Separate names with a comma.
Dålig timing... Test publicerat i kväll!
Det återstår att se... Men har för mig att P20 PRO var med på listan Google Enterprice certified när den kom och då ska den få...
Det är en liten kant, kanske 0,5mm som det inte täcker.
Monterade ett glasskydd på Kjell&co i förra veckan, 199kr monterat o klart, ångrar att jag inte gjort det tidigare då jag har några...
P20 PRO kommer få kvartalsvisa säkerhetspatchar ett tag till, troligen till nästa vår när modellen är 3 år gammal.
Köpt ny?
Behöver man hålla utkik efter 11 PRO i K&S nu?
:) Hade rätt! Grattis!
Jag har de JBL:n är ganska nöjd, jämfört med Apples AirPods jag hade innan tycker jag ljudet är bättre men batteritid något sämre, gillar att de...
Eller kanske denna?[ATTACH]
Köp en 11 Pro så får du en keeper.
Imponerande! Hoppas du hittar en ny lur som passar dig!
Hade en Lumia 920 som jag älskade bytte till LG G2 mest på grund av bristfälliga appar, till exempel fanns inte Spotify Connect eller...
Startar inte ens.
Galaxy S10lite kanske kan vara något?Samsung Galaxy S10 Lite SM-G770F/DS (8GB RAM) 128GB (Mobiltelefoner) Edit: Lite stor kanske.
Befinner mig tyvärr 23 mil ifrån Skara, annars hade jag självklart varit där och bevittnat den stora händelsen!;)
Kör Public Beta nu på min 11 Pro, funkar riktigt bra med gött flyt. Enda appen som jag inte fått att funka hittills är SMHI, men vem bryr sig om...
Du bor i Malmö, vad förväntar du dig?:P
Tråkigt, klarar inte heller böjda skärmar, hade det på Mate 20 Pro och trivdes aldrig med det. Min nuvarande 11Pro eller min andra telefon Mate 10...
Nyhetswidget på typ Arabiska är ju fräckt...[ATTACH]
Hämtar nu, spännande!
Gött att du hittat rätt igen!
En keeper alltså?
Väntar in Public som kommer om någon vecka.
Fanns inget, det är väl developer som finns ute nu.
Har gjort det nu, bara att vänta då...
Fick just samma...
Om man nu vill köra public Beta när den kommer, behöver man ett utvecklarkonto då? Eller hur går man tillväga?
iPhone 11 Pro[ATTACH][ATTACH][ATTACH][ATTACH][ATTACH][ATTACH]
Prova att glömma telefonen och lägga till den på nytt.
Ingen Mi Note i k&s ännu?;)
Har du lussnat på dig själver nån gång?;)
Men håll ögonen öppna i köp&sälj efter en Mi Note på leveransdagen!;) @220volt
Nokia är också ett alternativ som kör Android One.
Den är hög, har du matat den med svamp?
Har den inte själv men föregångaren Mate 20 PRO, alla appar funkar på P30 PRO och den har gorilla glass 5:Hands-on med Huawei P30 Pro och P30 - en...
Huawei Phone Clone funkar utmärkt, bytt mellan Huawei många gånger och du väljer vad som ska med över. Bilder har jag alltid synkat mot Google...
Mi Note 10 med Kirin 970?
De är väl bara glada att bli av med ADSL-kunder...
Kanske men misstänker att det är de äldre modellerna, det framgår inte riktigt. Men det är väl bra att de fixar till problem de upptäcker även på...