Separate names with a comma.
Jag har också problem och fler i den här tråden. Google Home / Google Assistant Sverige - allmänna tråden
Samma problem på min nya Nest jag packade upp på morgonen, spelade några sekunder från Spotify sen var det stopp. Har inte hunnit prova mer sen.
Köpte en helt ny Google Nest Audio av @carez, smidig affär, snabbt skickat och bra packat. Kan rekommenderas som säljare!
Trevligt med Frrredag och ett nytt paket!:D[ATTACH]
Inte jag heller men jag kör å andra sidan beta och ligger på 14.2 nu. På min jobbmobil (iphone 7) som kör 14.01 tycker jag batteritiden blivit...
Går att casta från iPhone också, även från Chrome på en Windowsdator.
De är snabba med ny Android version när modellen är ny, året efter får man vänta länge...
Är Oled-skärm på den också till skillnad mot SE så den bör vara strömsnålare.
841kr blev det för mig, Klarna kort via PayPal.
Och då var min betald också och status ändrad till väntar på transportör.
Helt säker, Pixlarna är ju också i ett behändigt format om än inte lika små. Ser fram emot att fler följer efter nu!
Det blir skumt när Google Översätt har jobbat med sidan för mig också, kör du franska stämmer datumen.
Står att den skickas den 15/10 för mig och i väntan på levarans från leverantör...
Samma skärmstorlek och samma yttermått så det ska inte skilja något.
Alla modeller av iPhone, Pixlarna och som nämt ovan.
Tror jag sitter nöjd med min 11pro ett år till i väntan på ytterligare förbättringar, kan ju hoppas att kameran på Max hittar ned till vanliga Pro.
Inte provat det tyvärr, bara kört med Apple Car Play och Google Maps. Spotify appen ligger som standard i AA, har testat och det funkar.
Självklart om du inte laddat ned den så du kan köra den offline via mobilen. Vet inte om det går i Amazon Music men i Spotify funkar det utmärkt.
Kör Apple Carplay men det är ju i stort samma, jag använder det till det självklara, navigation, Spotify, poddar, telefonsamtal.
Tyvärr inte, jag använder orginalkabeln till min 11pro som stödjer snabbladdning. Tror Ikeas kablar klarar snabbladdning. Kolla artikeln från...
Du behöver en USB-PD laddare finns rätt mycket att välja på. usb-pd laddare - Sök på Google 7 sätt att snabbladda din nya Iphone Du behöver även...
Samma på min order.
Kolla gärna om det begränsade lagringsutrymmet kan bli ett problem, hur mycket finns kvar efter installation av de populäraste streamingapparna?...
Visste jag inte ens att det gick att göra... Såg att jag fick upp de filmer jag köpt på Google Play filmer där. Apple har tidigare haft ett...
Mäktigt ljus![ATTACH][ATTACH]
Gillar verkligen Apple produkter men stör på att det är så slutet. Har jag köpt filmer eller om man som jag abonnerar på Apple TV vill jag kunna...
Då borde du känt igen dig?;)
@220volt har alldeles rätt Skara närmare bestämt Händene!
Go höstcyckling idag![ATTACH][ATTACH][ATTACH]
iPhone 11 pro[ATTACH][ATTACH][ATTACH][ATTACH][ATTACH][ATTACH][ATTACH][ATTACH]
Pixlarna verkar väldigt trevliga och har en riktigt bra kamera, piskar din XS ordentligt i mörka miljöer.
Kan du mäta höjden på 12 PRO?
Du kanske hämtat den i Huaweis appbutik?
Ser ut att vara ganska rejält mycket mindre döyta mot 11 pro, trevligt!
Har du provat att hämta den från Huaweis butik?
Någon som har inputs på vilken storlek man bör välja, har inte möjlighet att titta i butik innan köp.
Skärmen kommer ju bli på 6,1 tum, det är möjligt att de lyckats krympa döytorna så den kanske inte blir så klumpig trots allt.
Verkar som att 12 pro kommer bli i storlek som nuvarande 11/XR tyvärr, för klumpig för mig, 12 mini är för liten min nuvarande 11 pro tycker jag...
Ingen som är orolig för att lagringsutrymmet (8Gb varav 4,4 Gb ledigt) är för dåligt? Lär inte få plats så många appar?
Om de ändå kunde erbjuda att streama biofilmerna istället så man kunde ha bio hemma... Skulle lätt betala fullt biljettpris.