Separate names with a comma.
Säljer en Xiaomi Mi 10 Pro i färgen vit. Skickas med kartong och tillbehör. Telefonen är i mycket gott skick det finns faktiskt ingenting att...
Har ett par oöppnade i plomberad kartong som jag inte tänker använda. (Samsung Galaxy Buds Live SM-R180 Wireless In-ear) 500kr.
Köpte en Mi 10 Ultra av @bradar och det var en smidig och trevlig upplevelse. Snabbt skickat och välpaketerat. Rekommenderas!
Toftanäs var terminalen innan, passerade den galant.
Bra där PostNord. [img]
Just fan måste beställa nya sommarsulor snart. Slutåkt med 20" nu är det komfort som har prio.
Fick också ut samma batteritid när jag hade den. Hälften mobildata och hälften wifi cirka. Ljust tema på dagarna mörkt på kvällen.
Bensinpriset suger verkligen. Men det ska höjas bra mycket mer innan det verkligen skulle kännas ovärt att pendla 9 mil om dagen. Minst 40kr per...
Testade en Xperia 1 III ett tag och gillade den verkligen överlag. Kameran har jag slutat hoppats på att de ska "komma ikapp" då det händer aldrig...
[IMG] Taget med Xiaomi Mi 10 Pro (cmi) (93mm, 0.03s, f/2, ISO 136, 7.99MP) [IMG] Taget med Xiaomi Mi 10 Pro (cmi) (93mm, 0.04s, f/2, ISO 129,...
Undrade häromdagen när de skulle ge sig in i saken :)
Nä Motorola har ju inte riktigt fått kläm på det där med kameran. Men så länge man kan köra Gcam fullt ut så spelar det mig ingen roll. Finns bara...
Väldigt synd att den saknar tele annars hade den varit intressant.
Enda stora fördelen Chrome har är ju synken mellan enheter och lösenord. På dator föredrar jag Edge den känns lättare. På mobil föredrar jag...
Bra jobbat :teeth:
När jag hade den så hade den helt reko batteritid. Inte fantastisk men heller inte dålig på något sätt. Någonting lär vara galet.
Påminner mig om när jag använder Chrome på sambons telefon.
Jepp Swedroid står för övervägande majoritet av min onlineinteraktion sedan rätt så länge tillbaka nu. Så stort som internet är så är det inte...
Jag representerar nog inte majoriteten där ute kan jag tänka mig. Har som policy att aldrig låta mig följa mer än 100st på Insta. Så de jag har...
Ingenstans tror jag. Äldre människor är nog väldigt trötta på sociala medier överlag är min uppfattning. Börjar eka på Instagram också tycker jag...
Ja Samsung brukar sätta en remsa med plast på ramen. Bara rycka bort.
Jo det kan jag tala om för dig min vän! Det är så att vi gick dit den veckan de öppnade och det var väldigt mycket folk där då och det blev en...
En restaurang som körde lite kinesiska smårätter. Hann äta därifrån 2½ gång.
Och där konkade Dubbel Dubbel i Norrköping. De blev inte långvariga.
Det bör inte vara anledningen då det som fotats i detta fall är väldigt långt bort. Kameran ändrar automatiskt till annan lins om objektet ligger...
Svårt att säga men telefonen gör ju ofta en annan ljusmätning när man zoomar in sådär och ljusar upp allting vilket påverkar färger. Men 10x ska...
Nåt måste vara tokigt. Känns som det är digitalt uppskalat från 3x.
Mi 10 Pro Gcam 0,6x [img] 3,7x [img]
Jag har inte följt OS nånting i år och försöker man gå in på en kvällsblaska och få en liten uppdatering så är det bara en massa drama de skriver om.
Älskar såna här annonser. [img]
FRRDAG idag för nu är det kvällsskiftsvecka! Älskar 3-dagarshelger :D
Ja Worms har man haft askul med det också. Vi var många som spelade hemma på första PC'n som far köpte genom jobbet. Även farsan tyckte det var...
Det är barndomsminnen det. Sitta och lira Lemmings på en Amiga.
Jepp. Testade zoom lite snabbt på S22+ i butiken och blev inte imponerad direkt. Såg rätt utsmetat ut även på telefonen när man zoomade in så på...
S22'orna har ju dock betydligt mindre ramar och är dessutom helt symmetriska så den ser mycket trevligare ut framifrån. Samt haptiken är mycket...
Klämde på alla idag jag också och jag håller med. Vanliga S22 och S22+ är bra mycket snyggare och skönare. Det jag däremot reagerade på är att...
Xiaomi eu ROM.
Om det är nån som gillar gin här inne så kan jag verkligen rekommendera att beställa hem en sån genom Systembolaget. [img]
De som ger ut koder ge dem i PM istället för att skriva ut dem direkt här annars kan ju nån som inte ens är medlem snappa upp och använda den.