode far kör stock och tycker med att batteriet är grymt mycket bättre. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
jaja jovisst mend et blri ju en lite knixig jämförelse trots allt.. islam som religion och viljan att ha böneutrop är ingen ny företeelse. nytt...
nytt och nytt är väl iof diskuterbart det har ju pratats om det sen 70-talet...
datan på apparna kan du ju många ggr lägga på sdkortet ist och på stora spel brukar det inte vara ett problem. Jag håller dock med med snålheten...
köp kontant så är problemet löst... har du itne alla pengar så spara tills du har eller ta den på avbetalning på 3 mån eller nåt det är ju inga...
problemet med MS är som det alltid varit. dom är för självgoda och arroganta. Man kan inte köra köra klassisk MS ala 90tal på mobilmarknaden och...
haha precis :D bra måttstock!
den kompromissen kommer såklart det vet nog alla det är ju bara en fråga om tiden det tar innan vi hamnar där.
min är helt apseg vi snackar typ android eclair 2.1... bitvis bara avlider den... misstänker gapps 4.2 dock det känns väl inte orimligt iaf... ska...
såg den igrå faktiskt...den var helt ok jag ger den 7/10 då den ändå hade rätt bra spänning hela tiden. klart sevärd.
nån som kör paranoid android 2.54 och har problem med lag? min rom har börjat lagga ihop rejält.. kan få en hel del fc och allmänt mysko beteende....
lämna in telefonen då är ju kameran uppenbarligen kaputt... man kan prova återställning med men det känns ju mer än långsökt i detta fallet ;)
word... 4.2 uppdateringen var helt horribel :( innan dess var jag mycket nöjd med min gnexus.
väntat sen den 16:E med 3-4 konton och fortf ingen invite... sjukt störande ;)
en annan kamera-app eller rensa data för kameran och testa igen... hjälper inte det låter det ju som nåt hårevarufel?
jag antar att dödsfällan nummer ett dvs autofokus är urklickat ?