Separate names with a comma.
Haha [IMG] Suck vilket väder idag riktigt Göteborg väder
Vet har sökt olika men inte fått napp skall gå på det mer sen
Visst är det :D JUST DO IT. i want a work :( idag bär det av till av för skriva in sig förhoppningsvis så ger det mig något :P
Yes [emoji13] och där jag bor
Blåste en hel del i fjollträsk också ;)
Gör det?
ehhh kanske får se... ;) nice påkostat som vanligt
1. nä men igentligen inte hänt så mycket idag :( 2. nä 3. Rött vin när jag var typ 8... 4. Kunna läsa tankar tror jag... 5. "A goal without a...
hahaha i wish jag hade mage nog för det.... Lite jobbigt ifall det är hyresvärden som också kommer :X
haha har ju det men vet ej koden själv XD Blip bricka ftw :D Men det är någon hyresvärden hyrt in för fixa en miss i vår nya lägenhet...
Ibland gillar man hatverkare/målare när dem säger "kommer någon gång mellan 8-16" D:
du hämtade inte ditt paket så vi gav det till någon annan :P
1. kungen (vet ej) 2. Troligen jag. 3. Aa det kan det vara men också det finaste som finns. 4. Varför inte :> 5. 100kr tror jag, brukar inte tänka...
<3 Såg det med :P Han är tidvis ganska rolig person... suck letar efter ett arbetsintyg som jag ska ha men hittar inte det :mad:
Tycker det bättre än ge något personen inte kommer uppskatta. Funderar själv köpa vacin eller liknade som julklapp. Men själv kommer jag mest...
så nu den min mail inkorg tom på olästa mail ;)
Mesta av det är spam inte orkat sortera bort det, sen en del från arbetsförmedlingen som jag redan kollat utan öppna mailet
Kollade på deras sida, det verkade smidigt tanke på inte orkar i dagsläget kolla på skatter etc och inte vet hur mycket jag tjänar under nästa år.
Orkar inte leta upp gifs på mobilen [emoji20] [IMG] Haha min väder app har visst lite trött på livet [emoji12]
Hehe minst 3 tror jag Jag startade * [emoji12] /tpad [IMG] Min väder app verkar tycka som jag tycker om vädret [emoji20]
[IMG] godnatt :D
[IMG] [IMG]
[IMG] ;) [IMG]
[IMG] tanks fast cider är lite godare ;) [IMG]
[IMG] [MEDIA] [IMG]
[IMG] (gif war is on)
Hittade en förut som var bra och tog ca 3%(under x antal tusen) vilket kan vara värt för slippa allt strul.
finns företag som gör att man slipper betala skatt etc(dem sköter allt sånt). Utan får pengar dirr :>
Någon som använder frillans firma i mellanhand för förenkla sin verksamhet (så klart tar dem någon %)? iof har jag fskatsedel men inte orkat sätta...
Någon som använder frillans firma i mellanhand för förenkla sin verksamhet (så klart tar dem någon %)?
haha bara låta stå över natten ;)
svara nu fegis! [IMG]
Och riskera livet för personen ;)
Haha hon kanske överlåter den till en killkompis... Skriv annars "denna present är personlig och kan ej överlåtas" [emoji12]
Exakt.. Jag kan ju kalla mig yreksfilmare / yreksfotograf inom film [emoji12]