Separate names with a comma.
Om du gör det så köper jag en!
*inre monolog till alla tekniskt inkompetenta: [IMG]*
Kanske? [emoji23]Jag vet inte. Personligen använder jag inte betor just för att jag vill slippa konstig buggar, men det är ju bara jag...
Varför i helvete envisas med att lägga in och använda beta-mjukvara om man inte vill dras med problem? Ja, jag vet att du redan ställt den frågan...
Menar’t [emoji23]
Kina har raderat Zara Larssons musik Oh, oh! Måste komma på något fyndigt... Dags för mig att flytta till Kina HA HA! (Ja, jag har jävligt tråkigt).
Den erfarenheten delar inte jag, men det finns bättre speditörer.
Den enes död är den andres bröd.. Eller vad det heter. På tal om något helt annat sambon blev "kidnappad" på en möhippa idag så jag är...
Man kan ju tycka att nu vore ett ypperligt tillfälle att köpa, men det går fastigheter titt som tätt här också, måste vara bitcoin miljonärerna...
Att du bor kvar förundrar mig mer och mer för varje anekdot du berättar...
Hihihi.. Jag har aldrig haft en sådan granne, osäker på hur jag skulle hantera (eller ignorera) en sådan individ.. Det värsta vi råkade ut för var...
Det verkar som att det mesta inte går bra alls, ever. Med tanke på att hon tejpar upp sopor menar ja :P
Sluta skära på min balkong? :S (Jag vet att hon försökt skriva skräpa men ändå)
DÅ BLIR DET GRILL o.O
[MEDIA] View: https://open.spotify.com/album/54ZHIe7Vu7XbePqARrA8O2?si=APYtyhchRMiD8fVniIIJ7g
Myggor och dunka-dunka bilar? :P Här har de stängt av huvudgatan i stan från kl23-04 eller vad fan det var på grund av alla jävla snorungar med...
Det använde jag aldrig överhuvudtaget [emoji23]
Ah MSN.. Det var tider det. *vibb*
Hentai!
Du säger detta nu, men sen om två år: [IMG] Skämt åsido, det ordnar sig. Annars får du väl gå med hörlurar för jämnan :P
Fan vad segt :( Lurigt det här med mediciner alltså fy.
Jag har inte gått upp tack och lov.. Men har inte gått ner heller, trots att jag slutat äta mina jävla lyckopiller [emoji23]
[IMG] [Emoji23]
Same, fast det förstås. Liten stad, alla vet vem jag är.. [emoji23]
Åhfan... Ja då ser du väl bara ung och naiv ut då. En annan ser väl härjad och bitter ut.. Enda gången jag blir leggad numera är på systemet om...
Du är slätrakad, det är därför :P
Du kan ju alltid prova att ställa frågan här inne? Finns många som kan mycket om saker utöver smartphones.
Nån gång, men sambon lär få släpa mig :P
Huh.. Värt att nämna att jag inte varit där på drygt 15 år, min enda referens är en svindyr pizza. Den var inte ens god :P Öl kanske de är bättre...
Se på fan.. Fick för mig att *allt* var dyrare där uppöver, men det beror väl kanske på vart man handlar :P
Väldigt vad du är i Stockholm och ränner :P
Hah! Självklart. Nåväl. Vi har åtminstone inte ställt till med lika mycket som vare sig USA eller Brasilien trots vår ”dåliga” hantering av hela...
Nej den biten hade jag faktiskt missat. Sunt förnuft är ju bevisligen ett icke existerande fenomen ändå. Hade de kunnat ändra lagarna hade folk...
Det är det (om det inte ändrats nyligen och jag missat det?) men det tolkas säkert som "rekommendationer" precis som allt Tegnell tjatat om i...
Första dagen tillbaka på arbetet har faktiskt inte varit en katastrof. Tisdagar är ju i och för sig alltid värst så vi får se vad jag säger imorgon :P
Haaaah!
Grattis på födelsedagen @Leo83
[IMG] [IMG] Hunnebostrand. 11 pro Max.
Inte den blekaste aning tyvärr. Jag har inte använt android på ett drygt år och en filutforskare på ännu längre tid. @bernard, för ett par år...