Separate names with a comma.
Jag kör alltid precis samma taktik som @jnsson När jag köper en ny telefon så kör jag alla uppdateringar på rad sen avslutar med en...
Får ta tillbaka det jag sa om helt problemfri sedan uppdateringen till A13. Igår kväll bootade jag upp telefonen, skulle redigera en bild i photos...
Inte mer än att aktivt välja HDR av eller på ibland. Huvudobjektivet finner jag rätt kompetent men vidvinkel och tele är inte alls lika bra och...
Jag kör AGC. Har funkat bra för mig. Inte arbetat jättemycket med egen config dock då jag använt stock mest. Tele är den jag använt Gcam till...
Inte använt min alls sedan jag uppdaterade till A13. Men körde den lite idag och kan inte påstå jag märkte nån skillnad mot tidigare. Konstigt hur...
Skrollen är en sak jag också uppskattar. Den är väldigt lik iOS ja då friktionen i skrollen är låg så man slipper flinga som en tok med fingret....
Håller helt med. Trots att man rätt sällan använder numpad-delen så saknar man den så fort man ska skriva siffror. Så drygt med övre raden bara...
Stör mig på att strecket under titlarna går ändå ut i kanten på mobilsidan.
Hemköp rakt över gatan eller ICA snett över gatan. Beror lite på vad vi ska ha.
Nej, nåt sånt finns inte på Samsung. Inte ens med Good Lock.
Det har räckt med att gå in i battery/apps ai control och stänga av det sen gå in i manuella inställningar där och sätta allowed för alla 3 olika...
[IMG] Taget med Nubia NX702J (GCam, 5x, 124mm, 0.04s, f/3.53, ISO 382, 7.99MP) [IMG] Taget med Nubia Z40S Pro (Stock camera, 1x, 35mm, 0.03s,...
Jag kör uteslutande Gcam på min Edge 20 och då är den helt reko. Stor förbättring på telezoom framförallt. Har faktiskt ingen koll på hur stock...
[IMG] Taget med Nubia Z40S Pro (Stock camera, 1x, 35mm, 0.01s, f/1.44, ISO 1056, 16.05MP) [IMG] Taget med Nubia Z40S Pro (Stock camera, 1x, 35mm,...
[IMG] [IMG] [IMG] Kaffe, öl och råraka. Blir inte mycket bättre.
Det gick fort. Men brukar vara så med Sonylurar. Andrahandsvärdet är ju ännu värre och ligger typ alltid på halva priset.
Håller på att sideloada OTA'n över ADB då den inte kommit än.
Första arbetsdagen idag. Skönt börja kväll och 4-dagarsvecka.
Frågan är hur många träsk man kan hamna i innan ens respektive börjar tycka det blir en börda :D
Har nämligen en par grannar som vi bjöd på våfflor igår i vår nya månlandare som visade upp en likadan pizzaugn och han var väldigt inne i...
Specialimporterar du möjligtvis mjöl från Italien också måntro?
[img] Taget med Nubia Z40S Pro (Stock camera, 1x, 35mm, 0.02s, f/1.44, ISO 504, 16.05MP) [img] Taget med Nubia Z40S Pro (Stock camera, 1x, 35mm,...
Ingen mer fraktavgift för mig det bör inte du heller få. Fick tull på ~160kr (minns inte exakt) då de deklarerar väldigt lågt värde på fakturan...
Grym batteritid som sagt. Reste bort mån-ons och kände aldrig behov av att ladda luren. Blir nu till läggdags. [ATTACH] [ATTACH]
Köpte en månlandare idag :D [img]
[IMG] Taget med Nubia Z40S Pro (Stock camera, 1x, 35mm, 0.01s, f/1.44, ISO 129, 16.05MP)
Tredje uppdateringen laddas ned. Rena kinesiskan :P
Nubia Z40S Pro som jag har införskaffat mig är väl i princip den enda som sticker ut lite med sina 35mm på huvudlinsen. Inget som finns släppt...
Det finns 2 olika modeller skillnaden är batteristorlek och hur snabbt de laddar. 80W på 5000mAh vs. 120W på 4600mAh. Så nån felskrivning har de...
Den där modellen har aningen mindre batteri dock. 4600mAh jämfört med 5000 på den jag har.
Riktigt bra. Brukar ha fått ut cirka en timme skärmtid per 10%. Så slutar jag dagen med 60% batteri brukar skärmtid ligga runt 4 timmar. Då är det...
Them birds. [img] Taget med Nubia Z40S Pro (Stock camera, 1x, 35mm, f/1.44, ISO 515, 16.05MP) [img] Taget med Nubia Z40S Pro (Stock camera, 1x,...
Lite mer foton. [IMG] Taget med Nubia Z40S Pro (Stock camera, 0.4x, 14mm, 0.02s, f/2.27, ISO 353, 11.19MP) [IMG] Taget med Nubia Z40S Pro (Stock...
Hittade ett sätt att få Nova som standardlauncher. Installerade Lawnchair också och valde hemapp genom dess inställningar istället, då får man upp...
Den är väl okej, är ungefär som de flesta stock launchers i utförande. Den har i alla fall stöd för Googles konversationswidgets i...
Några kvällsbilder. [img] Taget med Nubia Z40S Pro (Stock camera, 1x, 35mm, 0.02s, f/1.44, ISO 129, 16.05MP) [img] Taget med Nubia Z40S Pro...
Det där är ju nån helt annan telefon. Valet desktop finns inte. Försöker man genom Nova finns inte ens Nova som val för launcher. Slutsats är att...
Får testa det sen. Gjorde så när Nova var installerat men det funkade inte heller.
Annan launcher verkar ej möjligt. Går ej välja som standard.
Nu fick jag en helt kinesisk notifikation från App Center, deras egna appbutik. Men de går att stänga av enkelt genom vanliga inställningarna för...