Separate names with a comma.
Ansiktsavläsaren är snabb, men inte säker. Den kommer aldrig fungera att använda vid identifiering/signering med BankID på något sätt.
En polare har gått från iPhone till android och ett störningsmoment är att skärmen inte lyser upp helt vid inkommande notiser. Kan man åtgärda...
Lite så [emoji38]
[emoji23]
Då värker knäna ännu mer [emoji23] Köpte ett par för lite sen på stadium :p
Har försökt ned allt men nope. Värst var väl turistbussen i Tyskland härom månaden. Benen var döda i 20 minuter innan dom ville vakna till liv....
Hur kan man förhindra att benen sommar så fort man sitter på skithuset? [emoji848] Eller ja, gäller väl de flesta stolar mer eller mindre.
Sant! [emoji1]
Har du köpt en XS Max än?
Känns sämre än iOS 11 på min X
Times change
Njae. Sitter på balkongen så har bara 5 meter till kylen [emoji41]
Sant. Får väl hämta öl nr 2. [emoji848]
Öl? [emoji848]
En stol har vält i Malmö [emoji53]
Jäger rent [emoji7]
[IMG] @Rospigg skål gamle räv
9.0 stable börjar rullas ut till OP6 nu [emoji1]
Äsch, jag kan gnälla på allt.
Gnälla är kul. Gnälla är svenskt. :D
+1
Då ligger jag bra till redan nu, men gäller detsamma för knakande leder? Kanske behövs mer öl, i och för sig.
[emoji8] Tänk på blodtrycket farfar
Man är inte 20 längre.
Aaa, det får det nog bli ett gäng.
¯\_(ツ)_/¯
De flesta verkar kalla hörlurar för lurar, men jag brukar kalla telefoner för lurar. [emoji52]
Det är ändå en iPhone du ska hämta, det är inte vad som helst ;)
Jag var ironisk. [emoji1]
Då var det ändå 30 procent rabatt [emoji23] Priset på hemsidan var utan moms så det ökade med 25% sen. Så i slutändan typ 5% rabatt? [emoji23]
Känns lite så. Har använt AdGuard Pro länge på iPhone och tycker det funkar u.a. Tänkte då att det kanske är värt pengarna på Mac också. Köpte...
AdGuard till Mac/Pc kostar ju någon hundring.
Alltid när jag beställt en iPhone med Telia så har de fått dom i lager dagen innan release runt 12-13 samt skickat i väg så de kommer precis på...
Safari 12.
Åh fan. :)
Jag använder många Googletjänster så jag är van med att mina uppgifter inte är mins längre [emoji4]
Efter senaste uppdateringen av Safari slutade uBlock att fungera så jag köpte AdGuard Lifetime eftersom jag hört det ska vara toppen. Har man...
@Nuortikon jag förväntar mig en jämförelse med nya faceid sen ifall det är snabbare på XS än X. [emoji1]
Jag är enbart en röst av många. XR kommer sälja väldigt bra ovidkommande av vad jag anser om priset.